Korisnik:   Lozinka:   
Beograd Novi Sad Kragujevac Niš
PC Berza Forum : Ver. 2.35
Najnovije teme Najnoviji odgovori Prikačene teme Najaktivnije teme Najčitanije teme
Pronađi : U : Pretraži :
Forum : Komponente
Uređaji za skladištenje podataka
Seagate garancija pomoc
STRANA 1 OD 1
adamadam Seagate garancija pomoc 18.11.2010. 12:28 T31053

status: user
broj poruka: 397

Prvo unapred da se izvinim ako sam promasio mesto teme

stvar je ovakva

kupio sam pre pola godine (mozda i vise nije bitno) ovde sa oglasa jedan hard disk
Seagate Barracuda 1TB.
Prodavac se zvao Mileta negde iz BG je (ili tamo preko Pancevackog mosta)
ako on cita ovo neka me kontaktira na PM (email), ako ne cita, onda mi treba vasa pomoc oko garancije, ako je izvodljiva.

To je kriticna serija Seagate diskova i svesno sam kupovao taj, jer mi je bio potreban, (vec sam imao jedan koji mi je crkao i zamenjen mi je uredno tu gde sam ga pazario) naravno i ovaj mi crkava,i pa bih pitao samo prodavca gde ga je uzeo da ga reklamiram, ili pitam vas forumase kako mogu ostvariti pravo garancije na Seagate ako ne znam poreklo diska ili sl. ?

Hvala vam svima unapred na pomoci
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Mortificat Re: Seagate garancija pomoc 18.11.2010. 12:42 #263874

status: user
broj poruka: 3519
Ako ne znas ni gde je uzet ni ko ti daje garanciju(odnosno ko je uvoznik), onda ti peostaje da juris Miletu koji ti ga je prodao. U suprotnom ti nema pomoci.
Pitanje je da li ce ti iko uvaziti reklamaciju(u slucaju da saznas ime uvoznika), ali bilo je slucajeva gde su ljudi i to uspeli. Reci mi kakve simptome imas(kazes da hard umire polako), jer i sam imam taj od 1TB.

Crosshair IV Formula/X6 1055T + ProlimaTech Super Mega/XFX GTX 260/2x2GB DDR3 Geil Ultra Plus/Barracuda 1TB 32MB/CFT-600-14CS/Chieftec DX-BD-U/Asus VW225N/Altec Lansing ATP3


::
:: Prvo unapred da se izvinim ako sam promasio mesto tem
::
:: stvar je ovakv
::
:: kupio sam pre pola godine (mozda i vise nije bitno) ovde sa oglasa jedan hard dis
:: Seagate Barracuda 1TB
:: Prodavac se zvao Mileta negde iz BG je (ili tamo preko Pancevackog mosta
:: ako on cita ovo neka me kontaktira na PM (email), ako ne cita, onda mi treba vasa pomoc oko garancije, ako je izvodljiva
::
:: To je kriticna serija Seagate diskova i svesno sam kupovao taj, jer mi je bio potreban, (vec sam imao jedan koji mi je crkao i zamenjen mi je uredno tu gde sam ga pazario) naravno i ovaj mi crkava,i pa bih pitao samo prodavca gde ga je uzeo da ga reklamiram, ili pitam vas forumase kako mogu ostvariti pravo garancije na Seagate ako ne znam poreklo diska ili sl.
::
:: Hvala vam svima unapred na pomoci
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
adamadam Re: Re: Seagate garancija pomoc 18.11.2010. 13:17 #263886

status: user
broj poruka: 397
Ovako to je Seagate Barracuda 7200.11 serija
pomocni je disk u sistemu, is par paljenja uspem da ga ocitam i radi neko kratko vreme i nestane iz sistema, kasnije naravno glavi sistem pri paljenju jer ocito je tu ali se ne ocitava, itd itd uglavnom tada ga ni bios ne prepoznaje

dok radi iz nekog programa sam procitao da je eror kao nema dovoljno struje da spinuje motor

e sad ima na netu svuda txt da imaju neki BSY problem, i video sam kako se resava (ne znam da li je to trajno resenje ili samo da pocupas podatke napolje???)
to bih mogao da uradim, ali koliko sam ja skontao to je privremeno resenje, ili se varam ???

ja jos uvek mogu da nekako ga upalim i izcupam podatke napolje, ali kome da ga reklamiram kad nista o disku ne znam

sumnjao sam kao na napajanje da mi ne daje dovoljno struje (kao sto sam eror kaze), ali mrzi me da probam, zato sto cela serija ima problem (napominjem vec sam jedan zamenio pre god. dana) pa sve kontam ajd nije napajanje (nije kinez napajanje, chieftec 450w staro oko 2 god max, naravno da moze i ono da oslabi ali....)

nemam pojma sta da radim....
da cujem ideje


:: Ako ne znas ni gde je uzet ni ko ti daje garanciju(odnosno ko je uvoznik), onda ti peostaje da juris Miletu koji ti ga je prodao. U suprotnom ti nema pomoci
:: Pitanje je da li ce ti iko uvaziti reklamaciju(u slucaju da saznas ime uvoznika), ali bilo je slucajeva gde su ljudi i to uspeli. Reci mi kakve simptome imas(kazes da hard umire polako), jer i sam imam taj od 1TB
::
:: Crosshair IV Formula/X6 1055T + ProlimaTech Super Mega/XFX GTX 260/2x2GB DDR3 Geil Ultra Plus/Barracuda 1TB 32MB/CFT-600-14CS/Chieftec DX-BD-U/Asus VW225N/Altec Lansing ATP
::
::
:: ::
:: :: Prvo unapred da se izvinim ako sam promasio mesto tem
:: ::
:: :: stvar je ovakv
:: ::
:: :: kupio sam pre pola godine (mozda i vise nije bitno) ovde sa oglasa jedan hard dis
:: :: Seagate Barracuda 1TB
:: :: Prodavac se zvao Mileta negde iz BG je (ili tamo preko Pancevackog mosta
:: :: ako on cita ovo neka me kontaktira na PM (email), ako ne cita, onda mi treba vasa pomoc oko garancije, ako je izvodljiva
:: ::
:: :: To je kriticna serija Seagate diskova i svesno sam kupovao taj, jer mi je bio potreban, (vec sam imao jedan koji mi je crkao i zamenjen mi je uredno tu gde sam ga pazario) naravno i ovaj mi crkava,i pa bih pitao samo prodavca gde ga je uzeo da ga reklamiram, ili pitam vas forumase kako mogu ostvariti pravo garancije na Seagate ako ne znam poreklo diska ili sl.
:: ::
:: :: Hvala vam svima unapred na pomoci
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
gilopile @adamadam 18.11.2010. 13:36 #263889

status: user
broj poruka: 9459
Da li si probao sa ciscenjem sata i naponskog konektora na disku,kao i zamena signalnog sata kabla i prikljucivanja na drugi naponski kabel zbog ostecenja istih?Pokusaj i u drugi sata port.Ako de isto sesava onda je nazalost on u pitanju i ne bi bilo lose da polako bekapujes.Ne znaci da ce ubrzo crci,ali ako imas vazne podatke onda gledaj da ih sacuvas negde.
Za garanciju ces morati imati racun firme gde je i kupljen.

(c) 1982 Sinclair research Ltd

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
adamadam Re: @adamadam 18.11.2010. 13:49 #263893

status: user
broj poruka: 397
sve kombinacije zamena kablova probane, poiskljucivani ostali uredjaji tipa dvd itd
samo nisam drugo napajanje stavio, sto nije problem mozda cu i to danas da uradim, ali
ipak znam da je disk u pitanju jbg

ako mora racun onda mogu da zaboravim garanciju, videcu sta seagate kaze na to pa proceniti

jos uvek nisam siguran da li BSY problem je trajno resenje ili privremeno, ako sam vec puko za garanciju bar da probam da ga resim sam onda




:: Da li si probao sa ciscenjem sata i naponskog konektora na disku,kao i zamena signalnog sata kabla i prikljucivanja na drugi naponski kabel zbog ostecenja istih?Pokusaj i u drugi sata port.Ako de isto sesava onda je nazalost on u pitanju i ne bi bilo lose da polako bekapujes.Ne znaci da ce ubrzo crci,ali ako imas vazne podatke onda gledaj da ih sacuvas negde
:: Za garanciju ces morati imati racun firme gde je i kupljen
::
:: (c) 1982 Sinclair research Ltd
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
codeus ... 18.11.2010. 15:52 #263911

status: user
broj poruka: 4054



`nema dovoljno struje da spinuje motor` .. uh sad znam sve ..

treba da probas da resis BSY .. to je trajno resenje .. dok opet fw nepukne .. sigejt se zajebava sa zadnje dve serije .10 .11 .. te im hardovi nisu kompatibilni sa nf4 chipom (uzgred kojeg ima najvise na trzistu) .. te im fw pisu istrenirani orangutani iz nase ..

imas gomilu tutorijala za resavanjanje 7200.11 bsy problema .. potreban je samo rs232-ttl convertor (max232, ili neke usb varijante - data kablovi za mobilne ) ..

procitaj upustvo 3 x .. dobro shvati sta treba da uradis i kojim redosledom .. i koje komande da kucas .. i jedna slovna greska ili nemirna ruka ili dvokorak u proceduri - i imaces stvarno mrtav hdd .. te svari neoprastaju i nemaju undo f-ju
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
neXus2000 .... 18.11.2010. 16:01 #263913

status: user
broj poruka: 3350
Firmware je problem na toj seriji 7200.11. Mozes da probas sa update-om firmware sa sajta, ali morao bi podatke, pre budzenja, da prebacis na neko drugo mesto.


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
adamadam Re: ... 18.11.2010. 16:34 #263917

status: user
broj poruka: 397

prosao sam sve tutorijale, ok nime mi frka to da uradim, disk jos uvek nekako i mogu spojiti i izcupati podatke, na tome radim inace,
neko je spomenuo firmware, to je uradjeno odma po kupovini diska, napominjem vec mi je jedan crkao ali tada se nije znalo za BSY jbg

kontaktirao sam uvoznika da vide da li su ga uvezli oni mozda, ako jesu bice ok, ako nisu
tek onda prelazim na BSY, a pitanje je da li je to trajno resenje, ili da se nadam da ce kad tad crci disk kasnije ?


::
::
::
:: `nema dovoljno struje da spinuje motor` .. uh sad znam sve .
::
:: treba da probas da resis BSY .. to je trajno resenje .. dok opet fw nepukne .. sigejt se zajebava sa zadnje dve serije .10 .11 .. te im hardovi nisu kompatibilni sa nf4 chipom (uzgred kojeg ima najvise na trzistu) .. te im fw pisu istrenirani orangutani iz nase .
::
:: imas gomilu tutorijala za resavanjanje 7200.11 bsy problema .. potreban je samo rs232-ttl convertor (max232, ili neke usb varijante - data kablovi za mobilne ) .
::
:: procitaj upustvo 3 x .. dobro shvati sta treba da uradis i kojim redosledom .. i koje komande da kucas .. i jedna slovna greska ili nemirna ruka ili dvokorak u proceduri - i imaces stvarno mrtav hdd .. te svari neoprastaju i nemaju undo f-ju
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
neXus2000 ... 18.11.2010. 17:03 #263925

status: user
broj poruka: 3350
Probaj prvo ovo:

http://bit.ly/di5mdA

da proveris da li je jos u garanciji. Ako jeste, idi menjaj to cudo za neki drugi 1TB hard, Samsung F3 ili WD (green/blue), ali prvo vidi ko je distributer. I reci im da si na netu citao da svi ti hardovi imaju problem i zelis nekog drugog proizvodjaca, da te ne bi akali.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
adamadam Re: ... 18.11.2010. 22:42 #264037

status: user
broj poruka: 397
da planirao sam to isto da probam
videcemo sta ce ispasti


:: Probaj prvo ovo
::
:: http://bit.ly/di5md
::
:: da proveris da li je jos u garanciji. Ako jeste, idi menjaj to cudo za neki drugi 1TB hard, Samsung F3 ili WD (green/blue), ali prvo vidi ko je distributer. I reci im da si na netu citao da svi ti hardovi imaju problem i zelis nekog drugog proizvodjaca, da te ne bi akali
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Nicolas pogledaj mail 18.11.2010. 22:45 #264038

status: user
broj poruka: 308
mislim da mogu da ti pomognem,
bar da proverim da li je i gde u garanciji.
Pozdrav

CHILLING...KILLING

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
STRANA 1 OD 1
Broj postavljenih tema: 60373. Broj poslatih odgovora: 647177.
Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.
- niste prijavljeni - samo za čitanje - zaključano
- nema novih poruka - ima novih poruka - ima novih tema
Slagalica.net
Microsystems d.o.o.
PCB Network: pcberza.rs | lisica.rs