I Millanche i Jamire su vam lepo i jasno napisali: ne popravlja vam WW robu, već ovlašćeni servisi. WW, Gigatron, Emmi, koji god, su samo `protočni bojleri`. Postoje izuzeci, naravno, ali glavni problem je iza glavne linije fronta. Shvatite!
:: :: Crkne tv odnesem na reklamaciju u ww,29-ti dan mi vrate nazad,zamenuta procesorska ploca(tako nesto)Dodjem kuci da ga povezem kad ono zapusen opticki izlaz za zvuk i hdmi,mesta za srafove nisu dobra morao sam druge srafove da stavljam,nisu dobro sklopili tv u Vox servis valjda kako oni kazu,vratim nazad i kao po hitnom postupku da se sklopi kako treba....taj hitan postupak je trajao pune 3 nedelje.Zvao pretio inspekcijom,ali dzabe.Tako da sam sigurno sa ww zavrsio svaku kupovinu :: ::
...ja radim takodje u firmi koja se bavi prodajom racunara i racunarske opreme, neki put prodje sve glatko, neki put te izje.. posteno...
Bas sa doticnim nepom se preganjam oko stampaca koji nije radio u startu imao straftu, odneo, oni zamenili drum, vratili uredjaj i dali mi stare delove nazad u kutijama.
Odneo klijentu ista stvar strafta, vratio ponovo, kad oni ostecen drum, ne uvazava se reklamacija.
Pa koje tu lud...imam jos primera...a ja radim sa njima svakodnevno...
Jel npr stigne uredjaj u prodavnicu za reklamaciju, prodavac sta sme da uradi jeste da ga upali i konstatuje kvar. Nema otvranja nema diranja. Moze samo da ustanovi da nema fizicko ostecenje, sve ostalo radi servis. Tu niti je kriv winwin, niti gigatron niti bilo koja prodavnica u Srbiji samo servis. Cak i ovlasceni distributeri kimtec, pincomputer, comtrade, ewe.romaing i drugi sta tu mozes jedino da zoves ovlascenog komercijalistu pa da on razgovra sa servisima drugo nema. Sada je jedino kimtec i pin zadrzali pod svojom kontrolom servise za svoje uredjaje drugi su svi odvojili servise od firmi za nabavku i oni funkcionisu samostalno.
Koliko puta samo prdavnice rade ponekad na svoju stetu samo da izadju u susret kupcima daju uredjaje nove vracaju novac. I na kraju oni ispadnu krivi, pljuju ih za stavri za koje nisu krivi. Pazite niti prodavac sklapa uredjaj, niti ga proivodi, niti bilo sta on moze samo da grantuje po zakonu ako na garanciji pise 2 godine to je 2 godine. E sad je sve stvar ovlascenih servisa da li ce ta reklamacija da bude prihvacena ili ne. Prodavcu su ruke vezane. Samo moze da postupa po papiru koji dobije od ovlasenih servisa.
:: I Millanche i Jamire su vam lepo i jasno napisali: ne popravlja vam WW robu, već ovlašćeni servisi. WW, Gigatron, Emmi, koji god, su samo `protočni bojleri`. Postoje izuzeci, naravno, ali glavni problem je iza glavne linije fronta :: Shvatite :: :: :: :: :: :: Crkne tv odnesem na reklamaciju u ww,29-ti dan mi vrate nazad,zamenuta procesorska ploca(tako nesto)Dodjem kuci da ga povezem kad ono zapusen opticki izlaz za zvuk i hdmi,mesta za srafove nisu dobra morao sam druge srafove da stavljam,nisu dobro sklopili tv u Vox servis valjda kako oni kazu,vratim nazad i kao po hitnom postupku da se sklopi kako treba....taj hitan postupak je trajao pune 3 nedelje.Zvao pretio inspekcijom,ali dzabe.Tako da sam sigurno sa ww zavrsio svaku kupovinu :: :: :: ::
:: Jel npr stigne uredjaj u prodavnicu za reklamaciju, prodavac sta sme da uradi jeste da ga upali i konstatuje kvar. Nema otvranja nema diranja. Moze samo da ustanovi da nema fizicko ostecenje, sve ostalo radi servis. Tu niti je kriv winwin, niti gigatron niti bilo koja prodavnica u Srbiji samo servis. Cak i ovlasceni distributeri kimtec, pincomputer, comtrade, ewe.romaing i drugi sta tu mozes jedino da zoves ovlascenog komercijalistu pa da on razgovra sa servisima drugo nema. Sada je jedino kimtec i pin zadrzali pod svojom kontrolom servise za svoje uredjaje drugi su svi odvojili servise od firmi za nabavku i oni funkcionisu samostalno :: :: Koliko puta samo prdavnice rade ponekad na svoju stetu samo da izadju u susret kupcima daju uredjaje nove vracaju novac. I na kraju oni ispadnu krivi, pljuju ih za stavri za koje nisu krivi :: Pazite niti prodavac sklapa uredjaj, niti ga proivodi, niti bilo sta on moze samo da grantuje po zakonu ako na garanciji pise 2 godine to je 2 godine. E sad je sve stvar ovlascenih servisa da li ce ta reklamacija da bude prihvacena ili ne. :: Prodavcu su ruke vezane. Samo moze da postupa po papiru koji dobije od ovlasenih servisa
Jedan drugar je bas zbog ovakvih desavanja kupio laptop kod strica u Svajcarsku platio ga 3400 franaka, 4 put je slao uredjaj na reklamaciju vukao se 2 godine sa njima ali bezuspesno na kraju je posto je Asus laptop poslao u kimtec i oni su mu zamenili uredjaj za drugi. :: :: AMD FX-8320, 4300 MHz (21.5 x 200 :: Cooler Master 212 EV :: Motherboard MSI 990FXA-GD8 :: Kingston HyperX Blue 12gb 160 :: MSI GeForce GTX 1660 ARMOR 6G O :: SSD OCZ Agility 3 60gb :: 1.5 WD+500gb W :: Chiftec CX-05B- :: Chiftec 850 Nit :: :: :: I Millanche i Jamire su vam lepo i jasno napisali: ne popravlja vam WW robu, već ovlašćeni servisi. WW, Gigatron, Emmi, koji god, su samo `protočni bojleri`. Postoje izuzeci, naravno, ali glavni problem je iza glavne linije fronta :: :: Shvatite :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: Crkne tv odnesem na reklamaciju u ww,29-ti dan mi vrate nazad,zamenuta procesorska ploca(tako nesto)Dodjem kuci da ga povezem kad ono zapusen opticki izlaz za zvuk i hdmi,mesta za srafove nisu dobra morao sam druge srafove da stavljam,nisu dobro sklopili tv u Vox servis valjda kako oni kazu,vratim nazad i kao po hitnom postupku da se sklopi kako treba....taj hitan postupak je trajao pune 3 nedelje.Zvao pretio inspekcijom,ali dzabe.Tako da sam sigurno sa ww zavrsio svaku kupovinu :: :: :: :: :: ::
Millanche je bio u pravu. Stigla mi danas poruka druga od win win. Roba je stigla sa reklamacije, mozete je preuzeti. Nazovem ih da vidim sta se desava, kazu nov mixer stigao, otisao i pokupio ga.
Znaci nebuloza od prakse i servisa za sms. Samo da te iznerviraju bez ikakvog razloga.
Ryzen 3700x | NZXT Kraken x62 | MSI x470 Gaming Pro Carbon | 32gb G.Skill Trident Z 3200mhz | Palit 1070 gtx Gamerock | Logitech Z-5500 | Creative Blaster ZxR | Samsung 970 evo PLUS 500gb | Samsung 840 pro 256gb | 2 TB WD black | Evga SuperNOVA 850w G2
Rekao ti je: zakonska obaveza je da te obaveste u roku od osam (8) dana. Često je taj rok nedovoljan da ovlašćena ekipa da `dijagnozu`, možda čak i ne uzmu u razmatranje. Onda ritejleri, riseleri i ostali MORAJU da ti pošalju negativan `avans`, jer ako ti jave da se pozitivno rešava, a ipak ne bude, onda su u problemu. Kao što rekosmo ranije, problem je u ovlašćenim licima...
:: Millanche je bio u pravu. Stigla mi danas poruka druga od win win. Roba je stigla sa reklamacije, mozete je preuzeti. Nazovem ih da vidim sta se desava, kazu nov mixer stigao, otisao i pokupio ga :: :: Znaci nebuloza od prakse i servisa za sms. Samo da te iznerviraju bez ikakvog razloga :: ::
Drago mi je da je rešeno. Kao što rekoh, niko od prodavaca nije zadovoljan ovakvim rešenjem, jer smo prvi na udaru. Isto tako, ni vi kupci niste u boljem položaju, jer vam time bespotrebno dižu pritisak takvim glupim porukama. Problem je u tome što ceo taj deo zakona koji propisuje takav način delovanja u tako kratkom roku pravi problem, i onda dolazi do toga da svi bivaju nezadovljni, do konačne odluke - koja je barem u 80% pozitivna po kupca (oko 10% bude problem u prvom reklamiranju i oko 10% zaista i budu odijeni od strane ovlašćenog servisa).
To mora da je neka nova praksa jer ranijih godina mi se nisu reklamacije resavale sa ovim hladno toplo sistemom da te prvo obezhrabre pa onda rese problem.
U svakom slucaju hvala ljudi na savetima i milanche na informacijama. Videcemo koliko dugo ce ovaj da traje :)
Ryzen 3700x | NZXT Kraken x62 | MSI x470 Gaming Pro Carbon | 32gb G.Skill Trident Z 3200mhz | Palit 1070 gtx Gamerock | Logitech Z-5500 | Creative Blaster ZxR | Samsung 970 evo PLUS 500gb | Samsung 840 pro 256gb | 2 TB WD black | Evga SuperNOVA 850w G2
nije sve do servisa.. pocetkom godine winwin i emmi radnje su dobile direktivu da ne priznaju nijednu garanciju sa fiskalnim racunom na kojme se nalazi vise od 5 grafickih kartica...morao bi da prelistam viber folder da ti nadjem ali postovao sam ovde vec u slicnoj temi pocetkom godine procurila je cirkularna poruka 4.januara ove godine gde se izricito naredjuje pomenuta stvar
znaci situacija je ovakva ...kada ste prodavali rx 570/580 seriju za 400+eur masovno i uzimali kintu bilo je mnooooogo lepo
uzimali ste novac unapred ljudi su cekali mesecima sluzili se njihovim parama a zatim bi iste vracali timestei deirektno ostetili kupca koji je dao pare unapred i osakatili ga onemogucili da zbog nedostatka novca koji je lezao kod vas kupi na drugom mestu opremu
oni koju su ipak uspeli da dobiju kartice garancija bi im bila odbijana zato sto imaju 5+ grafickih kartica na racunu ...pa mi sad kazi da je samo do servisa
u to isto vreme sam iz konkurentskih vam firmi dobijao kartiice po 280-310eur
znaci gullili ste kozu a posle kad treba da se uvazi garancija prc...
jos nesto posle objavljivanja screenshota tj te direktive koju ste dobili
kontaktirao me jedan moj prijatelj sa fejsa poznanik koji je inace jedan od vasih sefova da mu dam broj telefona ...pitao sam razlog ...reko mi je da su mu trazili iz firme kako bi me pozvali da ugovore sastanak povodom procurelog screenshota....ODAKLE SAM DOSO DO INFORMACOIJE ITD....znaci glumili su BIA CIA FBA dotle se doslo ..dao sam broj telefona i normalno prilikom prijema poziva....dobili su napusavanje LAVEL 100 napusili se qurca samo tako ...
I dalje si pri tvrdnji da je sve do servisa a ne i do vas ???
They say I act like I don`t give a fuck...I tell them I`m not acting...It`s just who I am...
Otišao si mnogo daleko od teme. Ja nigde ne `perem` WinWin, već sam od starta pokušavao da objasnim da ne rešava reklamacije WinWin, nego ovlašćeni servis, i da ako nekog treba kupac da krivi za odbijenu reklamaciju, to je ovlašćeni servis. Mi preuzimamo robu i prosleđujemo je dalje i obaveštavamo o reklamaciji. Toliko od nas. WinWin krivim za glupu praksu prosleđivanje negativne poruke, koja se uglavnom završava pozitivnim rešenjem, jer na taj način padaju u očima kupaca. Kao što je i autor ovog statusa započeo temu, kivan na WinWin. Donekle, i stavku u zakonu krivim, ali realno, može da se nađe i neko rešenje da se taj transport reklamacije uradi brže ili da serviseri reaguju brže. Sve ima rešenje. A što se tiče toga da je neko imao direktivu takve vrste - ja mogu da kažem da ja za takvu direktivu ne znam, niti mi je iko dao u periodu kada su bile aktuelne grafičke kartice zbog rudarenja. Pošto kažeš zvanična, verovatno bi išlo mejlom, a nije. Ono što jeste išlo, jeste da nije bilo rezervacija bez punog avansa. Dakle, nisi mogao da kupiš grafičku karticu ukoliko je unapred ne platiš u potpunosti. I teško se dolazilo do istih. Ali to nije bilo samo ovde, bilo je isto svuda među jačim trgovcima.
Ne znam kakvo si iskustvo imao i ne kažem da lažeš, ali ti potvrđujem da ja takvu direktivu nisam imao. Nama čak iz Odeljenja reklamacija stalno napominju da NEMAMO PRAVO da odbijemo nijednu reklamaciju, čak i ako vidimo da je fizičko oštećenje. Pored kase mi stoji dokument na kome to jasno piše i svaka maloprodaja mora da ima isti, tako da ne bi išli preko sebe (valjda?).
Sve u svemu, naravno, imaš pravo na mišljenje i ja ga poštujem. Svako dobro.
Broj postavljenih tema: 60355. Broj poslatih odgovora: 647019. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.