Pre cetiri meseca kupio sam tv 32pfl3605h/12 i imam veliki problem. Dogadja se da u toku rada tv odjednom prestane da reaguje na komande ili su te reakcije jako usporene ( 20-30 sec) bilo da se radi o promeni kanala, pojacavanju ili smanjivanju tona, podesavanjima... U normalan režim rada vraća se tek nakon isključivanja tv,vađenja i ponovnog vraćanja dovodnog kabla struje. Ovi problemi nekada se javalju jednom u 2-3 dana a nekada 2-3 puta dnevno (sto je češći slučaj). Inače, pre ovog aktuelnog tv, na istom prodajnom mestu uzeo sam isti model na kome su navedeni simptomi počeli da se javljaju nakon 7 dana. Taj tv sam zamenio ovim koji je radio bez problema prva 3 meseca. Da li je neko imao ovakva ili slična loša iskustva sa ovim ili nekim drugim PFL modelom?
Da li su komande usporene i kada pritiskas dugmice na TV-u? Ako jesu, onda je dosta zeznuto i moze biti i do softvera, a ako samo slabije prima komande sa daljinca, onda najverovatnije sam IC modul za primanje je u kvaru. U svakom slucaju mislim da ne mozes nista odraditi, tako da ne gine servis ili ako je pod garancijom nek se oni akaju. Dakle,u Box pa pod srafciger.
Da li imas jos neki od tehnickih aparata u blizini TV-a koji se isto kontrolise daljincem, moguce je da neki od njih osciluje. Pogasi sve u blizini kada ti se desi da uspori. Malo je moguce, ali moze da se desi.
.. pošt su oba istih `karakteristika` i sam vidiš da je serija bofl.... ili opet neki grande uspeh naših uvoznika, da nešto negde reklamirano, uvezu za nikakve pare a prodaju 10% jeftinije od ispravnog, ko zna? Uglavnom, bolje da si ostavio pfl da se nesrećni Philips (LG u stvari) ne blamira, bar ja sam sentimentalno vezan za njega, grundige, telefunkene, nordmente i AIWE.....
Kako li si nasao za shodno da celokupnu diskusiju preneses na sebe?
:: .. pošt su oba istih `karakteristika` i sam vidiš da je serija bofl.... ili opet neki grande uspeh naših uvoznika, da nešto negde reklamirano, uvezu za nikakve pare a prodaju 10% jeftinije od ispravnog, ko zna? Uglavnom, bolje da si ostavio pfl da se nesrećni Philips (LG u stvari) ne blamira, bar ja sam sentimentalno vezan za njega, grundige, telefunkene, nordmente i AIWE.... :: :: :: :: Next - Next - Next - Accept - Ok ...? Eh? Jbt!!! :: ::
A nosio sam ga vec jednom, servis kaze da je ok bio je kod njih vise od nedelju dana :) update sam mu softver par puta i opet isto, mozda kod mne u sobi nesto smeta njemu :) Nisam pametan... greska nije ucestala nekad se desi posle 5 min gledanja a nekad nepipa po mesec dana :)
Broj postavljenih tema: 60355. Broj poslatih odgovora: 646999. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.