Korisnik:   Lozinka:   
Beograd Novi Sad Kragujevac Niš
PC Berza Forum : Ver. 2.35
Najnovije teme Najnoviji odgovori Prikačene teme Najaktivnije teme Najčitanije teme
Pronađi : U : Pretraži :
Forum : Komponente
Uređaji za skladištenje podataka
Savet u vezi reklamacije
STRANA 1 OD 1
EREMIC Savet u vezi reklamacije 04.06.2010. 09:57 T27267

status: user
broj poruka: 168
Pre neki dan moj HDD je otegao papke.Racunar se iz cista mira ugasio i kada sam ga upalio vise nije video HDD WD 500Gb(nije sistenski).HDD sam licno ja stavio u racunar pre godinu dana i nikada nije vadjen iz racunara.
Posto je u garanciji ja ga odnesm tamo gde sam ga kupio i ljudi ga uzmu i kazu da ce ga poslati u servis. Posle pet dana dodje dopis iz servisa da su polomljene neke plastike oko sata konektora i konektora za napajanje.Naravno ja poludim jer nisam igrao fudbal sa HDD-om i ne znam sta da radim jer mislim da su mozda cak i namerno to polomili da ne bi priznali garanciju. SADA JE PITANJE STA PAMETNO URADITI ???
http://www.pcberza.rs/i/forum/topic/5.gif
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Stripy Re 04.06.2010. 10:11 #219684

status: user
broj poruka: 4163
Dovoljno je da samo napukne plastika i da ga izuzmu iz garancije (a to i piše u garantnom listu).
Svi znaju da to nema nikakve veze što hard ne radi ali ne verujem da će di zameniti hard. Inspekcija ti ne vredi ništa jer za to nemaš osnova (pozvaće se na nestručno rukovanje)

NEMOJ NA SILU, UZMI VEĆI ČEKIĆ

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
athlon87 re 04.06.2010. 10:23 #219686

status: user
broj poruka: 1133
Ali zar netreba da kad odneses neku stvar na reklamaciju oni na licu mesta utvrde da li je nesto mehanicki osteceno,polomljeno i itd. Jer ako oni salju u servis,mogli su i oni to da polome. I tako mogu da urade sa svakom stvari i da nikome nedaju garanciju.



http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=791855

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
MACHINE Re: re 04.06.2010. 10:43 #219691

status: user
broj poruka: 5710
Tako je! Ako je disk preuzet i dobio si revers to je to. On su DUZNI da utvrde integritet proizvoda tj. da li je nesto spolja napuklo, polomljeno...naknadna obavestenja nisu moguca. Dakle, slobodno mozes zvati inspekciju i ovo im reci. Ti si odneo disk, oni su ga preuzeli a potom kazu da su konektori zeznuti...toga nema, to je morao da odbije onaj koji ga je prvi primio ili da isto navede u reversu, u slucaju da je kvar popravljiv i nezavisan od tog ostecenja


D E M I G O D

:: Ali zar netreba da kad odneses neku stvar na reklamaciju oni na licu mesta utvrde da li je nesto mehanicki osteceno,polomljeno i itd. Jer ako oni salju u servis,mogli su i oni to da polome. I tako mogu da urade sa svakom stvari i da nikome nedaju garanciju
::
::
::
:: http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=79185
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
mslavko82 Ccc... 04.06.2010. 10:45 #219692

status: user
broj poruka: 721
A njima je trebalo kao 5 dana da utvrde da su polomljene plastike ?!? Kad su preuzeli hard, trebali su da provere da li ima fizickih ostecenja? Preuzeli su ga, znaci nema, mozda su posle oni igrali fudbal! Ukazi im na to, pa ako se opet prave ludi, inspekcija. I reci koja je firma u pitanju?
Inace, u nekim firmama je stanje takvo da je zaista potrebno slikati uredjaj prilikom nosenja na reklamaciju inace, svasta oni mogu da nadju... :(

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Stripy Re 04.06.2010. 11:04 #219693

status: user
broj poruka: 4163
Na ovaj broj možeš da se informišeš o pravima potrošača 0800 - 103-104
Tu ćeš da dobiješ tačan odgovor da li može ili ne može

NEMOJ NA SILU, UZMI VEĆI ČEKIĆ

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
iggyzr ... 04.06.2010. 11:19 #219695

status: user
broj poruka: 79
Koliko je meni poznato prilikom predaje HDD trebao si da dobijes Revers koji imas i da izmedju ostalog bude naved opis kvara i da li ima vidljivih ostecenja...Ali samo ti njih poplasi Tržisnom inspekcijom to uglavnom upali jer niko ne voli kad im oni dodju da vrsljaju..Ako ne upali onda idi stvarno u tržisnu nemas sta da izgubis...


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
uroshnet re 04.06.2010. 13:17 #219727

status: user
broj poruka: 1033
Potpuno su upravu ljudi... Trebao si da dobijes mali papiric na kojem se upise sta si ti njima dao i Ime i prezime, samim tim kada ti to daju znaci da su ustanovili da je fizicki ispravan tj ne ogreban ne napukao ili slomljen itd... Nosio sam ja pre nekih godinu dana isto hard u servis Gigatron-a na reklamaciju i lik je prvo pogledao hard sa svih strana ispisao mi onaj papiric i pritom se zajebava samnom kao sto si ga bacao po podu... :) I ja ono kao pa nisam... A on meni ma salim se. Pozvali me posle 20-ak dana i dali mi nov. U svakom slucaju i da ti nisu dali onaj papiric trebao si da im trazis nekakvu potvrdu da su preuzeli hard od tebe, jel bez tog papirica mogu i da uzmu nov od dobavljaca a da tebi kazu sta hoce.


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
EREMIC Bio licno u servisu 04.06.2010. 14:30 #219738

status: user
broj poruka: 168



Isao sam direktno u servis i oni naravno stoje iza toga da je fizicko ostecenje a i kazu da je ostecenje konstatovano cim je lik doneo HDD na servis. Sad mogu da jurim lika iz prodavnice (nemoj neko da je pogresno razumeo mnogo dobar decko)sto mislim da nema smismisla tako da sam se malo `istresao` na one u servisu i sutra cu da mu dajem parastos
Onako usput odem kod ljudi sto vade podatke da pitam da li moze da se zameni samo elektronika (nekada je moglo) kad oni kazu da se kod ovih novih HDD ova neki cip posebno programira za svaki HDD i da zamena elektronike ne pali, tako da ce silom prilika morati da uleti neki od 1Tb.



:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
djuroue1 dobar decko 04.06.2010. 18:21 #219832

status: user
broj poruka: 1156



taj dobar decko te kostao 40 €...xm pa i nije bas dobar a ako jeste nek te on casti jednim hdd-om,njemu ce to manje stete naneti nego tebi(on drzi radnju mislim-ili samo radi tu?).
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Kn0b Koja je firma u pitanju? 07.06.2010. 09:18 #220564

status: user
broj poruka: 108
Obavesti nas, cisto da znamo - koja je firma u pitanju?
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
neXus2000 Inspection 07.06.2010. 09:25 #220568

status: user
broj poruka: 3350
Idi ti lepo u inspekciju i pokazi papiric gde NE PISE da ima ostecenje, da su ti posle 5 dana rekli da imas ostecenje. I objasni da su morali da pogledaju na licu mesta da li ima ostecenja, jer su to fore da bi ti kupio novi hard.

Jednom sam sebi menjao hard zbog problema sa elektronikom, i to dan od kupovine, u pokojnom Jurolinku, i lik koji je primio HDD na servis je lepo pogledao da li ima fizickih ostecenja pre nego sto mi je izdao prijemni listic.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Ruff re 07.06.2010. 15:53 #220660

status: user
broj poruka: 829
kada je cale prosle godine nosio tft (nov i savrseno ocuvan) u servis, bilo slicno s*anje. likovi su polozili tft na sto, a onda ga malo povlacili/gurkali po njemu i na kraju je sjajni piano finish ram izgledao kao ismirglani ram. -.- i jos tvrde da je bio takav kad smo ga doneli... hahaha... kad cale nije eksplodirao tada, svaka mu cast. isvadjao se sa sefom servisa, pritisnuo ga inspekcijom i slicno (ume covek da bude veoma tvrdoglav), i na kraju dobio pare natrag.

evo danas sam predao laptop na servis, lik ga zagledao tri puta svuda ima li ostecenja i na papiru nije napisao nikakve falinke. dakle, takvog ga moram i dobiti natrag. u suprotnom, pustam caleta na njih.:D

ako na papiru koji si dobio ne pise da je ostecen (a takvo ostecenje MORA i MOZE da se VIDI IZ PRVE), znaci da si im predao ispravan hard. kraj price.

asus p5k, e4400@3GHz, geil ultra 6gb, ga 9600gt oc silent
wd3200aaks, wd5000aaks, wd6400aaks, st31000528as barracuda, f2 hd154ui


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
neXus2000 Re: re 07.06.2010. 16:16 #220664

status: user
broj poruka: 3350
Da nije slucajno E*C commerce? :)


:: kada je cale prosle godine nosio tft (nov i savrseno ocuvan) u servis, bilo slicno s*anje. likovi su polozili tft na sto, a onda ga malo povlacili/gurkali po njemu i na kraju je sjajni piano finish ram izgledao kao ismirglani ram. -.- i jos tvrde da je bio takav kad smo ga doneli... hahaha... kad cale nije eksplodirao tada, svaka mu cast. isvadjao se sa sefom servisa, pritisnuo ga inspekcijom i slicno (ume covek da bude veoma tvrdoglav), i na kraju dobio pare natrag
::
:: evo danas sam predao laptop na servis, lik ga zagledao tri puta svuda ima li ostecenja i na papiru nije napisao nikakve falinke. dakle, takvog ga moram i dobiti natrag. u suprotnom, pustam caleta na njih.:
::
:: ako na papiru koji si dobio ne pise da je ostecen (a takvo ostecenje MORA i MOZE da se VIDI IZ PRVE), znaci da si im predao ispravan hard. kraj price
::
:: asus p5k, e4400@3GHz, geil ultra 6gb, ga 9600gt oc silen
:: wd3200aaks, wd5000aaks, wd6400aaks, st31000528as barracuda, f2 hd154ui
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Paun91 Inat 07.06.2010. 21:22 #220740

status: user
broj poruka: 3



Gledaj na to ovako: ako ti opet nece da priznaju garanciju, uzmi hard u drugoj firmi....cisto za inat :P
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Ruff Re: Re: re 08.06.2010. 00:34 #220829

status: user
broj poruka: 829
zaboravio sam, ne mogu reci da li jeste. sad sam pitao kevu, ona misli da nije.
philipsov tv, dakle, valjda njihov ovlasceni servis u Beogradu, bar pre godinu dana.
sto, jesi li imao slicnu situaciju?:)

asus p5k, e4400@3GHz, geil ultra 6gb, ga 9600gt oc silent
wd3200aaks, wd5000aaks, wd6400aaks, st31000528as barracuda, f2 hd154ui


:: Da nije slucajno E*C commerce? :
:
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
neXus2000 Aman 08.06.2010. 02:39 #220864

status: user
broj poruka: 3350
Admini, pisem odgovor ovde i opet `morate da budete prijavljeni na siste`, ode mi ceo odgovor.

@Ruff
Sad moram da skratim ono sto sam pisao.
Zbog ponasanja servisera i na nacin na koji je servisirano, vise u zivotu ne kupujem Samsung u zivotu dokle god su ovi na sceni. Dva puta se svadjas sa njim, dva puta ti prodaje istu pricu. kao da je naucio napamet.
Ali najnovije fore su mu, citiram: `Ako ti zamenim monitor, moja zena i deca nece imati `leba da jedu`, `monitor se vise ne proizvodi, nema panela`....i jos par stvari na koje da sam vlasnik servisa, dao bih mu otkaz.
Samo zato sto si odeno monitor da ti se poprave 4 stvari, od toga je glavni popravljen (paljenje monitora, neki deo koji je zaduzen za to), a onda ti ga vrate sa drasticnim probijanjem svetla, kao i zeznutom uniformnoscu. A nravno nisu popravili one preostale 4 stvari.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
STRANA 1 OD 1
Broj postavljenih tema: 60373. Broj poslatih odgovora: 647177.
Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.
- niste prijavljeni - samo za čitanje - zaključano
- nema novih poruka - ima novih poruka - ima novih tema
Slagalica.net
Microsystems d.o.o.
PCB Network: pcberza.rs | lisica.rs