Pitah se odakle u jednom trenutku toliko repariranih kartica (uglavnom Gainward), pa im postavih pitanje sta i kako. Odgovor je ispod.
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-* sometime ago I noticed in our computer stores that Gainward refurbished cards appeared. Models 8800, GTX260 and GTX275.
My questions are: - are they refurbished by your factory (producer)? - are they fully functional as the non-refurbished products? - are perfomances on the same level as non-refurbished products or lower? - are they fully tested before shipment? - how long is guarantee for these products?
- - - -
Dear Sir,
Please excuse the late answer.
Gainward doesn`t sell any refurbished products directly. If you have questions regarding refurbished cards, please contact the responsible reseller you bought the cards from. same for warranty questions.
`Mi ne proizvodimo reparirane karte, ne poznajemo nikoga ko to radi i nemamo blage veze otkud one na tržištu pod našim oznakama. Ako vam crkne žalite se Svetom Panteliji što ste ovca.`
E to se zove customer support, ovi naši indijanci imaju još štošta da nauče pre nego što ih puste u evropu, još smo mi sitni lopovi za njih.
Les certitudes rendent les hommes aveugles et fous. Elles peuvent dévorer leur coeur et les changer en bête.
Sve te refurbišt karte su stigle našem uvozniku kao odgovor na reklamacije. Pošto je uvoznik već razrešio iste kupcima ostaje mu jedina opcija da te refurbišt karte proda kao nove ali sa kraćim garantnim rokom tj sa garancijom koja je njima ostala kod dobavljača iz inostranstva. To se radi iz prostog razloga što ponekada prođe i 5-6 meseci od momenta kada firma primi kartu na reklamaciju od našeg potrošača do momenta kada se ta ista karta vrati iz inostranstva sa reklamacije. Kada bi zakon dozvolio da rok za razrešavanje reklamacija iznosi 180 dana namesto 45 koliko je sada, nigde ne bi imali da kupite refurbišt karte. Nesrećnici koje bi zadesila situacija da moraju da nose nešto na reklamu čekali bi mesecima drugi `polovan` proizvod.
alavosti pojedinaca... nista vise. Kako to da niste primetili tone Sapphire-a, ili Asus-a, ili GigaByte-a, ili bilo kog drugog? Nego bas Gainward-a? Ne prodaju oni kartice direktno, niti garantuju za njih, nego ih bagatelno razdele distributerima, pa sta uvale. Oce reci, minimizuju gubitke. A onda se alavi distributeri dovate tih karata na kilo, i onda ih ima na svakom cosku. A pitanje je koliko su bile kvalitetne i kad su bile nove, s obzirom da ih vise crkne nego sto radi...
Tacno al nemora da znaci, posto se kupuje macka u dzaku.
Dajem vam licni primer kako u Nemackoj moze da se pazari odlicna roba uopla cene, doduse oovoga bi se setili samo Balkanci jer tamo su ljudi disciplinovani i imaju dovoljno para da to nerade:
Pre nekog vremena bio sam u Kelnu, i obiazeci grad naleteo sam na dosta mega marketa tipa Metro, Saturn itd.(ne mesati ih sa nasim, ovo su zgrade na 3-5 sprata) i htedoh da pazarim graficku karticu ali posto neznam Nemacki tesko mi je bilo da razaznam sta stvarno ima u kutiji a sta je samo reklamni deo, i tako se odlicim da kupim jednu kutiju koja mi zapala za oko :D.
Kad sam je doneo u stan i otvorio vidim da su samo kablovi unutra pitam tetku sta pise na kutiji ona kaze da pise da su to samo kablovi za povezivanje graficke na tv,dvd itd.
Pocnem ja da kukam sta cu sad, bacio pare.Ode ona do radnje vrati robu oni joj ponude da se za pare za koju je kupljena roba kupi druga roba, ali uz upornost moje tetke vrate joj novce.Iskuliram ja par dana zbog sramote vartim se u istu ranju sad sa tetkom da pazarim graficku a ne kablove, i ugledam u korpi pored istu onu moju kutiju sa kablovima u pola cene pitam tetku sta je ovo ona kaze to je roba koja je vracena posle kupovine ali je prodaju upola cene, reko jel to ostecena roba kaze ona macka u dzaku mozes da prodjes da uzmes novu robi koja je odmah vracena neostecena ili je stvarno ostecena.
Pocnem ja da kopam po korpi i nadjem istu graficku ko u rafu, ramisljam malo i odlucim se da rizikujem 50% upola cene me je vise privuklo kad sam je doneo kuci radila je dok nije izasla iz mode i jos uvek radi ali je zastarela tako da stoji na ormanu kao ukras.
Nemora da znaci da su refurbished kartice lose al opet nemora da znaci ni da su 100% ispravne.Doduse kod nas nema to kupio sam robi i posle par dana sam skapirao da sam se zajebao pa mogu da je vratim, vec moze samo ako crkne da se vrati i ako imamo srece da je prodavac dobre volje pa da nam da novu.Sto znaci ako nasi prodaju refurbished bezi od njih ko djavo od krsta, doduse ako kazu da je refurbished.
Refurbished ne znaci `reparirano` (popravljeno) nego `obnovljeno`
23.11.2010. 00:54
#265151
status: user broj poruka: 10999
doterano, ulepsano. Ne radi se, dakle, o kartama koje su riknule pa su popravljene, nego o kartama koje su koriscene, pa su neki delovii, preventivno, zamenjeni (najverovatnije neki kondenzatori, jer vremenom gube kapacitet...) i/ili ventilator na cooler-u odnosno termoprovodna pasta na spoju cooler-a i GPU-a/memorije...
evo jedna mala :) vecina robe koju mi kupujemo je bas ova, zapitajte se koliko dugo rade monitori ozvucenja i ostale djakonije po prodavnicama, a oni samo skinu sa police upakuju i to je to, ne dozvolite sebi da uzmete npr monitor sa police koji radi danima i da date celu svotu novca, sve ima svoj radni vek, inace `refurbished` roba moze biti i reparirana i used only ali bar u USA stoji etiketa refurbished tako su nama uvalili pre slepere sa plazmama ja mislim i prodavali po full ceni, R-TARDS
To je vec nesto drugo - prevara. Ako neko prodaje `repaired`
23.11.2010. 01:04
#265159
status: user broj poruka: 10999
kao `refurbished`, zesca je prevara. Zasto? Zato sto, ako je doslo do riknjavanja neke komponente pa je ova zamenjena, neka druga, koja NIJE menjana mogla bi da bude `povucena` onom prvom, to jest, da bude `na pragu` crkavanja, a obzirom na kratke garantne rokove...
Ja sam kupio tv koji je radio nedelju dana na polici :( ali samo zato sto je bio poslednji a na akciji..al dobro, taj je u dnevnoj sobi, retko se i gleda
LG 42LD420, Athlon II x4 630, GA-MA785G-UD3H, OCZ Reaper 2x2gb ddr2 cl4, Gigabyte HD6870, SpinPoint F3 1tb, WD5000AAKS 500gb, Chieftec GPS-550AB-A 550W, NZXT Apollo Black
:: evo jedna mala :) vecina robe koju mi kupujemo je bas ova, zapitajte se koliko dugo rade monitori ozvucenja i ostale djakonije po prodavnicama, a oni samo skinu sa police upakuju i to je to, ne dozvolite sebi da uzmete npr monitor sa police koji radi danima i da date celu svotu novca, sve ima svoj radni vek, inace `refurbished` roba moze biti i reparirana i used only ali bar u USA stoji etiketa refurbished tako su nama uvalili pre slepere sa plazmama ja mislim i prodavali po full ceni, R-TARD :: :: :: :: :: .-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- :: http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=49904 :: http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=88691 :: http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=137581 :: :: :: :: ::
Kad su monitori i televizori u pitanju, mozda je i bolje kupiti ove...
23.11.2010. 01:13
#265163
status: user broj poruka: 10999
koji su nekoliko dana proveli `na polici` prodavnice. Tu mogu vec na prvi pogled da se uoce nedostaci, od relativno bezazlenih ogrebotina, do mrtvih pixela. Onako, kupis neotpakovano, a kad dodjes kuci i raspakujes, imas sta i da vidis...
:: koji su nekoliko dana proveli `na polici` prodavnice. Tu mogu vec na prvi pogled da se uoce nedostaci, od relativno bezazlenih ogrebotina, do mrtvih pixela. Onako, kupis neotpakovano, a kad dodjes kuci i raspakujes, imas sta i da vidis.. ::
od slucaja do slucaja. bila je gainward 4870 1gb kojoj je manji vent radio punom brzinom i ista takva sa ventom na auto. jedina razlika sto je ova na auto imala oznaku R i 1 god garancije. ocigledno je cela tura vracena na remont u fabriku. konkretno taj model se nije lose pokazao ___________________________________________________________________ http://tinyurl.com/325cwmy
Re: Kad su monitori i televizori u pitanju, mozda je i bolje kupiti ove...
23.11.2010. 09:59
#265242
status: user broj poruka: 4016
pa po toj logici onda bolje kupi polovan auto IPAK je vozen, a cim je vozen znaci da je ispravan jel tako, a da a PLATI ga punom cenom, nije meni tesko da im ja kazem da mi provere da li je sve ok
:: koji su nekoliko dana proveli `na polici` prodavnice. Tu mogu vec na prvi pogled da se uoce nedostaci, od relativno bezazlenih ogrebotina, do mrtvih pixela. Onako, kupis neotpakovano, a kad dodjes kuci i raspakujes, imas sta i da vidis.. :: ::
Ovde možete naći sve upotrebe pojma refurbished http://bit.ly/f36MoX Grafike se recimo popravljaju, kao i matične ploče. Nisam dobio nikakav poziv ni od Asusa, MSI-ja kao ni drugih proizvođača da im pošaljem moju polovnu, korišćeni, ispravnu grafiku da je `ulepšaju` zamene kondenzatore itd. Ulepšava se i reparira i nameštaj, ukrašavaju se torte itd... Pitam se samo gde su proizvođači nabavili šlepere ispravnih kartica (i od koga) da ih preventivno repariraju pa da ih posle prodaju (upola cene)...ccc... kupili na Limundu, a?
Aj sad neko ko je radio kod nekog većeg uvoznika neka nam kaže.
Šta se dešava sa kartom kada se vrati na garanciju?
Ja čisto sumnjam da te karte idu nazad proizvodjaču, to se nikako ne isplati po meni. Ispravite me ako grešim.
Moja pretpostavka je sledeća, PAIN bez A je izgleda uvoznik za Gainward, kartice koje im se vrate ostaju kod njih. Pa pošto su zapošljavali servisere, pretpostavka je da se određeni broj i popravi, od 2 dobiješ jednu i slično.
Da se stvari vraćaju proizvodjačima ne bi onoliko elektronike bilo na buvljaku kada PAIN nešto baci u kontejnere. Da izgleda je tako jer čak se desi da nadjete i list sa opisom kvara. PA oni prodaju opet nakon popravke jedan deo robe.
Mislim da se uračunava u zaradi da će jedan deo karti da crkne, i da se od zarade nadoknadjuje zamena. A da li fabrika pak šalje novu za pokvarenu, ja sumnjam ali vi me ispravite.
Druga je stvar što ovakvo bacanje robe sa opasnim materijama se ne kontroliše i kažnjava u našoj zemlji. To je pak za neku drugu obimniju temu.
:: Ovde možete naći sve upotrebe pojma refurbishe :: http://bit.ly/f36Mo :: Grafike se recimo popravljaju, kao i matične ploče. Nisam dobio nikakav poziv ni od Asusa, MSI-ja kao ni drugih proizvođača da im pošaljem moju polovnu, korišćeni, ispravnu grafiku da je `ulepšaju` zamene kondenzatore itd. Ulepšava se i reparira i nameštaj, ukrašavaju se torte itd... Pitam se samo gde su proizvođači nabavili šlepere ispravnih kartica (i od koga) da ih preventivno repariraju pa da ih posle prodaju (upola cene)...ccc... kupili na Limundu, a :: :: ČEKIĆ JE IZMISLIO SVE OSTALE ALATE :: ::
Lepo kaže servispc refurbished kartice su kartice najčešće kartice popravljene od strane RMA centra proizvođača, a zatim vraćene uvozniku.
Reurbished znači da su dovedene na nivo funkcionalnosti i ispravnosti NOVOG proizvoda, ali zbog estetskih kriterijuma se više ne može prodavati kao nova.
Ukoliko je cena takvog proizvoda 50% cene novog, apsolutno se isplati, jer su uštede značajne, a ni na koji način ne možete uočiti da je u pitanju popravljan proizvod.
To da kvar komponenti `vuče` nešto i slične gluposti su izjave samoukih majstora - ako je proizvod korektno popravljen pri čemu se otklanja i uzrok i posledica, nema razlike u odnosu na nov proizvod po pitanju trajnosti i performansi.
Drugo je pitanje ako sam dizajn ima falinki, pa se dešavaju serijski kvarovi. Ali na to nije imun ni jedan proizvođač hardvera. Pa i svemirski brodovi se kvare...
Nemoj mitre pogrešno da me svatiš, nemam ja ništa protiv refurbished, repariranih, opravljanih ili šta god, to sve jako lepo radi. Problem je estetske prirode jer imam jako osetljiv nos pa mi smeta malo kad karta smrdi na paljevinu.
Les certitudes rendent les hommes aveugles et fous. Elles peuvent dévorer leur coeur et les changer en bête.
:: :: To da kvar komponenti `vuče` nešto i slične gluposti su izjave samoukih majstora - ako je proizvod korektno popravljen pri čemu se otklanja i uzrok i posledica, nema razlike u odnosu na nov proizvod po pitanju trajnosti i performansi ::
pretpostavljam da kartica ide valjda prvo u ovlasceni servis distributera/uvoznika, pa ako oni ne mogu da je poprave onda se vraca distributeru. e sad, da li kartica kojoj nema spasa fizicki ide nazad proizvodjacu ili na reciklazu nije ni bitno, da je mogao da se spase distributer bi je naravno vratio kupcu, ipak je to najjeftinija varijanta. ___________________________________________________________________ http://tinyurl.com/325cwmy
:: Aj sad neko ko je radio kod nekog većeg uvoznika neka nam kaže :: :: Šta se dešava sa kartom kada se vrati na garanciju :: :: Ja čisto sumnjam da te karte idu nazad proizvodjaču, to se nikako ne isplati po meni :: Ispravite me ako grešim :: :: Moja pretpostavka je sledeća, PAIN bez A je izgleda uvoznik za Gainward, kartice koje im se vrate ostaju kod njih :: Pa pošto su zapošljavali servisere, pretpostavka je da se određeni broj i popravi, od 2 dobiješ jednu i slično :: :: Da se stvari vraćaju proizvodjačima ne bi onoliko elektronike bilo na buvljaku kada PAIN nešto baci u kontejnere. Da izgleda je tako jer čak se desi da nadjete i list sa opisom kvara. PA oni prodaju opet nakon popravke jedan deo robe :: :: Mislim da se uračunava u zaradi da će jedan deo karti da crkne, i da se od zarade nadoknadjuje zamena. A da li fabrika pak šalje novu za pokvarenu, ja sumnjam ali vi me ispravite :: :: Druga je stvar što ovakvo bacanje robe sa opasnim materijama se ne kontroliše i kažnjava u našoj zemlji :: To je pak za neku drugu obimniju temu :: :: :: Ovde možete naći sve upotrebe pojma refurbishe :: :: http://bit.ly/f36Mo :: :: Grafike se recimo popravljaju, kao i matične ploče. Nisam dobio nikakav poziv ni od Asusa, MSI-ja kao ni drugih proizvođača da im pošaljem moju polovnu, korišćeni, ispravnu grafiku da je `ulepšaju` zamene kondenzatore itd. Ulepšava se i reparira i nameštaj, ukrašavaju se torte itd... Pitam se samo gde su proizvođači nabavili šlepere ispravnih kartica (i od koga) da ih preventivno repariraju pa da ih posle prodaju (upola cene)...ccc... kupili na Limundu, a :: :: :: :: ČEKIĆ JE IZMISLIO SVE OSTALE ALATE :: :: :: ::
Re: Re: Kad su monitori i televizori u pitanju, @Saxija...
23.11.2010. 11:49
#265286
status: user broj poruka: 10999
Nije ti u redu poredjenje. Prvo, ovde se radi o relativno kratkom roku (nekoliko dana prema dve ili tri godine garancije). Drugo, auto koji je NOV (ne polovan) ionako moras da vozis nekoliko stotina km da bi smeo da zapocnes sa pravim ispitivanjima ispravnosti i performansi. Ako ga neko (umesto da ti to ucinis) provoza po gradu i okolini (i vrati ga u urednom stanju), to ce samo da ti ustedi posao... To nema veze sa polovnim automobilom...
:: pa po toj logici onda bolje kupi polovan auto IPAK je vozen, a cim je vozen znaci da je ispravan jel tako, a da a PLATI ga punom cenom, nije meni tesko da im ja kazem da mi provere da li je sve o :: :: :: .-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- :: http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=49904 :: http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=88691 :: http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=137581 :: :: :: :: :: :: koji su nekoliko dana proveli `na polici` prodavnice. Tu mogu vec na prvi pogled da se uoce nedostaci, od relativno bezazlenih ogrebotina, do mrtvih pixela. Onako, kupis neotpakovano, a kad dodjes kuci i raspakujes, imas sta i da vidis.. :: :: :: ::
Naravno, uvek postoji mogućnost da je kartica popravljana kod bezimenog kineza, ili što je još i gore, mnoooogo gore - u lokalu. A mi smo poznati kao budžolozi. U Srbiji nema niti JEDAN servis koji radi po standardima koje propisuju fabrike. Sve je to - nabudži i moli boga da izdrži garantni rok.
Kao što rekoh, sve je u ceni. Nebrojeno puta sam uzimao polovne i popravljane stvari i nisam imao priliku da kažem da se išta više kvare nego nove stvari. Znači ako Vam se zalomi primerak, pokvariće se i komponente izvikanih proizvođača.
Po mom iskustvu NIKAD ne kupuj najjeftinije komponente. One uvek imaju najviše reklamacija. Ali naš narod se lepi na jeftino kao muva na ....
Ne grešiš. Postoje dve varijante. Prva je da se pokvarena roba koja je u garantnom roku vrati proizvođaču koju isti popravi i vrati nazad. Druga varijanta je da se za kupljenu robu odobri popust (obično 2-3%) za buduće škart primerke koji se naknadno bacaju. U zadnje vreme više se primenjuje ova druga varijanta iz ekonomskih razloga. Naravno, u svetu to bacaju, ide na reciklažu. Kod nas je to malo drugačije, prvo probaju da je poprave i ako uspeju prodaju je kao polovnu. Ako ne uspeju onda se baca. Onda naš čovek to kupi od cigana na buvljaku i ako je ne popravi prodaće se na Limundu kao neispitana. (Ne)srećnik koji je kupi pokuša da je popravi i ako uspe proda istu ko polovnu, ako ne uspe prodaće je ponovo na Limundu (pod drugim nalogom) kao netestiranu. Tako će jedna te ista neispravna kartica da promeni 5-6 vlasnika dok se nekom ne smuči i ne poskida sve delove sa nje i stvarno baci u đubre (cigani kad je vide neće je uzeti).
ČEKIĆ JE IZMISLIO SVE OSTALE ALATE
:: Aj sad neko ko je radio kod nekog većeg uvoznika neka nam kaže :: :: Šta se dešava sa kartom kada se vrati na garanciju :: :: Ja čisto sumnjam da te karte idu nazad proizvodjaču, to se nikako ne isplati po meni :: Ispravite me ako grešim :: :: Moja pretpostavka je sledeća, PAIN bez A je izgleda uvoznik za Gainward, kartice koje im se vrate ostaju kod njih :: Pa pošto su zapošljavali servisere, pretpostavka je da se određeni broj i popravi, od 2 dobiješ jednu i slično :: :: Da se stvari vraćaju proizvodjačima ne bi onoliko elektronike bilo na buvljaku kada PAIN nešto baci u kontejnere. Da izgleda je tako jer čak se desi da nadjete i list sa opisom kvara. PA oni prodaju opet nakon popravke jedan deo robe :: :: Mislim da se uračunava u zaradi da će jedan deo karti da crkne, i da se od zarade nadoknadjuje zamena. A da li fabrika pak šalje novu za pokvarenu, ja sumnjam ali vi me ispravite :: :: Druga je stvar što ovakvo bacanje robe sa opasnim materijama se ne kontroliše i kažnjava u našoj zemlji :: To je pak za neku drugu obimniju temu :: :: :: Ovde možete naći sve upotrebe pojma refurbishe :: :: http://bit.ly/f36Mo :: :: Grafike se recimo popravljaju, kao i matične ploče. Nisam dobio nikakav poziv ni od Asusa, MSI-ja kao ni drugih proizvođača da im pošaljem moju polovnu, korišćeni, ispravnu grafiku da je `ulepšaju` zamene kondenzatore itd. Ulepšava se i reparira i nameštaj, ukrašavaju se torte itd... Pitam se samo gde su proizvođači nabavili šlepere ispravnih kartica (i od koga) da ih preventivno repariraju pa da ih posle prodaju (upola cene)...ccc... kupili na Limundu, a :: :: :: :: ČEKIĆ JE IZMISLIO SVE OSTALE ALATE :: :: :: ::
servispc .. lepo si opisao put krshwarea do kranjeg korisnika .. obozavam da vikendom izadjem na buvljak odeljak recycle bin .. i ponekad kupim stvari koje je neko bacio .. za zvaku .. moze da se nadje nekad i dobre stvari .. npr pixma 4300 za 500rsd .. wifi ruter (ispravan - ali sta zna colored gay) za 100rsd .. i tako svasta nesto ..
momci refurb je ali isto sto i nov proizvod .. svidjalo se to nekom ili ne .. znam da ovde ima vecina kojoj je samo NOV proizvod OK ..
sve je to povezano sa velicinom novcanika ..
svaki uvoznik ima nekog svog `RMA` majstora .. uglavnom se to svodi na otklanjanje naoko vidljivih kvarova .. ako moze .. ako nemozee ide na visi nivo .. regionalni RMA servis .. tu vec malo ozbiljniji momci rade .. sa potrebnom opremom za 90% popravki ..
kartice koje imaju bilo kakva PCB ostecenja se bacaju .. takve ni nemogu da imaju garanciju ..
svaka kartica koja je dosla kod regionalnog rma centra i bude popravljena (bez obzira dali je samo promenjen cooler i termopadovi) se zove refurbished .. to su kartice sa minimalnim ili trivijalnim kvarovima .. koji su otklonjeni i apsolutno su isplative ..
RMA vam nece menjati BGA chipvove .. to se radi iskljucivo u nezavisnim servisima ..
Što se repariranih stvari tiče, zbog njih sam postao alergičan na Gainward. Verovatno nisam jedini, jer da je drugačije ne bi maltene svaki drugi prodavac naglašavao da gainward koji nudi na oglasu nije repariran.
A i prodavci znaju biti bezobrazni, u jednoj radnji, jednog uvoznika mi se desilo da mi lik za kartu kaže da je samo godina dana garancije jer je to starija serija, pojavila se nova hd5XXX
Karta je bila ja mislim 4870. Naravno Gainward i naravno reparirana.
Broj postavljenih tema: 60376. Broj poslatih odgovora: 647198. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.