Moj drug je picajzla, i kola su mu kao zivo bice, misli da ce da se razbole ako im sipa e-dizel na `losoj` pumpi, a samo sipa na molu, cak iako su uvek najskuplji. Mol pa mol. Ja ih licno ne volim, obicno sipam gorivo na NISu, mada mi svejedno, samo izbegavam luk oil.
LG 42LD420, Athlon II x4 630, Asus M4A87TD/USB3, Kingston HyperX 2x2Gb DDR3 1600 cl9 Black Limited Edition, Gigabyte HD6870, SpinPoint F3 1tb, WD5000AAKS 500gb, Chieftec GPS-550AB-A 550W, NZXT Apollo
Mada je manje vise svuda isto. Sipao sam i na Lukoil i na Jugopetrol...cak jednom i na nekom Jataganu :-D a Grande Punto 1.3 M-JET 90hp je i dalje vukao k`o lud :-P a lampica za vodu u filteru goriva se nije nikad palila
Po preporukama je OMV najbolji za goriva, ima najmanje aditiva i najkaloricniji je, mada je to svega koji %
bilo gde, bilo sta. D1, D2, euro dizel, eko dizel... malo slabije vuce na loz-ulje, taman toliko za koliko je jeftinije. downside-dvaput godisnje menjam predfilter od 80din ___________________________________________________ http://img339.imageshack.us/img339/9292/retardlz.jpg
na mol pumpama. inace dve mol pumpe su na kilometar od gajbe tako da mi nije tesko da budem njihova musterija. inace ga reklamiraju kao D5 ovo ono munje fore uvozni dizel.... motorcina je 1.8 TDCi
Drugar u BMW sipa iskljucivo na Mol-u evro-dizel.Ja mogu da kazem da BMB itekako nije svuda isti i preporucio bi da ukoliko se radi o BMB-u,izbegavate Euro Petrol(uzas),bar kod mene na NBG.
- Just look at us.Everything is backwards. everything is upside down.Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information and religions destroy spirituality
+1 za MOL,barem u BG-u i NS-u,ELP je takodje extra...
07.04.2011. 14:23
#312291
status: user broj poruka: 3241
Na NIS-ovim pumpama ne bih vise ni vodu sipao jer su opet pre nedelju-dve pohapsili nekoliko radnika i poslovodja NIS pumpi koji su i posle one afere i `rigorozne kontrole` ponovo stelovali aparate!Ja sam izracunao da su mi na ZMAJ 2 pumpi (posto sam tamo stalno sipao),ukrali za proslih godinu dana gorivo u vrednosti 1500 EVRA!na OMV ne sipam nikada u zvotu jer necu da finansiram OVK sipajuci na pumpama Bedzeta Pacolija,a inace gorivo im je sranje,vise lici na caj!Grcki ELP kod arene je isto skroz OK,cak sam cuo da oni u tankove sipaju wynn`s aditiv pa ne morate da kupujete to posle.Li MOL je keva,jos kad krene njihov bezolovni iz Madjarske,bice pesma!
Ej Machine al da mi kazes iskreno kakav je to auto taj grande punto... u nedelju sam gledao jedan isto takav kao tvoj dizel 1.3 90 ks poneo kes da ga uzmem ...odgovorili me moja dva drugara sto su isli sa mnom da ga probaju. Oni u glas kazu govno ne izimaj... inace sva trojica vozimo japance ceo zivot, ali dzabe ja se primio na bas tog grandea i jos je u igri za kupovinu...
:: Mada je manje vise svuda isto. Sipao sam i na Lukoil i na Jugopetrol...cak jednom i na nekom Jataganu :-D a Grande Punto 1.3 M-JET 90hp je i dalje vukao k`o lud :-P a lampica za vodu u filteru goriva se nije nikad palil :: :: Po preporukama je OMV najbolji za goriva, ima najmanje aditiva i najkaloricniji je, mada je to svega koji %
Motor mora biti odlican. Nadrkan 1.3M-JET, koji ide i u nove Opel Corse. Vozim tu Corsu sluzbeno... lepo vuce.
:: Ej Machine al da mi kazes iskreno kakav je to auto taj grande punto... u nedelju sam gledao jedan isto takav kao tvoj dizel 1.3 90 ks poneo kes da ga uzmem ...odgovorili me moja dva drugara sto su isli sa mnom da ga probaju. Oni u glas kazu govno ne izimaj... inace sva trojica vozimo japance ceo zivot, ali dzabe ja se primio na bas tog grandea i jos je u igri za kupovinu.. :: :: :: :: Mada je manje vise svuda isto. Sipao sam i na Lukoil i na Jugopetrol...cak jednom i na nekom Jataganu :-D a Grande Punto 1.3 M-JET 90hp je i dalje vukao k`o lud :-P a lampica za vodu u filteru goriva se nije nikad palil :: :: :: :: Po preporukama je OMV najbolji za goriva, ima najmanje aditiva i najkaloricniji je, mada je to svega koji %
uvek pre japance nego ono njesra punto, msm ja ono nikad ne bih uzeo.....
Inace bitno je kakvo gorivo se sipa, jer recimo ovaj auto sto imamo ne voli svaki dizel, kad je redji i `manje kvalitetan` onda auto kad se vozi sa manjim brojem obrtaja oce da `stuca` kad se sipa kvalitetniji dizel onda nema....tako da mora da se pazi sta se sipa.....
:: Ej Machine al da mi kazes iskreno kakav je to auto taj grande punto... u nedelju sam gledao jedan isto takav kao tvoj dizel 1.3 90 ks poneo kes da ga uzmem ...odgovorili me moja dva drugara sto su isli sa mnom da ga probaju. Oni u glas kazu govno ne izimaj... inace sva trojica vozimo japance ceo zivot, ali dzabe ja se primio na bas tog grandea i jos je u igri za kupovinu.. :: :: :: :: Mada je manje vise svuda isto. Sipao sam i na Lukoil i na Jugopetrol...cak jednom i na nekom Jataganu :-D a Grande Punto 1.3 M-JET 90hp je i dalje vukao k`o lud :-P a lampica za vodu u filteru goriva se nije nikad palil :: :: :: :: Po preporukama je OMV najbolji za goriva, ima najmanje aditiva i najkaloricniji je, mada je to svega koji %
ti iz meckinog servisa imaju kombinaciju, pa su ti zato rekli tu enormnu glupost vezanu za `uvoz ovo ono`. ono sto treba da znate je da je 1 januara ove godine ukinuta uredba o zabrani uvoza naftinih derivata u srbiju, osim evro i euro dizela (postoji razlika u kolicini sumpora po kilogramu goriva), jer nijedna rafinerija u srbiji nije mogla da preradjuje sirovu naftu u evro odnosno euro dizel. sva ostala goriva, na svim drugim bezninskim stanicama bilo koje kompanije, su stizala iskljucivo iz rafinerija pancevo i novi sad. e sad, da li ih neko `krsti` u nekoj svojoj reziji, to jest skladistu, ne znam. znam da je omv furao reklamu da dodaju aditive, pa su onda stidljivo to demantovali u politici, u vrlo malom fontu. i to je cinjenica. medjutim, sad kad je krenuo uvoz, svi koji imaju svoje rafinerije u inostranstvu (omv, mol, lukoil...) dovoze iskljucivo svoje gorivo, osim gaspromnjefta to jes nis-a. i cisto da znate, ako je sistem naplate povezan sa agregatom, ne postoji sansa da te zajebe u sipanju, jer sve dok se ne naplati gorivo, taj agregat je blokiran. nema sanse ni da ti sipa manje... volumetar, kao i petrovent ili weederoot sve beleze, kao i odredjeni programi koje neka naftna kompanija koristi. te kradje su se desavale, a i dan danas se desavaju samo na onim objektima gde se sistem naplate vrsi rucno, kada komp i agregat za tocenje goriva nisu povezani. a to sto se u medijima objave sture informacije pa onda narod misli da svi svuda kradu, to je druga prica. i ne, ne radim u nis-u, to jest gaspromnjeftu, cisto da se zna. u celoj toj prici sam nekih 11 godina i odlicno znam o cemu pricam, zato batalite `rekao mi ortak..` i tome slicno...
ja sam samo ponovio sta su mi rekli pre dve godine dok sam radio servis na auto i kljucao tamo i smarao ih pitanjima itd
kao sto rekoh kuci imam pumpu svoju i cisternu punu goriva cc 10k i vec dugi niz godina ne znam ni cenu goriva ni nista oko toga
:: ti iz meckinog servisa imaju kombinaciju, pa su ti zato rekli tu enormnu glupost vezanu za `uvoz ovo ono` :: ono sto treba da znate je da je 1 januara ove godine ukinuta uredba o zabrani uvoza naftinih derivata u srbiju, osim evro i euro dizela (postoji razlika u kolicini sumpora po kilogramu goriva), jer nijedna rafinerija u srbiji nije mogla da preradjuje sirovu naftu u evro odnosno euro dizel. sva ostala goriva, na svim drugim bezninskim stanicama bilo koje kompanije, su stizala iskljucivo iz rafinerija pancevo i novi sad. e sad, da li ih neko `krsti` u nekoj svojoj reziji, to jest skladistu, ne znam. znam da je omv furao reklamu da dodaju aditive, pa su onda stidljivo to demantovali u politici, u vrlo malom fontu. i to je cinjenica :: medjutim, sad kad je krenuo uvoz, svi koji imaju svoje rafinerije u inostranstvu (omv, mol, lukoil...) dovoze iskljucivo svoje gorivo, osim gaspromnjefta to jes nis-a :: i cisto da znate, ako je sistem naplate povezan sa agregatom, ne postoji sansa da te zajebe u sipanju, jer sve dok se ne naplati gorivo, taj agregat je blokiran. nema sanse ni da ti sipa manje... volumetar, kao i petrovent ili weederoot sve beleze, kao i odredjeni programi koje neka naftna kompanija koristi :: te kradje su se desavale, a i dan danas se desavaju samo na onim objektima gde se sistem naplate vrsi rucno, kada komp i agregat za tocenje goriva nisu povezani. a to sto se u medijima objave sture informacije pa onda narod misli da svi svuda kradu, to je druga prica. i ne, ne radim u nis-u, to jest gaspromnjeftu, cisto da se zna :: u celoj toj prici sam nekih 11 godina i odlicno znam o cemu pricam, zato batalite `rekao mi ortak..` i tome slicno.. :: :: ::
Meni nije rekao niko za NIS nego sam osetio i video na cajgeru i u novcaniku kada sam prestao da sipam kod njih.Sipao sam na zmaj 2 pumpi godinu dana vidim da izuje rezervar brze nego pre,a komp mi pokazuje istu ,normalnu potrosnju.Probao sam i bezolovni i eurobezolovni.Istao mi je vise trosio nego normalno,a pokazivao normalno. http://www.youtube.com/watch?v=CYSAyPNR7qg
:: ti iz meckinog servisa imaju kombinaciju, pa su ti zato rekli tu enormnu glupost vezanu za `uvoz ovo ono` :: ono sto treba da znate je da je 1 januara ove godine ukinuta uredba o zabrani uvoza naftinih derivata u srbiju, osim evro i euro dizela (postoji razlika u kolicini sumpora po kilogramu goriva), jer nijedna rafinerija u srbiji nije mogla da preradjuje sirovu naftu u evro odnosno euro dizel. sva ostala goriva, na svim drugim bezninskim stanicama bilo koje kompanije, su stizala iskljucivo iz rafinerija pancevo i novi sad. e sad, da li ih neko `krsti` u nekoj svojoj reziji, to jest skladistu, ne znam. znam da je omv furao reklamu da dodaju aditive, pa su onda stidljivo to demantovali u politici, u vrlo malom fontu. i to je cinjenica :: medjutim, sad kad je krenuo uvoz, svi koji imaju svoje rafinerije u inostranstvu (omv, mol, lukoil...) dovoze iskljucivo svoje gorivo, osim gaspromnjefta to jes nis-a :: i cisto da znate, ako je sistem naplate povezan sa agregatom, ne postoji sansa da te zajebe u sipanju, jer sve dok se ne naplati gorivo, taj agregat je blokiran. nema sanse ni da ti sipa manje... volumetar, kao i petrovent ili weederoot sve beleze, kao i odredjeni programi koje neka naftna kompanija koristi :: te kradje su se desavale, a i dan danas se desavaju samo na onim objektima gde se sistem naplate vrsi rucno, kada komp i agregat za tocenje goriva nisu povezani. a to sto se u medijima objave sture informacije pa onda narod misli da svi svuda kradu, to je druga prica. i ne, ne radim u nis-u, to jest gaspromnjeftu, cisto da se zna :: u celoj toj prici sam nekih 11 godina i odlicno znam o cemu pricam, zato batalite `rekao mi ortak..` i tome slicno.. :: :: ::
pa to ti je isti fazon kao i sa TNG... mesavina propana i butana mora da bude razlicita i odgovarajuca za zimski odnosno letnji period. zato sam i napomenuo, da svako u svojoj reziji `krsti` gorivo. neko vise, neko manje. a te price o aditivima su glupost, jer ti aditivi koje oni reklamiraju, i hvale se da ih dodaju u gorivo, kostaju kao sam djavo. i kad sracunas, najnizu cenu goriva uvek i samo moze da ponudi nis, pa onda razmislis i shvatis da se ostalima ne isplati da dodaju aditive jer onda gube na marzi... svuda prazna prica. @toothless sipali su ti lose gorivo. i ne samo tebi, nego mnogima. jbg. negde je bolje, negde losije. to je ta prica sa pocetka. ali je iluzorno tvrditi da samo ova ili ona firma valja, jer svi rade manje-vise isto... posebno su mi smesne price o sipanju vode u rezervoar... prvo, masina bi eksplodirala kad bi doslo do toga. a drugo, gorivo je lakse od vode i uvek ce biti iznad vode. usisne korpe u rezervoarima benzinskih stanica imaju odredjen zazor i ne usisavaju svu tecnost, a na omv, lukoil i mol postoje dodatni uredjaji koji onemogucavaju sipanje one vrste goriva u kojoj se oseti H2O. ona voda koja se nalazi u svakom gorivu je tehnoloska, i nastala je kao proces destilacije prilikom izdvajanja iz sirove nafte... ima tu jos mnogo zavrzlama, ali nije to tako crno i belo kao sto kazete. medjutim, posle silnih prica, ljudi uglavnom generalizuju i protiv toga se ne moze. srecemo takve slucajeve u svakom trenutku svog zivota.
edit
sipam ja u moj auto, ford focus zx3, i jedina razlika je ta sto se ne pali check engine, jer ima manje sumpora pa ne jebe lambda sondu toliko. oktanski broj je isti, samo ima manje sumpora...
Max. objektivan odgovor nekog ko je perfekcionista za tehniku:
1. prelep 2. odlican motor, vrlo elastican i trajan a jedan od najlaksih downsized engine-a 3. elektronika na nivou sa francuzima, losija od Japanaca i Nemaca 4. uvek ima nekih bugova, kao i kod Alfe, Renaulta, Peugeota...ume da nervira 5. dobro vesanje, stabilan na putu, upralvjiv lepo 6. unutrasnja izrada prosecna 7. ne mozes da se kunes da te nece izneveriti 8. Japanci prvi, Nemci drugi, Amerikanci treci, Francuzi i Italijani isti djavo na 4. mestu a sve ostalo ni za qurac nije 9. malo trosi, prosek 5l kombinovano 10. vecinu problema mozes da resis sam 11. treba ga poznavati 12. koliko kosta, sigurno vredi vise 13. daleko od savrsenog 14. da je krs kao sto neki govore, mislis li da bih ga kupio? A i dalje ga vozim :-D 15. sve se da fino srediti i posle vise ne zeza ili pak retko to radi :P
:: Ej Machine al da mi kazes iskreno kakav je to auto taj grande punto... u nedelju sam gledao jedan isto takav kao tvoj dizel 1.3 90 ks poneo kes da ga uzmem ...odgovorili me moja dva drugara sto su isli sa mnom da ga probaju. Oni u glas kazu govno ne izimaj... inace sva trojica vozimo japance ceo zivot, ali dzabe ja se primio na bas tog grandea i jos je u igri za kupovinu.. :: :: :: :: Mada je manje vise svuda isto. Sipao sam i na Lukoil i na Jugopetrol...cak jednom i na nekom Jataganu :-D a Grande Punto 1.3 M-JET 90hp je i dalje vukao k`o lud :-P a lampica za vodu u filteru goriva se nije nikad palil :: :: :: :: Po preporukama je OMV najbolji za goriva, ima najmanje aditiva i najkaloricniji je, mada je to svega koji %
Da napomenem da ja koristim bezolovni,al` je isti djavo sta su krali na pumpi.Nisu mi sipali lose gorivo nego ponekad sam sipao za 2-3000,a ne pun rezervoar i stalno pratim cajger i vremenski interval sipanja.posle NIS-a,ne ELP-u mi za 3000 cajger se obradovao k`o da mu je slava!Pokazao cetiri crte vise od istekolicine na NIS-u svaki put!Uvek sam sipao kad cajger stane ravno na poslednji deo skale pre nego sto upali rezervu.I isto vuce sa jednim i drugim gorivom,i NIS-ovim i ELP-ovim.S aeuro bezolovnim mi se cini da je motor malo tisi.Cuo sam da ima na EKO pumpama neki bezolovni 98 oktana,znaci ne eurobezolovni 95 nego bas 98 oktana,moracu da probim ovih dana. http://www.youtube.com/watch?v=CYSAyPNR7qg
:: pa to ti je isti fazon kao i sa TNG... mesavina propana i butana mora da bude razlicita i odgovarajuca za zimski odnosno letnji period. :: zato sam i napomenuo, da svako u svojoj reziji `krsti` gorivo. neko vise, neko manje. a te price o aditivima su glupost, jer ti aditivi koje oni reklamiraju, i hvale se da ih dodaju u gorivo, kostaju kao sam djavo. i kad sracunas, najnizu cenu goriva uvek i samo moze da ponudi nis, pa onda razmislis i shvatis da se ostalima ne isplati da dodaju aditive jer onda gube na marzi.. :: svuda prazna prica. :: @toothless sipali su ti lose gorivo. i ne samo tebi, nego mnogima. jbg. negde je bolje, negde losije. to je ta prica sa pocetka. ali je iluzorno tvrditi da samo ova ili ona firma valja, jer svi rade manje-vise isto.. :: posebno su mi smesne price o sipanju vode u rezervoar... prvo, masina bi eksplodirala kad bi doslo do toga. a drugo, gorivo je lakse od vode i uvek ce biti iznad vode. usisne korpe u rezervoarima benzinskih stanica imaju odredjen zazor i ne usisavaju svu tecnost, a na omv, lukoil i mol postoje dodatni uredjaji koji onemogucavaju sipanje one vrste goriva u kojoj se oseti H2O. ona voda koja se nalazi u svakom gorivu je tehnoloska, i nastala je kao proces destilacije prilikom izdvajanja iz sirove nafte.. :: ima tu jos mnogo zavrzlama, ali nije to tako crno i belo kao sto kazete. medjutim, posle silnih prica, ljudi uglavnom generalizuju i protiv toga se ne moze. srecemo takve slucajeve u svakom trenutku svog zivota :: :: edi :: :: sipam ja u moj auto, ford focus zx3, i jedina razlika je ta sto se ne pali check engine, jer ima manje sumpora pa ne jebe lambda sondu toliko. oktanski broj je isti, samo ima manje sumpora.. :: ::
:: Max. objektivan odgovor nekog ko je perfekcionista za tehniku :: :: 1. prele :: 2. odlican motor, vrlo elastican i trajan a jedan od najlaksih downsized engine- :: 3. elektronika na nivou sa francuzima, losija od Japanaca i Nemac :: 4. uvek ima nekih bugova, kao i kod Alfe, Renaulta, Peugeota...ume da nervir :: 5. dobro vesanje, stabilan na putu, upralvjiv lep :: 6. unutrasnja izrada prosecn :: 7. ne mozes da se kunes da te nece izneverit :: 8. Japanci prvi, Nemci drugi, Amerikanci treci, Francuzi i Italijani isti djavo na 4. mestu a sve ostalo ni za qurac nij :: 9. malo trosi, prosek 5l kombinovan :: 10. vecinu problema mozes da resis sa :: 11. treba ga poznavat :: 12. koliko kosta, sigurno vredi vis :: 13. daleko od savrseno :: 14. da je krs kao sto neki govore, mislis li da bih ga kupio? A i dalje ga vozim :- :: 15. sve se da fino srediti i posle vise ne zeza ili pak retko to radi : :: :: :: :: Ej Machine al da mi kazes iskreno kakav je to auto taj grande punto... u nedelju sam gledao jedan isto takav kao tvoj dizel 1.3 90 ks poneo kes da ga uzmem ...odgovorili me moja dva drugara sto su isli sa mnom da ga probaju. Oni u glas kazu govno ne izimaj... inace sva trojica vozimo japance ceo zivot, ali dzabe ja se primio na bas tog grandea i jos je u igri za kupovinu.. :: :: :: :: :: :: :: Mada je manje vise svuda isto. Sipao sam i na Lukoil i na Jugopetrol...cak jednom i na nekom Jataganu :-D a Grande Punto 1.3 M-JET 90hp je i dalje vukao k`o lud :-P a lampica za vodu u filteru goriva se nije nikad palil :: :: :: :: :: :: Po preporukama je OMV najbolji za goriva, ima najmanje aditiva i najkaloricniji je, mada je to svega koji %
Gde god i kad god mogu idem biciklom. Em ne berem brigu za gužvu, em je zdravo. Pre neki dan sam išao od Sinđelić restorana do Hale Sportova na NBG. Cirke 33min vožnje blago brži od cruise brzine.
Broj postavljenih tema: 60355. Broj poslatih odgovora: 646999. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.