Imamm Barracuda 7200.10 320 GB sa kojim nesto nije u redu (losi sektori) na njihovom sajtu pise da je u garanciji do 2013 ja nemam nikakav papir.Da li je moguce kod koga realizovati garanciju iliti sta raditi. Hvala na odgovorima
Odneseš ga u radnju u kojoj si ga kupio i po serijskom broju bi trebali da ga nađu u bazi kada je kupljen i do kada je u garantnom roku.Ne bi trebali da zatežu,ali opet zavisi ... Ako je neko od jačih domaćih uvoznika uglavno urade zamenu
samo zapisi kod sa diska i vozi. Nemoj ni jednog trenutka pomisliti da zato sto nemas papir gubis pravo na garanciju,ovo ti namerno napominjem jer ce se stoka prvo na to pozvati(naravno ima i postenih(0,001%)).
Lala 4ever!
`Samo su dve stvari beskonacne - svemir i ljudska glupost. Doduše, za prvu nisam siguran`
Ne podvijaj rep ni u jedno trenutku ako krenu sa pričom kako nemaš fiskalni,itd Ako su iole redovna prodavnica PC opreme moraju da ga imaju zavedenog kod njih u računaru sa infom o garanciji
U tome je problem dali postoji uvoznik koji bi priznao garanciju ili vec neznam ko. Prosle godine mi trebalo da bekapujem neke podatke, i kum mi da. Zavrsim posao i ostane tako u fioci.Sad hteo da ga stavim na neki Barton S462 i on zeza Sentinel kaze ima bed blokove stavljen dzamper za limit
Tesko da ce ti iko uvaziti garanciju, sem ako nije Bel Computers VP na kosutnjaku...
:: U tome je problem dali postoji uvoznik koji bi priznao garanciju ili vec neznam ko :: Prosle godine mi trebalo da bekapujem neke podatke, i kum mi da :: Zavrsim posao i ostane tako u fioci.Sad hteo da ga stavim na neki Barton S462 i on zeza Sentinel kaze ima bed blokove stavljen dzamper za limit :: ::
Nebrojeno puta sam bio u situaciji da mi prodavac kaže: Kupio si napajanje(3 puta mi crklo) kod nas, ali ako nemaš fiskalni onda ti ne vredi. Takva ti je ovo zemlja. A nema šta nisam kupio kod njega u radnji u poslednje tri godine.
ako je kupljen kod nas(u srbiji) posalji svim uvoznicima za seagate njegov S/N(serijski) i onaj koji ti javi da je njegov odneses oni ga na bar kod i kazu da je njihov i to je to dodji za xx dana i dobijes nov(ja bar imam pozitivno iskustvo sa tim stvarima).probaj nista te ne kosta
AMD Athlon II X3 425@X4 B25@water block Asus M4A785TD-M EVO 2x2GB DDR3 HyperX@1600Mhz ATI HD4200 128MB DDR3@1333Mhz Sideport PC power cooling and silencer 500W@TT Kandalf LCS 640GB samsung X2,1.5TB samsung F2
:: :: Imamm Barracuda 7200.10 320 GB sa kojim nesto nije u redu (losi sektori) na njihovom sajtu pise da je u garanciji do 201 :: ja nemam nikakav papir.Da li je moguce kod koga realizovati garanciju iliti sta raditi :: Hvala na odgovorima
Zasto ne pitas kuma gde ga je uzeo? Ima vise uvoznika za Seagate u Srbiji i tesko ces pronaci ko ga je uvezao. Za ostale: Ne mojte da se przite da ne treba fiskalni i garantni list. To pise i zakonu o zastiti potrosaca, da je moguce ostvariti reklamaciju samo uz pravilno overen garantni list i fiskalni racun. Neke velike firme nisu formalisti i prihvataju reklamacije i bez toga, ali to ne znaci da rade po propisu. Problem nastaje kod inostranih dobavljaca koji za neke uredjaje bas to traze ili nece da uvaze reklamaciju. Ovo se najcesce odnosi na digitalne fotoaparate i notebook-ove.
tomam, zasto ovde ne napises koji je serijski broj diska? Mozda neko od uvoznika cita PCB, pa ti odgovori da je njihov disk. Malo verovatno, ali vredi pokusati.
meni je crkao APC ( onaj kao produzni kabl sa 5 uticnica i osiguracem ) i kada sam nosio u servis rekli su mi da oni gledaju serijski broj na uredjaju, na osnovu toga znaju kada je napravljen i do kada je garancija i da nije neophodno da im nosim fiskalni i garanciju
kako ti je, leba ti poslo za rukom da ti crkne PRODUZNI KABL??? ima 3 kom., koristim vec jedno 4god., pretpostavljam da je crkao samo osigurac, samo zamenis i to je to...
:: :: meni je crkao APC ( onaj kao produzni kabl sa 5 uticnica i osiguracem ) i kada sam nosio u servis rekli su mi da oni gledaju serijski broj na uredjaju, na osnovu toga znaju kada je napravljen i do kada je garancija i da nije neophodno da im nosim fiskalni i garancij :: ::
Bez garantnog lista i računa ne možeš nikom da se žališ. Jedini preostali način je da saznaš koja je firma uvezla dotični disk pa da odeš direktno kod njih i zamoliš ih da ti uzmu disk na reklamaciju. Da napomenem da nisu u obavezi da to prihvate, stvar dobre volje.
imarkovic, crklo je ono dugme na produznom za on/off, kada ugasim racunar ugasim i ono dugme na produznom,u pocetku se culo neko zujanje kada ukljucim to dugme da bi jednog dana samo blesnula jedna varnica i to je bilo to, odneo sam u servis i za dvadesetak dana dali su mi novi, pitam ja onog coveka u servisu, pa APC kako da tako crkne, imam vec jedan takav na racunaru od sestricine i radi skroz ok vec nekih osam meseci, i covek kaze problem je to sto se to pravi u kini, lose spoje/povezu to u fabrici
Broj postavljenih tema: 60373. Broj poslatih odgovora: 647177. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.