sta sam mu uradio? u pocetku podelio sam ga na 3 [tj. 4] particije. c [45gb], d [200gb] i e [200gb], a preostalih 25 sam ostavio za linux [opensuse]. posle sam obrisao i xp i suse, i ko idiot spojio te dve particije [prva i zadnja, fizicki su lepo razdvojene, al o tome tada nisam razmisljao] i tu stavio vistu. posle sam kupio 6400aaks i na njemu ostavio nekih 25gb na kraju za linux. a onda sam napravio amatersku gresku. tek posle sam saznao da linux treba da ide na isti hdd na kom je i win. sve u svemu, grub loader mi je tada prijavio 5 (!!!) windowsa i nisam mogao da koristim oba os-a, vec samo jedan, zavisno od boot loadera koji stavim/nasnimim.zakljucak je bio da sam mu malo razlupao MBR. project linux dropped.:( sad imam samo vistu.
sta hocu da mu uradim?:) prebacio sam sve podatke sa njega i zvrje mi prazne particije trenutno. os mi je na trecem hardu [3200aaks]. ocu da mu[na 5000aaks] popravim nesrecni mbr i napravim samo dve particije. takodje, zanima me, ako se neko sreo sa ovime, dal sam ostetio i mbr na 6400aaks? [ne znam, posto je on predvidjen samo za mediju...]
oce li obican delete particija i format harda iz windowsovog ili bilo kog drugog partition menagera resiti problem, ili moram da radim low level format? valjaju li programi odavde: http://hddguru.com/content/en/software/ ? gledam samo one koji rade u winu, posto ne volim da dzaram iz dosa...:)
takodje, ako imate neku ideju, slobodno recite, ne zelim da pocnem ovo pre nego sto cujem vasa misljenja...:)