Pozdrav svima društvo. Kako sam totalni laik za ove nove LCD televizore molim za pomoć. Naime, kupio bih LCD televizor, limit je suma od 45-47000 dinara. Znam jedino da hoću da je full HD, ne treba neka velika dijagonala, to će biti televizor za spavaću sobu. Molim za pomoć šta kupiti do 47k dinara u full HD a da vredi tih para. Mnogo mi je hitno, svaki savet dobrodošao.
Hvala svima unapred a onima koji slave, sretan Jovandan.
LG LH3000,32`,Full HD vrhunski je,imam ga vec par meseci i odlican je!!:)) Cak mi je i racunar preko njega prikljucen.. Strava!!!E sada proveri cenu ja sam ga uzeo bez marze preko drugara i kostao me je tada 44k a u radnjama je bio 52-53k!!
P2770HD je odlican izbor, jer je prvenstveno monitor ali sa ugradjenim TV Tunerom. Sve ulaze poseduje kao svaki HDTV... __________________ Scourge of PCBerza
@ RadeZemun: Stavices kablovsku i DVIX player, i razocaraces se u TV, mogu sa 100% sigurnosti da ti kazem! Ako je kablovska digitalna, malo ce popraviti stvari, ali daleko od dobrog! Jednostavno, jos nije vrijeme za kupovinu FULL HD televizora, jer se TV (makar kod mene kuci) 90% vremena koristi za gledanje zemaljske televizije (pri tome racunam i kablovsku) a recimo 10% za gledanje HD sadrzaja (ma i manje od 10, ali neka bude tako)
Moje misljenje je da nema svrhe kupovati FULL HD TV radi tih 10% vremena, a da ostalih 90% bude neiskoristen... Nadam se da si me razumio! Razumijem i ja da ce djeca gledati full hd filmove, ali to opet nece biti vise od 10% vremena, a ti filmovi odlicno izgledaju i na 1366x768 televizoru, ja sam probao i znam da je tako...
@ priest: Procitaj ovo iznad ako ces ga koristiti za TV, a ako je za monitor onda je po mom misljenju prevelik, osim ako sjedis na 2m od kompjutera pa ti treba nesto vece!
@ Daum: Dobar monitor, nema sta...