Korisnik:   Lozinka:   
Beograd Novi Sad Kragujevac Niš
PC Berza Forum : Ver. 2.35
Najnovije teme Najnoviji odgovori Prikačene teme Najaktivnije teme Najčitanije teme
Pronađi : U : Pretraži :
Forum : Komponente
Uređaji za skladištenje podataka
Po ko zna koji put...
STRANA 1 OD 1
popovl Po ko zna koji put... 16.11.2007. 08:16 T6536

status: user
broj poruka: 149
Po ko zna koji put cujem,vidim,a sad i dozivim bahatost prodavaca prema kupcu.

Naime,kupio sam HDD WD320,pre 6 meseci,i crko ovih dana.Poneo sam ga na reklamaciju.Da dobijem novi nema problema,ali pre svega daj da vidimo sta cemo sa podacima.Oni su rekli da mogu da pogledaju,ali da HD mora da se otvori i time gubi garanciju.Jasno,ko dan.Pogledajte,ali pre bilo kakve intervencije,javite sta ste naumili sa njim,koliko para treba da se plati takav poduhvat,pa da dam zeleno svetlo.Podaci mi nisu bog zna sta vazni,imam jos dva racunara sa istim slikama,muzikom,ali ako kosta neku prihvatljivu sumu,sto da ne.
Zvoni telefon,u vezi HD,uspeli smo da izvucemo sve,a cena je 150 E (dobar si sa nama) i mene su stavili pred svrsen cin.
STA!Ko vam je rekao da bilo sta radite bez mene i mog odobrenja.Za 150 E mi ne trebaju podaci!Sad je kasno HD je vec otvaran,garanciju ne mogu da iskoristim.Oni se pravdaju da ne mogu proceniti dok ga ne otvore.Kao da sam ja prvi i jedini u drzavi kojem treba ovakva usluga.Da bar kazu,slusaj sine,od 10 do 200 E,pa budi spreman,i da se manem posla,uzmem nov i odem kuci.
Poslao sam ih u PM,a oni su to mozda i hteli.Otarasili su se garancije,nemaju nikakve obaveze prema meni.Imam puno pravo da kazem da se radi o MB Softu.

Postavljam pitanje koji sad da kupim?WD,SEAGATE,SAMSUNG,MAXTOR?Znam da su po pitanju pouzdanosti svi isti,kad kad se desi da neki disk crkne,bez obzira na marku.Imam jedan Maxtor 80 koji je cak ispadao na stepeniste,pa radi 4ta godina.WD koji je velika fabrika,pouzdana,crko je u hodu,u sred rada.Kupio bih neki od 400 Gb,pa ako imate neku sugestiju,pomozite mi da se odlucim.Nemoj te da sad sve ovo ode u krajnost i povede se debata,jok moj,a onaj tvoj...

Pozdrav i unapred hvala dobri ljudi...
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Shultz Da bar mogu da ti pomognem 16.11.2007. 09:59 #33159

status: user
broj poruka: 9
Nisi rekao da li si dobio tvoj stari hard nazad. Mislim da lazu, a cisto sumnjam da su hard otvarali da bi bekapovali podatke. Za to je potrebna aparatura i oprema koja dosta kosta, a i ja licno sam imao konflikte sa tom firmom. Moj savet ti je da im zapretis inspekcijom jer je cinjenica ta su te zavrnuli. Na tvoje pitanje za drugi hard, ja bi ti preporucio seagate ili wd


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
popovl NEUROZA BATO... 16.11.2007. 10:15 #33161

status: user
broj poruka: 149
Ma nazad mogu da mi spakuju u dzaku sta hoce.Oni su kao narezali na DVDjeve,poslali su ih,pa kad stignu,a mene i mog drugara ciji je on predstavnik-prodavac terete za 150 E.Kako misle da se naplate to?Iznudom?Da posalju batinase da me istresu iz gaca?
Pa i ja mogu da se bavim prodajom racunara.Pokupim prvog coveka sa ulice koji hoce da kupi komp,ja mu spakujem budzu za 2000 E,pa ga stavim na svrsen cin,sad plati ili ...?

Od moje garancije od 3 godine,dobio sam garanciju radi dok ne crkne.Iskusni su nema sta!Puni su iskustva kako zajebati sve oko sebe.

Mozda je bolje da im platim 150 E,kupim kod njih nov za 80 E,i mene cela zajebancija kosta 230 E,a oni?Koji oni trosak snose u ime garancije?


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
OCz re 16.11.2007. 10:33 #33162

status: user
broj poruka: 2900
Ma jesu ga k... otvarali,stvarno nisu u redu a MB Soft je kod mene na crnoj listi,cene su im vise od drugih a obaraju ih 2 meseca posle drugih,a i jednom sam ih zvao za termalnu pastu koju pise da imaju na site-u i prodavac kaze da naravno tu je,ja dodjem kaze u zivotu nisu imali termalne paste,stvarno idioti....
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
NastyB Znamo... 16.11.2007. 10:34 #33163

status: user
broj poruka: 729
...svi kakvi su naši prodavci. To što su ti napričali je čista glupost. A i bezobrazluk.
Na ovom forumu ćeš naći na desetine postova od ljudi koji kukaju i imaju probleme sa WD diskovima, pa i pored toliko očiglednih stvari, ima ljudi koji će da se zakunu u WD, jer imaju dva ili tri komada koji rade dve godine savršeno (boli ih za desetine drugih, kao što si ti, kojima su propadali vrlo brzo)...itd. Još kad sam jednom napisao da su mi u 14 brendiranih mašina na poslu (DELL Optiplex) svi WD diskovi pocrkali za manje u godinu dana, neki bi me linčovali da sam im bio u blizini. Bogohuljenje.
Da bi izbegao svako nerviranje, moja lična preporuka je da uzmeš neki Seagate Barracuda, Hitachi Deskstar (bivši IBM diskovi) ili Samsung SpinPoint (jeste da prave sve i svašta, ali su im diskovi dobri) i nećeš imati problema.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Stripy S*RU KO GRLICE 16.11.2007. 10:50 #33168

status: user
broj poruka: 4163
LAŽU BRE! IDI I NA*EBI IM SE MAJKE BEZOBRAZNE
Zapreti im inspekcijom, da vidiš kako će da promene priču. Na računu koji si dobio kada si kupio disk mora da postoji i neki serijski broj. Traži nazad tvoj hard, uporedi serijske, ne nasedaj na te fore...

Svega ovoga, naravno, ne bi bilo da je Pera otišao pravo u policiju

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Ruff nisam nikad.... 16.11.2007. 11:17 #33178

status: user
broj poruka: 829
...cuo da je neko fizicki otvorio hdd da bi vadio podatke sa njega... jbt, pa ja kad sam odneo moj hdd u radjnu za spasavanje podataka, vratili su mi hard(ibm, ako ikoga zanima marka...lol) isti kao sto sam im dao... ko zna mozda oni imaju tehnologiju koja dozvoljava bezbedno otvaranje i zatvaranje hardova?...roflmao....

u svakom slucaju sumnjam da neki preprodavac to moze sebi da priusti...

lepo ti idi njima i reci da ces kontaktirati inspekciju, sumnjam da oni mogu da ti ukinu garanciju ako ne potice od njih, jer verovatno su oni samo preprodavci, i tada verovatno garancija nije njihova, i znas kad tada mogu da ti je ukinu?...

znaci trazi natrag pokojni hard i ako je jos uvek zatvoren, uzmi nov hdd i ucini uslugu drugim ljudima koji su kupovali kod njih... sto su vec rekli... `NA*EBI IM SE MAJKE BEZOBRAZNE`...XD


posto sad ljudi uglavnom ne vole wd-a, a za realnu statistiku ne znam, od mene ces dobiti samo predlog za seagete barracudu...


pozdrav,
Nikolas
*every day 4 us something new...*

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Ognjeni ... 16.11.2007. 11:37 #33182

status: user
broj poruka: 4521



Auu brate pa to je necuveno, znaci polomio bih da su pokusali to da mi uradi, pa to je ko oruzana placka...em 150E em nece da daju novi....Nemoj ti da im pretis inspekcijom nego POZOVI trzisnu inspekciju, daj racun i garanciju i bice ti sve gotovo ubrzo 100 % ,sa takvim kretenima samo ostro,nista pretnje, odmah na dela....


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
pcandparts Ne sekiraj se, ONI treba da se sekiraju, samo ako... 16.11.2007. 11:55 #33183

status: user
broj poruka: 73
...uradis stvar kako treba.

Vidim da nisi upoznat, kao ni vecina sveta, da postoji (i primenjuje se) propis o reklamaciji (nevezano za garanciju, to je posebno).
U osnovi: Ako kupac nije zadovoljan proizvodom u roku od 6 mes. moze da trazi da mu se zameni (sto je prodavac obavezan)!
Osim toga SVAKA firma koja se bavi maloprodajom mora da ima sopstveni pravilnik o reklamaciji, ako ne - kazne su veoma velike, i za firmu, direktora, za sefa radnje.

Dakle ono sto svakako treba da uradis je da odes u inspekciju (bivsa ul. 27.Marta, ugao Starine Novaka) i podenses prijavu.
Ovo ti pricam iz iskustva, radio sam kao sef prodavnice sa racunarima. Na zalbu jedne musterije (usput, i neopravdanu - kupio je PC sa integrisanom VGA i posle 2 meseca se zalio sto nema posebnu graficku), inspektor je prvo trazio da vidi imamo li Pravilnik o reklamaciji. Onda smo morali da ga napisemo (u skladu sa zakonom), a u njemu da stoji ono sto sam napisao na pocetku - u roku od sest meseci, kupac bira da li ce da pristane da mu se proizvod popravi ili ce da trazi da mu se isti zameni novim! Naravno da smo bili i `zamoljeni` da mu zamenimo masinu, ne zato sto je u pravu, nego `u skladu sa dobrim poslovnim obicajima` (mozda i nismo morali, ali bi sve kazne, kad se saberu, bile vise od 10 novih masina, otprilike).

Nazalost vecina naroda ovo ne zna (ali ni prodavci), medjutim, ako bi svi kupci uvek napravili prijave inspekciji, vrlo brzo bi svi saznali...

Dakle, mani se sekiracije i - na posao :)

pozdrav


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
popovl Hvala ljudi na saucescu... 16.11.2007. 12:58 #33184

status: user
broj poruka: 149
...znam da se dobar glas cuje daleko,a rdjav jos dalje...Pokusacu,a prvo da uzmem moj HD nazad,bez obzira u kom je stanju.Mislim da ce on dati odgovore na sva pitanja.

Jos jedna anegdota u vezi MB Softa.Zvao ih da pitam za neki cooler.
Ima.
Do jaja.
Dosao...e nema sad dodji sutra u 5?!
Dosao sutra u 5,sacekaj pola sata,ili se promuvaj tu i tamo pa dodji.
Vazi.Promuvao sam se i u Balkanskoj naletim na neku radnju,pa ko veli da pitam.
Ima,izvolite...dovidjenja.Platio 100-150 dinara vise,ali me niko nije zajebavao.I to je luksuz.




:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
VMARC MB Soft je ozbiljna firma 16.11.2007. 14:13 #33187

status: user
broj poruka: 9425
Mada im je potez apsolutno besmislen, nemoj gubiti zivce, to se ne radi tako. Situacija mi toliko smrdi i toliko se u toj situaciji neko pravi lud ili naivan da je to strasno.

Ovako, nemoj gubiti zivce ALI NI UZIMATI HDD NAZAD!
Pravo kod direktopra firme. Kuc, kuc...
Dobar dan, problem taj i taj, hocu da mi se resi zamenom hard diska u garantnom roku ili cu zvati inspekciju.
Vrlo bitna stvar: Uzmi podatke osoba (servisera, osoblja na prijemu reklamacija i svih onih koji su na bilo kakav nacin umesani u celu frku). Kada im budes pokupio imena, reci im da ides kod direktora firme da resis stvar, ako ne bude mogao on, moci ce inspekcija na osnovu zakona o zastiti porosaca.
Posle ovakvog postupka, cisto sumnjam da ces doci do direktora, vec ce ti zameniti disk, jer ako ovako nesto stigne do njega, nekom ce leteti glava, a ako je vec stiglo i nikome nije odletela, onda ce stvar resiti inspekcija (naravno u tvoju korist).



:: ...znam da se dobar glas cuje daleko,a rdjav jos dalje...Pokusacu,a prvo da uzmem moj HD nazad,bez obzira u kom je stanju.Mislim da ce on dati odgovore na sva pitanja
::
:: Jos jedna anegdota u vezi MB Softa.Zvao ih da pitam za neki cooler
:: Ima
:: Do jaja
:: Dosao...e nema sad dodji sutra u 5?
:: Dosao sutra u 5,sacekaj pola sata,ili se promuvaj tu i tamo pa dodji
:: Vazi.Promuvao sam se i u Balkanskoj naletim na neku radnju,pa ko veli da pitam
:: Ima,izvolite...dovidjenja.Platio 100-150 dinara vise,ali me niko nije zajebavao.I to je luksuz
::
::
::
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
pajsgudgud ex prodavci 16.11.2007. 17:01 #33202

status: user
broj poruka: 3742
I ja imam negativna iskustva sa prodavcima.U mom slucaju gigaton. Dakle slepci. Ja im vratim neispravnu Gigabyte 7600gs(ona cuvena sto gasi monitore) sa sve kutijom knjizicom, kablovima i konvertorom sa sve kesicama u kojima sam ih dobio i slepci mi vrate drugu grafiku bez icega u antistatic kesi.Cak ni drajver mi nisu dali.Zvao sam ih posle reko sta je ovo bre, oni jao pa mi smo tako dobili u servisu ovo ono.Naravno obezbedili su mi sve sem kutije i knjizice.
Inace slozio bih se sa ruff-om, ko jos otvara HDD da bi spasao podatke!?
Da ga nisu mozda otvorili da bi procitali podatke golim okom sa njega xax.
I slobodno im reci da ti ne pada napamet da das 150E za podatke.
Sta su oni kao pali sa marsa pa ne znaju da niko normalan nece da da te pare.
Svako normalan zna da kad otvoris HDD u normalnim uslovima(vazduh sa svim atmosferilijama) mozes da ga bacis odma`.
Najedi ih gov*ima i trazi drugi hard da ti daju.

A sta ti ja znam...

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Ruff Re: Ne sekiraj se, ONI treba da se sekiraju, samo ako... 16.11.2007. 19:17 #33209

status: user
broj poruka: 829

:: ...uradis stvar kako treba.
::
:: Vidim da nisi upoznat, kao ni vecina sveta, da postoji (i primenjuje se) propis o reklamaciji (nevezano za garanciju, to je posebno).
:: U osnovi: Ako kupac nije zadovoljan proizvodom u roku od 6 mes. moze da trazi da mu se zameni (sto je prodavac obavezan)!
:: Osim toga SVAKA firma koja se bavi maloprodajom mora da ima sopstveni pravilnik o reklamaciji, ako ne - kazne su veoma velike, i za firmu, direktora, za sefa radnje.
::
:: Dakle ono sto svakako treba da uradis je da odes u inspekciju (bivsa ul. 27.Marta, ugao Starine Novaka) i podenses prijavu.
:: Ovo ti pricam iz iskustva, radio sam kao sef prodavnice sa racunarima. Na zalbu jedne musterije (usput, i neopravdanu - kupio je PC sa integrisanom VGA i posle 2 meseca se zalio sto nema posebnu graficku), inspektor je prvo trazio da vidi imamo li Pravilnik o reklamaciji. Onda smo morali da ga napisemo (u skladu sa zakonom), a u njemu da stoji ono sto sam napisao na pocetku - u roku od sest meseci, kupac bira da li ce da pristane da mu se proizvod popravi ili ce da trazi da mu se isti zameni novim! Naravno da smo bili i `zamoljeni` da mu zamenimo masinu, ne zato sto je u pravu, nego `u skladu sa dobrim poslovnim obicajima` (mozda i nismo morali, ali bi sve kazne, kad se saberu, bile vise od 10 novih masina, otprilike)
::
:: Nazalost vecina naroda ovo ne zna (ali ni prodavci), medjutim, ako bi svi kupci uvek napravili prijave inspekciji, vrlo brzo bi svi saznali..
::
:: Dakle, mani se sekiracije i - na posao :
::
:: pozdra
::
::


e sad, ja moram da vas zamolim, da mi date ako imate neku net adresu, bilo kakvu gde mogu to da nadjem i odstampam...
imam problema sa kulerom na grafickoj(uskoro ce da rikne, a stvara cesto strasno napornu buku), i prvo sam otisao u radnju(njihov servis) gde smo zakljucili da oni ne mogu nista, nemaju slican kuler(75x75x10mm, gde se to moze naci??...) a da bih zaista ostvario garanciju, morao bih da cekam da se to odnoese kod glavnog dobavljaca u Novi Sad, pa dok nadju kuler, pa dok se vrati... znaci tada jedno 2-3nedelje ako ne i vise, ja nemam komp... a zavlace me ovako, nije odgovorio od kak osam pitao njihovog coveka da mi nadju takav kuler.
pa bih voleo malo da im pokazem to i da se konacno resim tog zujanja...

jedino sto sam ja mislio je da moze da se zameni u roku od 7 dana, ali kao je 6 meseci, jos uvek ima nade...

znaci gde se moze naci neka pisana potvrda za to?...


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
pcandparts Evo ovako... (@Ruff) 18.11.2007. 17:20 #33346

status: user
broj poruka: 73
- ja vise ne radim u toj firmi pa nemam kod sebe taj pravilnik. Ali obratii se Inspekciji, kao sto sam napisao gore, ONI ga imaju. A mislim da ti nista ne bi vredelo i da imas Zakon kod sebe, pa da im pokazujes, opet bi morao da zoves inspekciju da ih natera da postuju propise, inace bi te najerovatnije ladno otkacili. Ko jos u ovj zemlji radi stvari po zakonu, ako nije primoran?
A ako te bas zanima, vrlo dobro se secam:
Prvo, po Zakonu, svaki maloprodajni objekat mora da ima set raznih dokumenata, pravilnika, na osnovu kojih posluje (ciji sadrzaj, opet, mora biti u skladu sa Zakonom).
Drugo, to proverava Inspekcija (koja obicno dolazi tek na neciji poziv/prijavu).
Trece, pomenuti pravilnik o reklamaciji (licno sam ga pisao, po uputstvu inspektorke, da bih izbegao kaznu, sto je inace bio `popust`, mogli su odmah da napisu kazne), ima samo tri clana:
1. Kupac ima pravo na reklamaciju kupljenog proizvoda u roku od 6 meseci.
2. Ovlascena sluzba (servis) prodavca duzna je da ispita primedbe kupca i da ga ga obavesti o nalazu (mogucnost popravke i sl.)
3. Kupac bira da li ce da prihvati da se utvrdjeni nedostatak ispravi ili zahteva da mu se proizvod sa nedostatkom zameni novim.
(Ova 3 clana, naravno, nisu citat, ne mogu bas da se setim doslovno svake reci, ali je to sustina.)
Ako si dobro uocio, za tebe kao kupca je bitno da mozes da trazis da ti se proizvod ZAMENI po osnovu prava na reklamaciju (na osnovu Zakona, a sto mora takodje da bude uneto i u Pravilnik svake firme koja ima maloprodaju). Ako ne postuju sopstveni Pravilnik i Zakon, slede kazne koje vise nisu zanemarljive kao nekada, ali moras svakako da podnese prijavu Inspekciji, sam ne mozes nista da uradis (kako da ih nateras, kad ni oni u firmi mozda i nemaju pojma o tome?).
A posebno, sto firma koja se bavi maloprodajom mora da ima taj pravlinik (uz razne druge) a ako ne (sto je cest slucaj), takodje slede kazne i za to... pa nek vide sta im se vise isplati.
Ako se i dalje pitas koliko je sve to efikasno, reci cu ti ovo: poznajem coveka koji je imao jednu od najvecih firmi sa kompjuterskom tehnikom (necu navesti ime firme, ali svako moze da prelista reklame, ili cenovnike, od pre 10, 5 god, pa sve do pre neku god., videce se ko od `najboljih` nedostaje), kome su ogromne kazne prakticno `zatvorile` firmu.

Nadam se da je ovo dovoljno, i da ce koristiti i drugia koji imaju slicne probleme.

Pozrdav svima


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Ruff Re: Evo ovako... (@Ruff) 19.11.2007. 00:08 #33353

status: user
broj poruka: 829

:: - ja vise ne radim u toj firmi pa nemam kod sebe taj pravilnik. Ali obratii se Inspekciji, kao sto sam napisao gore, ONI ga imaju. A mislim da ti nista ne bi vredelo i da imas Zakon kod sebe, pa da im pokazujes, opet bi morao da zoves inspekciju da ih natera da postuju propise, inace bi te najerovatnije ladno otkacili. Ko jos u ovj zemlji radi stvari po zakonu, ako nije primoran
:: A ako te bas zanima, vrlo dobro se secam
:: Prvo, po Zakonu, svaki maloprodajni objekat mora da ima set raznih dokumenata, pravilnika, na osnovu kojih posluje (ciji sadrzaj, opet, mora biti u skladu sa Zakonom)
:: Drugo, to proverava Inspekcija (koja obicno dolazi tek na neciji poziv/prijavu).
:: Trece, pomenuti pravilnik o reklamaciji (licno sam ga pisao, po uputstvu inspektorke, da bih izbegao kaznu, sto je inace bio `popust`, mogli su odmah da napisu kazne), ima samo tri clana
:: 1. Kupac ima pravo na reklamaciju kupljenog proizvoda u roku od 6 meseci
:: 2. Ovlascena sluzba (servis) prodavca duzna je da ispita primedbe kupca i da ga ga obavesti o nalazu (mogucnost popravke i sl.)
:: 3. Kupac bira da li ce da prihvati da se utvrdjeni nedostatak ispravi ili zahteva da mu se proizvod sa nedostatkom zameni novim
:: (Ova 3 clana, naravno, nisu citat, ne mogu bas da se setim doslovno svake reci, ali je to sustina.
:: Ako si dobro uocio, za tebe kao kupca je bitno da mozes da trazis da ti se proizvod ZAMENI po osnovu prava na reklamaciju (na osnovu Zakona, a sto mora takodje da bude uneto i u Pravilnik svake firme koja ima maloprodaju). Ako ne postuju sopstveni Pravilnik i Zakon, slede kazne koje vise nisu zanemarljive kao nekada, ali moras svakako da podnese prijavu Inspekciji, sam ne mozes nista da uradis (kako da ih nateras, kad ni oni u firmi mozda i nemaju pojma o tome?)
:: A posebno, sto firma koja se bavi maloprodajom mora da ima taj pravlinik (uz razne druge) a ako ne (sto je cest slucaj), takodje slede kazne i za to... pa nek vide sta im se vise isplati
:: Ako se i dalje pitas koliko je sve to efikasno, reci cu ti ovo: poznajem coveka koji je imao jednu od najvecih firmi sa kompjuterskom tehnikom (necu navesti ime firme, ali svako moze da prelista reklame, ili cenovnike, od pre 10, 5 god, pa sve do pre neku god., videce se ko od `najboljih` nedostaje), kome su ogromne kazne prakticno `zatvorile` firmu.
::
:: Nadam se da je ovo dovoljno, i da ce koristiti i drugia koji imaju slicne probleme
::
:: Pozrdav svim
::



znaci hvala vam, ne mogu da opisem koliko ste me obradovali ovime... vec sutra ima da odem i da ih obavestim o njihovim obavezama... dosadilo mi vise, na svakih pola sata kontrolisem temperaturu koja seta od 40 pa do rekordnih 75`C, a kuler sve vreme na 100%... a cak to nije ni 8800, to je nesrecna 8600gt kartica...XD

jos jednom vam hvala, ucinili ste mi ogromnu uslugu!...
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
STRANA 1 OD 1
Broj postavljenih tema: 60373. Broj poslatih odgovora: 647173.
Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.
- niste prijavljeni - samo za čitanje - zaključano
- nema novih poruka - ima novih poruka - ima novih tema
Slagalica.net
Microsystems d.o.o.
PCB Network: pcberza.rs | lisica.rs