Kupio sam neki uljani radijator na struju i poceo je da pusta ule posle mesec dana a nece da mi prihvate reklamaciju zato sto nemam garantni list a Imam Fiskalni racun! Da li da davim ili da sam popravim!? Koliko znam i racun je dovoljan ali rekoh da pitam da ne bude ssto si davio?nisam znao :-)))
Ako imaš fiskalni račun možeš da se obratiš inspekciji. Pre nego što to uradiš napomeni prodavcu da ćeš to učiniti. Obzirom da imaš fr mislim da će promeniti priču
pravilnik o resavanju reklamacije kupaca moraju da imaju u radnji i na zahtev kupcada ga pokazu, u protivnom placaju kaznu. to je dobar zez za pocetak cimanja prodavaca
Ma kakav garantni list. Imas fiskalni koji je dokaz da si tad i tad kupio to i to i garanciju moraju da ti uvaze.
Taj garantni list je nekada nesto znacio kada nije postojala fiskalizacija i morao se imati neki dokaz....Sad je to potpuno drugacije i sve se moze ostvariti preko racuna.
U ostalom, ako te mrzi da se cimas, dotegni to malo i grej se:)
- Majstore, da li će ići ili neće ići? - Hm, mislim da će biti čupavo.
Po nekom novom zakonu, prodavci vise nisu u obavezi da daju bilo kakvu pismenu garanciju, vec je sam fiskalni dovoljan, tako da reklamaciju MORAJU da ti uvaze, ukoliko nije fizicki ostecena roba. Ocigledno da sam prodavac ne moze iz nekog razloga da ga reklamira dobavljacu, ili ga je nabavio ispod tezge, pa se sad vadi i nece da ti prihvati. Sve u svemu tvoje je pravo da trazis takozvani pravilnik, a ako i dalje ne bude nista, ne preostaje ti nista drugo nego inspekcija, zastita potrosaca mora da postoji.
:: Po nekom novom zakonu, prodavci vise nisu u obavezi da daju bilo kakvu pismenu garanciju, vec je sam fiskalni dovoljan, tako da reklamaciju MORAJU da ti uvaze, ukoliko nije fizicki ostecena roba. :: Ocigledno da sam prodavac ne moze iz nekog razloga da ga reklamira dobavljacu, ili ga je nabavio ispod tezge, pa se sad vadi i nece da ti prihvati. Sve u svemu tvoje je pravo da trazis takozvani pravilnik, a ako i dalje ne bude nista, ne preostaje ti nista drugo nego inspekcija, zastita potrosaca mora da postoji :: :: ::
BTW nema veze cije je proizvodnje i odakle je uvezen taj radijator, prodavac je duzan da ti obezbedi servis ili popravku u garantnom roku, tako da......moras to da izguras do kraja, nemoj da te driblaju!
Iskreno me bas zanima da li je neko u poslednjih pola godine resio neki problem uz pomoc trzisne inspekcije? Ako jeste, aj` neka napise sta, gde, kako,...
Imam uljani radijator razlog pucketanja je taj sto je neko muckao radijator ili je pao...Pusti da se ulje smiri tj slegne i ukljuci ga i ne bi trebalo da bude pucketanja, a ako ga bude pusti ga tako malo da radi da vidis da li ce da se smiri.
AMD Ahlon II 445 X3 3.1GHz Cooler Master V8 Gigabyte HD 5870 SOC Arctic Cooling Accelero Xtreme PLUS KINGSTON 8GB (2X4GB) 1866 DDR3 ASUS Sabertooth 990FX R2.0 2x Samsung F3 Spinpoint 500GB RAID0 Cooler Master GX 550
Preciznije rečeno, više se ne izdaje Garantni list kao dokument prilikom kupovine proizvoda koji je prema fabričkoj deklaraciji u garantnom roku od 24 meseca, tj. dovoljan je samo fiskalni račun. Za proizvode koji podležu garantnom roku preko 24 meseca, Garantni list je obavezan kao dokument izdat od strane prodavca.
:: Po nekom novom zakonu, prodavci vise nisu u obavezi da daju bilo kakvu pismenu garanciju, vec je sam fiskalni dovoljan, tako da reklamaciju MORAJU da ti uvaze, ukoliko nije fizicki ostecena roba. :: Ocigledno da sam prodavac ne moze iz nekog razloga da ga reklamira dobavljacu, ili ga je nabavio ispod tezge, pa se sad vadi i nece da ti prihvati. Sve u svemu tvoje je pravo da trazis takozvani pravilnik, a ako i dalje ne bude nista, ne preostaje ti nista drugo nego inspekcija, zastita potrosaca mora da postoji :: :: ::
Broj postavljenih tema: 60355. Broj poslatih odgovora: 646999. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.