Korisnik:   Lozinka:   
Beograd Novi Sad Kragujevac Niš
PC Berza Forum : Ver. 2.35
Najnovije teme Najnoviji odgovori Prikačene teme Najaktivnije teme Najčitanije teme
Pronađi : U : Pretraži :
Forum : Tehnika
Kućna tehnika
Problem sa garancijom
STRANA 1 OD 1
strikan33 Problem sa garancijom 04.08.2009. 19:36 T19196

status: user
broj poruka: 311
Dakle, nakom mesec dana od kupovine muzike za kola, doticna rikne, i ja je odnesem u servis.

Sve uredno primljeno, ja dobio potvrdu i ostadoh na cekanju. Proslo je 45 dana, muzika nije servisirana, te me zanima da li je neko vec imao ovakvih iskustava, znam da imam pravo na zamenu uredjaja (koga vise nema kod nas) ili na finansijsko razduzenje, ali me zanima ko bi trebao da mi da to finansijsko razduzenje, servis ili radnja gde sam kupio doticni cd?

Garantovano znam da ce pokusati da me vozaju i prave budalom a meni je tu tanak fitilj, pa da ne bih pravio scene po servisu, dajte neki savet sta da uradim.

Hvala i pozdrav svima
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
mikac962 Re: 04.08.2009. 19:59 #131888

status: user
broj poruka: 555
Resenje tvog problema obicno ide ovako:
Uvoznik uredjaja finansijski razduzi dilera - prodavnicu u kojoj si kupio uredjaj, a onda prodavnica tebi vrati pare. Uvoznik nema pojma koliko se diler ugradio u cenu i ne moze ti vratiti onoliko para koliko su ti uzeli u radnji, vec samo zna koliko je on uzeo para dileru. Komlikovano, ali mora tako kod nas.



:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
LonleyMax Idi u prodavnicu... 04.08.2009. 20:00 #131889

status: user
broj poruka: 1475
imas opciju da te pita da menjas za neki drugi ili da ti vrate pare...

Ako budu imali para u radnji dace ti odma ako ne reci ce ti da dodjes sutra ili prekosutra!

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=599722

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
avensis Problem sa garancijom 04.08.2009. 20:16 #131897

status: user
broj poruka: 32
Imao sam isti problem, samo sa drugim uredjajem.
U servisu su duzni da ti daju napismeno uz potsis i pecat papir da ne mogu da poprave uredjaj. Sa tim papirom i racunom ides u radnju u kojoj si kupio taj uredjaj i razduzujes se.
Ako imaju isti takav daju ti nov, ako imaju novi model mozes da zamenis za taj(ako je taj novi model skuplji od tog tvog onda doplatis tu razliku a ako je jeftiniji onda ti oni vrate razliku), ili zamenis za bilo sta u toj radnji ako ti se nasto svidja(sto ce ti oni i ponuditi).
Ako ti nista od svega toga neigra onda jednostavno uzmes parice i to je to.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
liman ... 04.08.2009. 20:34 #131898

status: user
broj poruka: 809
Ako, posle svega ovoga, pocnu da vrdaju, nemoj da `palis fitilj`, nego im lepo spomeni inspekciju i verovatno ces resiti problem!


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
doca80 Re: ... 04.08.2009. 20:39 #131900

status: user
broj poruka: 3053
INSPEKCIJA=magicna rec!!!! Spomeni to i problemi nestaju dok trepnes,veruj mi!!!


KO NORA NIRA,IL` JE KARPE,IL` JENI LANNORMA!!!

:: Ako, posle svega ovoga, pocnu da vrdaju, nemoj da `palis fitilj`, nego im lepo spomeni inspekciju i verovatno ces resiti problem
::
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Ishmerish Proguglaj malo 04.08.2009. 20:57 #131904

status: user
broj poruka: 7285
Zakon o zastiti potrosaca.


`Samo su dve stvari beskonacne - svemir i ljudska glupost. Doduše, za prvu nisam siguran`

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
drax Re: 04.08.2009. 21:37 #131911

status: user
broj poruka: 246
Isti slučaj kao avensis, u servisu su overili garanciju i dali potvrdu da ne može da se popravi, otišao u prodavnicu i vratili mi pare (ja kupio drugi uređaj).

Mudar čovek ne kaže sve sto misli, ali misli sve što kaže.

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Dragot re 04.08.2009. 21:58 #131915

status: user
broj poruka: 1149
Inspekcija je najbolje resenje...


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
priest zato ja 04.08.2009. 22:04 #131917

status: user
broj poruka: 96
kupujem u I*telu...odneo sam im hdd koji sam ja, svojom krivicom, s*ebao...dosao sam kod njih,otisao do servisa i cika je prikacio hdd pogledao da nije otvaran provalio da ne radi i dao mi papiric na kome pise da mi vracaju novac ili da ga zamenim za isti ako ga imaju...zavrsio sam a 10 minuta!

a sto se tice tvog problema...samo lagano i imas tog keca u rukavu, a to je inspekcija


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
strikan33 ... 04.08.2009. 22:31 #131921

status: user
broj poruka: 311
Danas sam zvao servis, i oni mi kazu da moraju da cekaju LG kao da im se javi, ili ih nesto nisam dobro razumeo, zvacu ih ponovo sutra i insistiracu da mi daju papir da uredjaj nije popravljen u roku 45 dana, i sa tim cu da idem u prodavnicu da ganjam pare ili da uzimam drugu muziku. Istog modela sigurno nema posto je ovo bio zadnji u radnji (inace ne kupujem nikada zadnji primerak, ali zena navalila taj i samo taj), tako da cu verovatno da uzmem neki bolji uz doplatu, naravno po meni bi to bila najbolja solucija.

Sto se tice inspekcije, tu mogu da im napakujem ne inspekciju, nego inspekciju svake nedelje u narednih 6 meseci, samo ne znam kome da pretim inspekcijom, servisu, prodavacu ili i jednima i drugima.

Mislim moja logika je sledeca, ako sam kupio nesto kod jedne firme, a druga firma mi daje garanciju na taj uredjaj, i u garantnom roku ne servisira uredjaj, sta onda ima da mi spominje proizvodjaca i kakve ja veze imam sa proizvodjacem?

Sutra cu da to poganjam pa javljam nove vesti sta je bilo.

Hvala na savetima i odgovorima.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
dukiduledu evo ovako to ``ide`` 04.08.2009. 22:44 #131924

status: user
broj poruka: 826
Uvoznik uredjaja unajmljuje ovlasteni servis,i uvoznik uredjaja je davalac garancije.Uvoznik onda prodaje uredjaje malim dilerima(citaj prodavnicama),i oni dalje prodaju krajnjem kupcu....Uz novu tehnicku robu,obavezno mora da se dobije i uredno overen garantni list koji inace obavezuje ovlasteni servis da u garantnome roku MORA da u roku od 45 dana otkloni nedostatak,ili da ukoliko ne uspe da otkloni da napismeno i overeno od strane ovlastenog servisa da nalaz da uredjaj ne moze biti popravljen,te da mozes da zamenis drugim takvim ili novcem....sa tom potvrdom ides u radnju u kojoj si kupio uredjaj,i oni ti izdaju drugi,ili vrate novac kad dobiju potvrdu od uvoznika(par dana)da je ok...jer je JEDINO uvoznik davalac garancije,a ovlasteni servis,izvrsilac servisa....a radnja u kojoj si kupio uredjaj je samo spona sa uvoznikom....direktna,ili sto je jos gore po potrosaca neka od spona u lancu....inace uglavnom se relativno lako resavaju te vrste reklamacija,narocito ako se umesa trzisna inspekcija....


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
3S777 Zashtita potroshacha iz 2005. 05.08.2009. 10:54 #131990

status: user
broj poruka: 48


PA najbolje ih pozovi i pitaj da ti daju tel. Inspekcije i da cesh ih prijaviti il` tuziti po potvrdi koju Imash.

5. Prigovor (reklamacija)
Član 22
Potrošač ima pravo da uloži prigovor (reklamaciju) u prodajnom objektu u kome je proizvod kupljen, odnosno usluga pružena ili drugom mestu koje je u tom smislu određeno.
Potrošač može ostvariti pravo iz stava 1 ovog člana uz račun (fakturu) o kupljenom proizvodu, odnosno o pruženoj usluzi.
U mestima u kojima se prima reklamacija, tokom radnog vremena, mora biti prisutno lice ovlašćeno za rešavanje reklamacije.
Ovlašćeno lice donosi odluku o reklamaciji odmah, a u složenijim slučajevima u roku od 15 dana.
Rešavanje reklamacije ne može da traje duže od 45 dana od dana prijema zahteva za reklamaciju.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
strikan33 ... 06.08.2009. 07:50 #132149

status: user
broj poruka: 311
Evo nastavka,

Za divno cudo, zovu juce oni mene, i javlja se zena i izvinjava se itd, i kaze uredjaj ne moze biti popravljen, te ce mi oni izdati potrvrdu sa kojom cu icu u prodavnicu, ali onda mi kaze da moram da cekam jos 10 dana, jer treba da dobiju od LG ne znam sta u vezi te potvrde, pa ce tek onda moci da mi je daju, navodno sajt LG-ja nije bio u funkciji 20tak dana pa je tek neki dan proradio.

Malo mi to mirise na muljanje ali ajde sacekacu jos i tih 10 dana, pa cu da vidim.


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
liman Re: ... 06.08.2009. 08:45 #132156

status: user
broj poruka: 809
I to sto su te nazvali znaci nesto!
Verovatno citaju forum Pc Berza!




:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
avensis !!! 06.08.2009. 11:01 #132170

status: user
broj poruka: 32

Ma kakvih bre 10 dana, kakav internet ! Koje su to gluposti koje ti prosipaju !?
Druze, oni su maximalno bezobrazni i muljaju te samo tako.
45 dana te zezaju ( kao nisu znali ranije da ne mogu da poprave pa se nisu cak ni udostojili da te bar nazovu i to ti kazu pre isteka od tih 45 dana)
Idi odmah i trazi im potvrdu. A ako nastave da ti zavlace pozovi inspekciju.
E sad ako ti hoces da cekas, to je druga stvar (ja na tvom mestu ne bi)
Pozdrav

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
strikan33 ... 08.08.2009. 11:36 #132357

status: user
broj poruka: 311
Ma slazem se ja da mi to lici na muljanje, ali...
Sami su me zvali dva dana za redom, radi nekog broja na garatnom listu, sto im treba, tako da ono, mislim da cu dobiti tu potvrdu pre ili kasnije, kad sam vec cekao 45 dana, dacu im jos do slececeg petka fore, pa cu onda da idem kod njih ako ako se ne jave opet.

Za inspekciju nikada nije kasno, a opet nisam ih ja cimao sami su zvali, sto je opet za neku pohvalu. A opet sa druge strane i kad dobijem potvrdu, plasim se da ce mi veca muka biti sa prodavnicom gde sam kupio, kako da zamenim za drugi, tj bolji uredjaj (plasim se da me tu ne pocnu da zavlace itd...)


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
priest pa gledaj 08.08.2009. 14:46 #132370

status: user
broj poruka: 96
PA gledaj da uzmes pare...

NIkada mi nece biti jasno zasto mora da prodje tupavih 45 dana...zasto to ne resevaju odmah...bezveze im opada reputacija u moru prodavaca IT opreme

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
gile23 ... 08.08.2009. 16:32 #132379

status: user
broj poruka: 9121
U Americi i zapadnoj Evropi, kada ti se nesto batali (bitnije) ili cekas duze, mozes da ih tuzis i da dobijes ogromnu odstetu. Evo recimo primer Amerikancu sto su pocepali pantalone na hemijskom ciscenju hteo gazda da odmah plati 12 000 dolara, ali ovaj nije pristao, hteo da ga tuzi i nista nije dobio, ali drugi slucaj. U jednom kaficu brze hrane u Svajcarskoj ili Francuskoj, uvek daju vrucu kafu, ali ne napisu pazi vruce je, jedan lik je ispustio soljicu i polio se kafom, isao je na sud i izvukao 200 000 evra, od tad su napisali u tom kaficu, Pazi vruca kafa :). A recimo ako se nekome izgubi prtljag na zapadu ili batali kofer u avionskom saobracaju, automatski trazis odstetu i oni ti daju 100-200 evra. Evo gledao sam na TV-u, jednom Kanadjaninu kantri pevacu batalili na aerodromu gitaru koja je unikat, pravljena samo za njega. Niko nije hteo iz te kompanije da ga slusa, onda on lepo napisao pesmu o tome snimio spot pa na youtube. Pa kada je 4 miliona ljudi u prvom danu videlo taj video clip, onda on lepo njih tuzi, sad ce da izvuce vrednost 10 tih gitara. Da smo mi na zapadu sad ti njih tuzis i dobijes novac za koji mozes da kupis 2 ta zvucna sistema :).

Pozdrav!
:: www :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
strikan33 ... 21.08.2009. 10:00 #134291

status: user
broj poruka: 311
Evo da javim sta je na kraju bilo.

Servis mi je izdao potvrdu, jeste da su presli jedno 7-8 dana preko roka od 45 dana, ali nije bilo natezanja, ubedjivanja i slicnih stvari, tako da je to proslo bez ikakvih problema.
Manji problem je nastao u samoj radnji prilikom zamene uredjaja, jer na potvrdi nije bilo napisano da je servis zadrzao uredjaj nego samo da ga je primio, te sam morao ponovo da zovem servis, pa su mi poslali novu potvrdu o zameni sa tom napomenom, i onda je sve proslo bez problema.

Sve u svemu kako sam se nadao, dobro sam i prosao, nova muzika radi ok, a za dalje cemo da vidimo.

Pozdrav svima
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
LonleyMax nek te dugo sluzi... 21.08.2009. 10:39 #134298

status: user
broj poruka: 1475
i nek je sa srecom! :)

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=599722

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
STRANA 1 OD 1
Broj postavljenih tema: 60355. Broj poslatih odgovora: 646999.
Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.
- niste prijavljeni - samo za čitanje - zaključano
- nema novih poruka - ima novih poruka - ima novih tema
Slagalica.net
Microsystems d.o.o.
PCB Network: pcberza.rs | lisica.rs