BSOD se pojavljuje najcesce kod paljenja racunara, prodje POST, pojavi se Starting Windows, crni ekran i onda BSOD, Posle cega ide restart i normalno se podize Win.Posle podizanja izbaci `windows has recovered from an unexpected shutdown` i check solution or cancel. Problem se pojavljivao na vise OS-a (XP, Vista, Win7 32, i Win7 64) sve ciste instalacije sa najnovijim driver-ima.
BCCode: 116 BCP1: 8618C008 BCP2: 9154F924 BCP3: 00000000 BCP4: 00000002 OS Version: 6_1_7600 Service Pack: 0_0 Product: 256_1 Posto se ova greska vezuje za grafiku, menjana je i karta kao i monitor. Na netu sam pronasao dosta ljudi sa slicnim problemom ali ne i sa resenjem. Dali neko ima ideju ili iskustvo sa slicnim problemom koje bi pomoglo?
Konfiguracija: procesor E7200 memorija DDRII 2x2GB Kingston ploca Gigabyte P31-S3G grafika ATI 5770 (ATI 4650) hard WD6400AAKS monitor Samsung T220
Čisto da suzimo krug krivaca samo na grafičku. E sad, drajverima pomoći nema, takvi su kakvi su, ako je karta u garanciji nosi je na reklamaciju, ako nije probaj noviji bios za nju ili bios neke druge karte, možda pomogne.
Les certitudes rendent les hommes aveugles et fous. Elles peuvent dévorer leur coeur et les changer en bête.
Karta je ispravna (radi normalno na drugom kompu) a i probano je i sa ati 4650 ( zato je u zagradi, na spisku konfiguracije)...hvala na predlozima, a sada STVARNO moram na posao, pa necu moci da odgovorim...slobodno ako imas jos neki ideju ili savet ti napisi...to vazi i za ostale
Meni se desavala donekle slicna stvar na novom kompu, razlika je sto se kod mene desavalo samo pri prvom jutarnjem paljenju tj kada je nesto potpuno hladno. Ispostavilo se da je to nesto bio jedan stap memorije, izvadio sam problematicni stap i sve je bilo ok, memoriju zamenio za drugu istu i problem resen. Definitivno testiraj memoriju sto duze.
Hvala svima na pomoci, ali pomoci nema :( BlueScreenView je samo potvrdio ono sto smo vec znali da je problem do `atikmpag.sys` a posle brisanja drivera komp radi bez BSOD-a, poslao sam e-mail ATI Support-u pa da vidimo sta ce oni da kazu.
:: Hvala svima na pomoci, ali pomoci nema : :: BlueScreenView je samo potvrdio ono sto smo vec znali da je problem do `atikmpag.sys :: a posle brisanja drivera komp radi bez BSOD-a, poslao sam e-mail ATI Support-u pa da vidimo sta ce oni da kazu ::
Broj postavljenih tema: 60376. Broj poslatih odgovora: 647197. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.