Korisnik:   Lozinka:   
Beograd Novi Sad Kragujevac Niš
PC Berza Forum : Ver. 2.35
Najnovije teme Najnoviji odgovori Prikačene teme Najaktivnije teme Najčitanije teme
Pronađi : U : Pretraži :
Forum : Komponente
Uređaji za skladištenje podataka
reklamacija harda bez garancije.
STRANA 1 OD 1
kefalo81 reklamacija harda bez garancije. 26.01.2011. 05:05 T33063

status: user
broj poruka: 775
Imam hitachi 1tb kupljen u aprilu prošle godine.
Na njemu se pojavio jedan relocated secotr count, i ja sam ga izvadio.
Ne palim ga već neko vrijeme, a prije toga je radio recimo normalno.
Nisu se povećavali brojevi tih sektora u par dana koliko sam ga koristio.
Hard je u garanciji još godinu i 3 mjeseca.
Problem je što sam ja izgubio garanciju, ali imam ono original pakovanje na kome kaže da je uvoznik alti.

Da li neko može da mi kaže, da li ova stvar podleže garanciji, i ako da, ima li neki način da ih zamolim a da upali uvažavanje garancije...

Unapred se zahvaljujem.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
MaliBaneBG ... 26.01.2011. 07:39 #287859

status: user
broj poruka: 487
Mislim da ti je neophodna garancija za to. I racun sa njom...

==========
Kolac u tiganju?!?! NEMOGUCE!

BLEJA:)))


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
operator re 26.01.2011. 08:45 #287862

status: user
broj poruka: 4266
Saznaj ko ga je uvezao, pa mozes samo na osnovu serijskog broja da ga reklamiras.
operator

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
KalifNS Da li ... 26.01.2011. 09:18 #287868

status: user
broj poruka: 1017

... ce mu uopste i da ima sve legalno priznati garanciju?

To je jedan relociran sektor, ne cak ni neupotrebljiv nego realociran sa ispravnim iz rezerve.

Mislim da ovakve stvari se ne menjaju u garanciji.

HDD je funkcionalan.

Nekada davno su se HDD menjali tek kada ne rade ili je broj losih sectora preko 5%

Neki novi diskovi dodju sa realocijanim sectorima. Pogledaj Wiki malo.

Ja imam HDD sa 1 cak losim sectorom, nije uspeo da ga realocira i to sljaka vec vise od godinu bez ikakvih promena.

Ako neko zna tacno uslove garancije za HDD neka kaze, ali ja mislim da covek u ovom slucaju nista nece postici nosenjem na garanciju.

Ako si nesiguran prodaj ga ima ljudi koji ce to kupiti.
Posebno ako je cena realno niza jer je polovan i nije bez ijednog loseg sektora.

Al ja bi to koristio i ne bi se sekirao mnogo.

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
operator re 26.01.2011. 09:26 #287870

status: user
broj poruka: 4266
Za Hitachi dovoljan je jedan bad sector, koji ne moze da se ispravi iz dva prolaza.
Licno rekao Han Ce Jien, jedan od direktora Hitachi-a zaduzen konkretno za jugoistocnu Evropu.
Pardon, nisam vidio da je napisao relocated. Samo na defektne i lose ima garanciju.
operator

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Blueberry :) 26.01.2011. 09:35 #287876

status: user
broj poruka: 1272
Ne vidim zasto bi ga reklamirao ako je realocated sector,jer to niposto ne znaci da imas losih sektora, jednostavno istestiraj hard disk na lose sektore - blokove , proveri ga nekim programom kao sto je HDD regenerator, i ako je sve ok mozes da pevas. A ukoliko se nadje poneki, program kao HDD reg ce ga zatvoriti - regenerisati. Nevolja je ukoliko se broj povecava, onda bi morao razmisljati o reklamaciji.

Inace, jedini nacin je ako znas gde si hdd uzeo, naci ga po serijskom broju, pa reklamirati, ali sa realocated sectorima niko garanciju ne priznaje. To je druze bezopasno, disk je ispravan.

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Mixx ... 26.01.2011. 11:36 #287904

status: user
broj poruka: 2931
zavisi od politike prodavca... ja uzimam sve komponente u Komparatoru/ Smederevo, zapisu moje podatke i serijski broj, kutije i racune ne cuvam i nikad nisam imao problem (nije reklama, majke mi :). opet, ima firmi gde odes sa svom potrebnom papirologijom i gde si apsolutno u pravu, pa te zavlace kao majmuna, cini mi se da im je u opisu posla da te prevare.
___________________________________________________
http://img339.imageshack.us/img339/9292/retardlz.jpg

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
vladarko Re: ... 26.01.2011. 12:12 #287911

status: user
broj poruka: 4228
Potpuno se slažem, ima nas svakakvih. Takve situacije mene dovedu do ludila!

Pozdrav!

Vlada

:: zavisi od politike prodavca... ja uzimam sve komponente u Komparatoru/ Smederevo, zapisu moje podatke i serijski broj, kutije i racune ne cuvam i nikad nisam imao problem (nije reklama, majke mi :). opet, ima firmi gde odes sa svom potrebnom papirologijom i gde si apsolutno u pravu, pa te zavlace kao majmuna, cini mi se da im je u opisu posla da te prevare
:: __________________________________________________
:: http://img339.imageshack.us/img339/9292/retardlz.jp
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
PhatPhuck ... 26.01.2011. 13:47 #287929

status: user
broj poruka: 1886
Treba da UMRE u najgorim konvulzijama svaki glupi skot koji gubi garancije, kutije od komponenti i dodatke koji dolaze u paketu sa komponentom.

Zašto iznosim takvo `nehumano` mišljenje i bacam takav hejt?

ZATO, što osoba koja nije u stanju da sačuva originalnu kutiju od komponente (ne govorim o kutijama od frižidera i samohodnih haubica, nego o kutijama od grafičkih, matičnih ploča, hardova) i jedan MALI PAPIRIĆ uz nju, zvani garancija - NIKADA NEĆE BITI ČOVEK, ODGOVORAN, POUZDAN I SREĐEN, jer takvi likovi bi sutradan, recimo, u vojsci, da je i dalje obavezna, pogubili pola delova puške - i njihov saborac bi negde poginuo uz njih, ILI ne bi uspeli da sačuvaju ni dve koze, kada bi im ih neko poverio na čuvanje.

ZBOG RETARDIRANIH SKOTOVA KOJI IMAJU VREMENA DA RAZGLEDAJU ZILJAVE KLINKE PO 3 SATA SVAKOG DANA PO FEJSU, A NE MOGU DA ODVOJE 5 MINUTA DA SREDE JEDNU FIOKU ZA SVOJE GARANCIJE I KUTIJE OD MANJIH KOMPONENTI (ja, na primer, sve svoje garancije držim u kutiji od matične ploče - i NI JEDNU nisam izgubio, NIKADA) - zbog takvih retarda na ovom tržištu ima jedno dobrih 80% komponenti koje dolaze u nekompletnom stanju - i skoro pa niko, ko kupi, recimo, neku grafičku, ne dobije uz nju DVI adapter, HDMI adapter (ako je bolja grafa), poklon igricu, i slično... A sve te dodatne stvarčice ZNATNO olakšavaju naknadnu prodaju iste te komponente.

P.S. Reallocated sector znači da je hard disk upotrebio jedan od svojih rezervnih (spare) sektora da u taj rezervni premesti sadržaj iz lošeg sektora koji se pojavio negde na površini harda gde su prethodno bili zapisani podaci. KAPACITET HARDA NIJE SMANJEN NI MALO tim realociranjem, i na Zapadu se na takve stvari NE PRIZNAJE GARANCIJA - nego se priznaje TEK kada disk počne naglo i u većem broju da `gomila` te zamene.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Mixx Re: ... 26.01.2011. 14:18 #287942

status: user
broj poruka: 2931
slucajno znam primer primer lika koji je kupio gericom laptop u austriji, otisao u nemacku bez ijednog papira, kutije... u medjuvremenu se sa gericomom (firmom) nesto desilo, ne znam ni ja sta, uglavnom neka potpuno nevezana firma je preuzela obavezu suporta, ovom liku crkne cd rom na lapu, odnese ga u servis u nemackoj, zamene mu cdrom, tastaturu i kuciste jer su imali par ogrebotina!!! ja svojevremeno nisam mogao da ostvarim garanciju kad mi je crkao zvucnik na mobilnom, jer mi je kuciste (maska) napukla!! bez dijagnostike su mi rekli da je u pitanju nepropisno rukovanje, tj. da je zvucnik crkao od udarca! srecom pa sam uspeo sam da ga popravim, btw otkacila zicica sa namotaja, sto nije moglo da se desi od udarca...
ps. po zakonu o zastiti potrosaca, proizvod podleze garanciji bez ambalaze i dodatne opreme
___________________________________________________
http://img339.imageshack.us/img339/9292/retardlz.jpg

:: Treba da UMRE u najgorim konvulzijama svaki glupi skot koji gubi garancije, kutije od komponenti i dodatke koji dolaze u paketu sa komponentom
::
:: Zašto iznosim takvo `nehumano` mišljenje i bacam takav hejt
::
:: ZATO, što osoba koja nije u stanju da sačuva originalnu kutiju od komponente (ne govorim o kutijama od frižidera i samohodnih haubica, nego o kutijama od grafičkih, matičnih ploča, hardova) i jedan MALI PAPIRIĆ uz nju, zvani garancija - NIKADA NEĆE BITI ČOVEK, ODGOVORAN, POUZDAN I SREĐEN, jer takvi likovi bi sutradan, recimo, u vojsci, da je i dalje obavezna, pogubili pola delova puške - i njihov saborac bi negde poginuo uz njih, ILI ne bi uspeli da sačuvaju ni dve koze, kada bi im ih neko poverio na čuvanje.
::
:: ZBOG RETARDIRANIH SKOTOVA KOJI IMAJU VREMENA DA RAZGLEDAJU ZILJAVE KLINKE PO 3 SATA SVAKOG DANA PO FEJSU, A NE MOGU DA ODVOJE 5 MINUTA DA SREDE JEDNU FIOKU ZA SVOJE GARANCIJE I KUTIJE OD MANJIH KOMPONENTI (ja, na primer, sve svoje garancije držim u kutiji od matične ploče - i NI JEDNU nisam izgubio, NIKADA) - zbog takvih retarda na ovom tržištu ima jedno dobrih 80% komponenti koje dolaze u nekompletnom stanju - i skoro pa niko, ko kupi, recimo, neku grafičku, ne dobije uz nju DVI adapter, HDMI adapter (ako je bolja grafa), poklon igricu, i slično... A sve te dodatne stvarčice ZNATNO olakšavaju naknadnu prodaju iste te komponente
::
:: P.S. Reallocated sector znači da je hard disk upotrebio jedan od svojih rezervnih (spare) sektora da u taj rezervni premesti sadržaj iz lošeg sektora koji se pojavio negde na površini harda gde su prethodno bili zapisani podaci. KAPACITET HARDA NIJE SMANJEN NI MALO tim realociranjem, i na Zapadu se na takve stvari NE PRIZNAJE GARANCIJA - nego se priznaje TEK kada disk počne naglo i u većem broju da `gomila` te zamene.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
imarkovic Re: reklamacija harda bez garancije. 26.01.2011. 14:46 #287958

status: user
broj poruka: 19012
brate, imam taj sector count na dva NOVIJA hitachija, i tu su vec skoro godinu dana od samog pocetka rada, nije to bad sector, jedan od 640, drugi 500gb, nije to nista strasno


:: Imam hitachi 1tb kupljen u aprilu prošle godine
:: Na njemu se pojavio jedan relocated secotr count, i ja sam ga izvadio
:: Ne palim ga već neko vrijeme, a prije toga je radio recimo normalno
:: Nisu se povećavali brojevi tih sektora u par dana koliko sam ga koristio
:: Hard je u garanciji još godinu i 3 mjeseca
:: Problem je što sam ja izgubio garanciju, ali imam ono original pakovanje na kome kaže da je uvoznik alti
::
:: Da li neko može da mi kaže, da li ova stvar podleže garanciji, i ako da, ima li neki način da ih zamolim a da upali uvažavanje garancije..
::
:: Unapred se zahvaljujem.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
STRANA 1 OD 1
Broj postavljenih tema: 60373. Broj poslatih odgovora: 647179.
Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.
- niste prijavljeni - samo za čitanje - zaključano
- nema novih poruka - ima novih poruka - ima novih tema
Slagalica.net
Microsystems d.o.o.
PCB Network: pcberza.rs | lisica.rs