Imam Auto CD mp3 plejer koji sam kupio u tehnomaniji. Uredjaj ima garanciju. E sad uredjaj radi ali ima neke kvarove. nece da se ugasi,tj ugasi se ali se sam upali i plocica mesa kontrole. 2 puta je bio na servisu i oba puta su mi vratili isto bez poprakvi. I rekli su mi da svaki uredjaj kod njih dobije 30min za testiranje i on ga upali i ako radi on ga nedira i samo se vrati vlasniku. Zadnji put kad su mi vratili plejer pod pricom da radi,serviser mi je rekao da on moze da mi drzi plejer 45 dana tj do isteka garancije i onda da mi ga vrati istog i kao nikom nista. garancija mi istice 31.10.2010. E sad sta da radim jer stvarno pocinjem da gubim strepljenje? Kada je uredjaj na servisu da li se garancija produzava za to vreme koje je proveo u servisu i sta ako mi zadrze plejer 45 dana i vrate mi ga nepopravljenog a garancija mi istekne?
Servis je duzan da ti produzi garanciju za svaki dan proveden u servisu. Ta prica da ti zadrzi player 45 dana da mu istekne garancija, ne pije vodu. Predao si ga u garanciji i mora ti ga vratiti ispravnog - popravljenog. Ako nisu u stanju da ti poprave, neka ti daju potvrdu da je player nepopravljiv i idi da zamenis za nov ili da ti vrate pare u Tehnomaniji.
i tako se i postavi, a ne ono da li mozete molim vas,ja nisam nista dirao,dobro ako opet pocne donecu ga ponovo po stoti put.....
Matori uletis direktno u radnju i kazes im ovako: Tri puta me zajebavate, evo vam ovo sranje ,e sad imate izbor da li ce te odmah da mi date pare ili drugi uredjaj!!! Za tu odluku imate tacno pet minuta pre nego odem to inspekcije rada i pozovem se na pravo o zastiti potrosaca, i usput im objasnim kako ste mi tri puta vracali ne ispravan proizvod,kako ste hteli da racunate dane u servisu u garanciji i da ste hteli da mi drzite uredjaj do isteka iste.
Sve ovo sa stavom`Ajd sad da vidimo cija je mama nevina`!!!!
Jebem li im mater lopovsku,ja bi im odneo molotovljev koktel sa ukusom kajsije
Pa ovaj put cu tako da uletim. Samo sam hteo da znam da li mzoe da mi drzi uredjaj 45 do isteka garanicije i posle da ga vrati istog i da kaze istekla garancija. Sada cu da zahtevam da mi napisu da uredjaj ne mogu da poprave. Jer danas im 3 - put nosim na reklamaciju.
:: i tako se i postavi, a ne ono da li mozete molim vas,ja nisam nista dirao,dobro ako opet pocne donecu ga ponovo po stoti put.... :: :: Matori uletis direktno u radnju i kazes im ovako: Tri puta me zajebavate, evo vam ovo sranje ,e sad imate izbor da li ce te odmah da mi date pare ili drugi uredjaj!! :: Za tu odluku imate tacno pet minuta pre nego odem to inspekcije rada i pozovem se na pravo o zastiti potrosaca, i usput im objasnim kako ste mi tri puta vracali ne ispravan proizvod,kako ste hteli da racunate dane u servisu u garanciji i da ste hteli da mi drzite uredjaj do isteka iste :: :: Sve ovo sa stavom`Ajd sad da vidimo cija je mama nevina`!!! :: :: Jebem li im mater lopovsku,ja bi im odneo molotovljev koktel sa ukusom kajsije :: :: Lala 4ever! :: http://spedr.com/4tb3 :: :: http://img843.imageshack.us/img843/8216/nero7.jp :: :: `Samo su dve stvari beskonacne - svemir i ljudska glupost. Doduše, za prvu nisam siguran` :: :: :: ::
Jebi kevu matorim kulovima... :) Dužni su po zakonu da ti produze garanciju za toliko koliko ga drze u servisu i obavezno da ti daju revers (papirić sa datumom na kojem pise datum kada si ostavio uređaj na servisu). Ako te baš budu akali, samo budi drčan i inspekcija će da ti sredi sve.
ja tamo kupila 2 monitora sa greskom i oba puta mi uvazili reklamacije na kraju sam uzela pare nazad a platila sam im cekovima :) vratili mi celu sumu. ili te tamo neko zeza od zaposlenih ili nemas srece idi pricaj sa sefom ili se pozovi na NOV zakon za potrosace KOJI je ove godine usvojen. OD 01. 01. 2011. god garancija na SVE uredjaje ce biti 2 god. a servisiranje od 45 dana NECE postojati vec samo 7 dana proveri na netu ako mi neverujes. POz
Broj postavljenih tema: 60355. Broj poslatih odgovora: 646999. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.