A sto pa ne bi moglo? Naravno da ce ti testirati HDD, pa tek onda razresiti reklamaciju ili zamenom za novi ili ako ne maju poslace te u prodavnicu gde si kupio sa detektovanim kvarom tako da ces tamo moci da trazi ili drugi uredjaj ili pare.
Uh.. HDD Regenerator koristim kad je hard van garancije.. Ovaj Freecom 320GB (Samsung disk unutra) je žešće plaćen kod pomenutih pre 6 meseci.. Btw drugi Samsung u poslednja 3 dana koji mi riknjava..
Naravno da može. Ubrzaćeš proceduru tako što ćeš sa hdd tune da odradiš test i to odštampaš i priložiš uz reklamaciju. Moj ortak je dobio drugi hard za nekih 7 dana.
Mozes da iskoristis HDD regenerator, ali samo opciju SCAN bez REPAIR, onda rezultat na ekranu uslikas fotoaparatom i pokazes im. Ne znam koliko ce se tako ubrzati, jer mislim da ce i oni odraditi svoje testove, onda kada stigne na red... Sto je, generalno, u servisima i najduzi period. Kada dodje na red, papiri su gotovi za dan - dva. Koliko god da traje, budi strpljiv, resice ti se. Oko takvih stvari obicno nema problema. Odradi mu ti HDD regenerator i uslikaj... Cisto zbog sebe. Ja tako uvek radim, sa svakim HDDom.
S1000RR
:: Uh.. HDD Regenerator koristim kad je hard van garancije.. Ovaj Freecom 320GB (Samsung disk unutra) je žešće plaćen kod pomenutih pre 6 meseci.. Btw drugi Samsung u poslednja 3 dana koji mi riknjava. :: :: xYz :: ::
Broj postavljenih tema: 60373. Broj poslatih odgovora: 647179. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.