Nedavno, kada sam pokusao da narezem neke file-ove na disc sam primetio da moj DVD/CD rezac ne moze da reze????.. ocitava sve vrste file-ova ali ne moze da reze... naime, radi se o laptop-u Asus M6Ne, Windows XP Professional SP2 a DVD/CD je Matshita UJ-831D... sem sto redovno update-ujem Spybot, Adaware, McAfee antivirus i Windows OS nista od konfiguracije menjao nisam. Kada sam pokusao da detektujem gde je problem preko Windows Help-a u Advanced System Information - Error Log sam nasao "dijagnozu" - "The driver detected controller error on DeviceCdrom0". Da li neko moze da mi pomogne da resim ovaj problem??? Da budem iskren ja u ovom trenutku ne znam da li se radi o hardware-skom problemu ili software-skom??
i sta kazu neki: I have an ASUS M6 laptop with an Matshita UJ-831D. I have the same problem with DVD-R when burn with nero 6.6.0.6, while with DVD+R, DVD+RW and CD-R all seems OK.
prochitaj tamo pa mozda neko od njih nadje reshenje kako da updatujesh firmware
Kada sam pokusao da detektujem gde je problem preko Windows Help-a u Advanced System Information - Error Log sam nasao "dijagnozu" - "The driver detected controller error on DeviceCdrom0".
Da li je ikad iko uspeo da resi problem putem Windows Helpa???
Prvo da odgovorim pedjapop-u... sto se tice Windows Help-a... do sada sam u nekoliko navrata kada sam imao nekih, doduse sitnijih problema, uspevao da resim preko Windows Help-a... ili onog dela koji je built in OS ili online help-a... tako da ja licno mislim da taj i takav tool nije bas i sasvim beskoristan... ali se slazem da ima ogranicene mogucnosti i da ponekad iskrsne problem na koji Windows Help ne nudi resenje... za takve situacije pretpostavljam i postoje ovakvi forumi da se ljudi uzajamno pomognu i razmene iskustva... cenio bih neki konkretniji i korektniji savet... A sto se tice mrlje... hvala za link sto si mi prosledio... procitavsi tamosnju korespodenciju razlicitih user-a shvatio sam da Matshita UJ-831D i nije bas neko "najsrecnije" resenje... pratio dalje link-ove i shvatio da ja imam posledni firmware update.. ali sprava opet i daje ne funkcionise????... pretpostavljam onda da nije problem u firmware-u???... da li moze da bude neki konflikt sa Nero 6???... imas li ti jos neku ideju??
Kontaktirao sam Asus technical support i samo da publikujem njihov odgovor...
"Dear Friend, Thank you for contacting ASUS Customer Service. My name is Deco and it`s my pleasure to help you with your problem.
For your problem, could you please contact the local service center and ask the engineers there to do a detailed check for your laptop? I think it is the most convenient way that you get your problem solved. Please enter the following website and choose the nearest service center to help you. Sorry for any inconvenience. Wish you have a nice day.
Welcome to refer FAQ for ASUS products in ASUS website:
If having any problems, please don`t hesitate to let me know. Let`s discuss this issue together. Thank you for using ASUS products and enjoyi! ng ASUS services!
Deco_Liu ASUS Customer Service Center (Shanghai , China) If you have any suggestions or complaints about our technical support service, please e-mail your feedback to support@asus.com.cn. We will then arrange for a specialist to work on your issue. Your suggestions and feedback are most appreciated and allow us to serve you better.
Covek mi je na lep nacin rekao... snalazi se kako znas i umes.. tamo gde si vec... i to se sove "technical support"????... dva zivota da zivim vise necu da kupim Asus.... a g-dinu Deco Liu cu sad` da otpisem jedno bas "lepo" pismo...
Od mene samo toliko... da ostali vide koliko Asus "brine" o svojim korisnicima...
Broj postavljenih tema: 60367. Broj poslatih odgovora: 647110. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.