da podelim...auto je Seat Ibiza 08 1.4 86ks...nov kupljen. Pošto mi je OMV prekoputa, stalno sam sipao kod njih....Posle nekih 6 meseci malo-malo pa nije hteo da upali, a kad bi upalio tresao bi se i čudno radio, kao da ne radi jedan cilindar. U servisu su mi rekli da su zapušene dizne od lošeg goriva...tuga...Bečki konjušari jedva dočekali da nam ga uvale...otad sipam na ELP-u i nema problema... Fiat iustitia, et pereat mundus
nisam ni mislio da sipas tng, nego sam napravio komparaciju ali sam se mozda lose izrazio pa se nismo razumeli (a mozda te i sad nisam razumeo pa sam se izleteo, jbg :DD). opet ponavljam, nemoguce je da ukradu na agregatu koji je povezan sa kompjuterom, i drage volje cu to da ti dokazem i pokazem. malko mi bzvz da ovde sve objasnjavam, ali iskreno. ako su uspeli da ukradu, znaci da su zajebali volumetar, pa je pokazivao vecu kolicinu na agregatu nego sto je istoceno. posle toga, na kraju smene, sve sonde pokazuju da ima vise goriva u rezervoarima, nego sto treba da bude. onda bi morali da izvlace gorivo iz rezervoara benzinske stanice pa da ga valjaju na crno (sto nije nemoguce) a to je sve drkanje... no opet, postoji kao sansa. obican bmb i evro premijum se razlikuju u kolicini sumpora po kilogramu goriva, ne u oktanskom broju to jest `kaloricnoj vrednosti` tog goriva. i da znas, svo gorivo od 98 oktana se izbacuje iz upotrebe, a u evropskoj uniji je izbaceno. u nemackoj nema d2, evro dizel, euro dizel, bmb95 i evropremijum bmb... jok. samo evro dizel i evropremijum... ne jebu se sa tehnoloski starijim proizvodima. a kod nas, sipaj sta stignes, nazalost.
Da napomenem da ja koristim bezolovni,al` je isti djavo sta su krali na pumpi.Nisu mi sipali lose gorivo nego ponekad sam sipao za 2-3000,a ne pun rezervoar i stalno pratim cajger i vremenski interval sipanja.posle NIS-a,ne ELP-u mi za 3000 cajger se obradovao k`o da mu je slava!Pokazao cetiri crte vise od istekolicine na NIS-u svaki put!Uvek sam sipao kad cajger stane ravno na poslednji deo skale pre nego sto upali rezervu.I isto vuce sa jednim i drugim gorivom,i NIS-ovim i ELP-ovim.S aeuro bezolovnim mi se cini da je motor malo tisi.Cuo sam da ima na EKO pumpama neki bezolovni 98 oktana,znaci ne eurobezolovni 95 nego bas 98 oktana,moracu da probim ovih dana. http://www.youtube.com/watch?v=CYSAyPNR7qg
:: pa to ti je isti fazon kao i sa TNG... mesavina propana i butana mora da bude razlicita i odgovarajuca za zimski odnosno letnji period :: zato sam i napomenuo, da svako u svojoj reziji `krsti` gorivo. neko vise, neko manje. a te price o aditivima su glupost, jer ti aditivi koje oni reklamiraju, i hvale se da ih dodaju u gorivo, kostaju kao sam djavo. i kad sracunas, najnizu cenu goriva uvek i samo moze da ponudi nis, pa onda razmislis i shvatis da se ostalima ne isplati da dodaju aditive jer onda gube na marzi. :: svuda prazna prica :: @toothless sipali su ti lose gorivo. i ne samo tebi, nego mnogima. jbg. negde je bolje, negde losije. to je ta prica sa pocetka. ali je iluzorno tvrditi da samo ova ili ona firma valja, jer svi rade manje-vise isto. :: posebno su mi smesne price o sipanju vode u rezervoar... prvo, masina bi eksplodirala kad bi doslo do toga. a drugo, gorivo je lakse od vode i uvek ce biti iznad vode. usisne korpe u rezervoarima benzinskih stanica imaju odredjen zazor i ne usisavaju svu tecnost, a na omv, lukoil i mol postoje dodatni uredjaji koji onemogucavaju sipanje one vrste goriva u kojoj se oseti H2O. ona voda koja se nalazi u svakom gorivu je tehnoloska, i nastala je kao proces destilacije prilikom izdvajanja iz sirove nafte. :: ima tu jos mnogo zavrzlama, ali nije to tako crno i belo kao sto kazete. medjutim, posle silnih prica, ljudi uglavnom generalizuju i protiv toga se ne moze. srecemo takve slucajeve u svakom trenutku svog zivot : :: ed : :: sipam ja u moj auto, ford focus zx3, i jedina razlika je ta sto se ne pali check engine, jer ima manje sumpora pa ne jebe lambda sondu toliko. oktanski broj je isti, samo ima manje sumpora..
Sav dizel Srbije dolazi iz istog bureta, a prefiksi avio, trt i mrt su prazna priča.
Euro vs. D2 = razlika ne postoji. Kako god da okreneš, već posle 30-40kkm te u najboljem slučaju u rezervoaru čeka najmanje 10kg hemijski nedefinisane smeše, (polu)zapušene dizne ili (polu)mrtva pumpa visokog pritiska. Vozio auto od 10k ili od 110k eura, svejedno je, domaćim gorivom ćeš mu skratiti rok trajanja u proseku 3 puta.
Lično se dizelom snabdevam iz alternativnih izvora, pre nego što padne u šake domaćim ``privrednicima``.
A BMB95 najčešće sipam na EKO pumpama zbog najmanjih(nepostojećih) varijacija u kvalitetu goriva širom države. Uzimaju ga od NIS-a, ali redovnije čiste rezervoare pa je i manje smeća u gorivu. Primeti se i po boji ulja posle 2000-3000km(čistije nego sa svim ``drugim benzinima``, gde već posle 500km postaje braon). Evropremijum = BMB95 samo sa 5% manje vode ČESMOVAČE, ali izgleda je i to dovoljno da se naplati 10% više.
TNG takođe uzimaju od NIS-a, ali su opet ažurniji sa pranjem rezervoara, pa je i on bolji, mada se poslednjih par meseci i TNG na Zmaju 2 popravio u odnosu na prošlu godinu.
Srećno xD, i nemojte štedeti obrtaje da vam se ne zapuši motor i ne napravi petostruko veću štetu od sveg virtuelnog štekanja litra-dva na ekranu...
Za novije dizele to podrazumeva šaltanje negde između 2500-3500rpm, a za benzince od 4000 pa naviše.
bez namere da te uvredim, ali ne da si lupio, nego nisi ni svestan :DDDDD i drzi se necega u sta se razumes. a razlike u vrstama goriva ostavi za tehnologe i one koji se time bave a nisu tehnolozi. drugarski savet. sto se tice goriva u srbiji, nije tacno da je svako lose, ali nije ni bas sjajno... rekoh vec, 11 godina sam u toj materiji i znam sta pricam. nemam nameru da se nastavljam, samo skrecem paznju da gresis. hajde u zdravlje.
Nemaj brige za moje držanje, samo prosvetli masu svojim jedanaestogodišnjim iskustvom i bilo kojom merljivom veličinom prikaži šta znači kada napišeš da je gorivo kvalitativno između ``nije svako loše`` i ``nije ni baš sjajno`` ? Gde smo tačno ?
Zašto nam automobili ``polete`` kada sipamo u Mađarskoj, Sloveniji, Austriji ? Zašto tamo troše 10% manje zvanično iste stvari ? Zašto tamo ne dime kao čunkovi, a ovde ne smeš da stisneš gas da ne ugušiš sve iza sebe ?
:: Sav dizel Srbije dolazi iz istog bureta, a prefiksi avio, trt i mrt su prazna priča :: :: Euro vs. D2 = razlika ne postoji. Kako god da okreneš, već posle 30-40kkm te u najboljem slučaju u rezervoaru čeka najmanje 10kg hemijski nedefinisane smeše, (polu)zapušene dizne ili (polu)mrtva pumpa visokog pritiska. Vozio auto od 10k ili od 110k eura, svejedno je, domaćim gorivom ćeš mu skratiti rok trajanja u proseku 3 puta :: :: Lično se dizelom snabdevam iz alternativnih izvora, pre nego što padne u šake domaćim ``privrednicima`` :: :: A BMB95 najčešće sipam na EKO pumpama zbog najmanjih(nepostojećih) varijacija u kvalitetu goriva širom države. Uzimaju ga od NIS-a, ali redovnije čiste rezervoare pa je i manje smeća u gorivu. Primeti se i po boji ulja posle 2000-3000km(čistije nego sa svim ``drugim benzinima``, gde već posle 500km postaje braon). Evropremijum = BMB95 samo sa 5% manje vode ČESMOVAČE, ali izgleda je i to dovoljno da se naplati 10% više. :: :: TNG takođe uzimaju od NIS-a, ali su opet ažurniji sa pranjem rezervoara, pa je i on bolji, mada se poslednjih par meseci i TNG na Zmaju 2 popravio u odnosu na prošlu godinu :: :: Srećno xD, i nemojte štedeti obrtaje da vam se ne zapuši motor i ne napravi petostruko veću štetu od sveg virtuelnog štekanja litra-dva na ekranu.. :: :: Za novije dizele to podrazumeva šaltanje negde između 2500-3500rpm, a za benzince od 4000 pa naviše.
A veceras sam bas natocio pun rezervoar EURO BMB95(tacnije,stalo je 36,5 litara) na MOL-u u Brace Jerkovic,pa cu javiti potrosnju i performanse naknadno.BTW,masina je punto mk2 1.2 8v 2001. u skoro fabrickom stanju zato sto sam ja psihopata(nisam prejebao Stevu Zigona ali sam tu negde)! :D http://www.youtube.com/watch?v=CYSAyPNR7qg
:: nisam ni mislio da sipas tng, nego sam napravio komparaciju ali sam se mozda lose izrazio pa se nismo razumeli (a mozda te i sad nisam razumeo pa sam se izleteo, jbg :DD) :: opet ponavljam, nemoguce je da ukradu na agregatu koji je povezan sa kompjuterom, i drage volje cu to da ti dokazem i pokazem. malko mi bzvz da ovde sve objasnjavam, ali iskreno. ako su uspeli da ukradu, znaci da su zajebali volumetar, pa je pokazivao vecu kolicinu na agregatu nego sto je istoceno. posle toga, na kraju smene, sve sonde pokazuju da ima vise goriva u rezervoarima, nego sto treba da bude. onda bi morali da izvlace gorivo iz rezervoara benzinske stanice pa da ga valjaju na crno (sto nije nemoguce) a to je sve drkanje... no opet, postoji kao sansa :: obican bmb i evro premijum se razlikuju u kolicini sumpora po kilogramu goriva, ne u oktanskom broju to jest `kaloricnoj vrednosti` tog goriva. i da znas, svo gorivo od 98 oktana se izbacuje iz upotrebe, a u evropskoj uniji je izbaceno. u nemackoj nema d2, evro dizel, euro dizel, bmb95 i evropremijum bmb... jok. samo evro dizel i evropremijum... ne jebu se sa tehnoloski starijim proizvodima. a kod nas, sipaj sta stignes, nazalost :: :: Da napomenem da ja koristim bezolovni,al` je isti djavo sta su krali na pumpi.Nisu mi sipali lose gorivo nego ponekad sam sipao za 2-3000,a ne pun rezervoar i stalno pratim cajger i vremenski interval sipanja.posle NIS-a,ne ELP-u mi za 3000 cajger se obradovao k`o da mu je slava!Pokazao cetiri crte vise od istekolicine na NIS-u svaki put!Uvek sam sipao kad cajger stane ravno na poslednji deo skale pre nego sto upali rezervu.I isto vuce sa jednim i drugim gorivom,i NIS-ovim i ELP-ovim.S aeuro bezolovnim mi se cini da je motor malo tisi.Cuo sam da ima na EKO pumpama neki bezolovni 98 oktana,znaci ne eurobezolovni 95 nego bas 98 oktana,moracu da probim ovih dana :: http://www.youtube.com/watch?v=CYSAyPNR7q :: :: :: :: pa to ti je isti fazon kao i sa TNG... mesavina propana i butana mora da bude razlicita i odgovarajuca za zimski odnosno letnji period :: :: zato sam i napomenuo, da svako u svojoj reziji `krsti` gorivo. neko vise, neko manje. a te price o aditivima su glupost, jer ti aditivi koje oni reklamiraju, i hvale se da ih dodaju u gorivo, kostaju kao sam djavo. i kad sracunas, najnizu cenu goriva uvek i samo moze da ponudi nis, pa onda razmislis i shvatis da se ostalima ne isplati da dodaju aditive jer onda gube na marzi. :: :: svuda prazna prica :: :: @toothless sipali su ti lose gorivo. i ne samo tebi, nego mnogima. jbg. negde je bolje, negde losije. to je ta prica sa pocetka. ali je iluzorno tvrditi da samo ova ili ona firma valja, jer svi rade manje-vise isto. :: :: posebno su mi smesne price o sipanju vode u rezervoar... prvo, masina bi eksplodirala kad bi doslo do toga. a drugo, gorivo je lakse od vode i uvek ce biti iznad vode. usisne korpe u rezervoarima benzinskih stanica imaju odredjen zazor i ne usisavaju svu tecnost, a na omv, lukoil i mol postoje dodatni uredjaji koji onemogucavaju sipanje one vrste goriva u kojoj se oseti H2O. ona voda koja se nalazi u svakom gorivu je tehnoloska, i nastala je kao proces destilacije prilikom izdvajanja iz sirove nafte. :: :: ima tu jos mnogo zavrzlama, ali nije to tako crno i belo kao sto kazete. medjutim, posle silnih prica, ljudi uglavnom generalizuju i protiv toga se ne moze. srecemo takve slucajeve u svakom trenutku svog zivot :: : :: :: ed :: : :: :: sipam ja u moj auto, ford focus zx3, i jedina razlika je ta sto se ne pali check engine, jer ima manje sumpora pa ne jebe lambda sondu toliko. oktanski broj je isti, samo ima manje sumpora.. :: :: ::
:: U BGD i uopste generalno treba ga sipati u rezervoar :: Izbegavati da se sipa bilo gde sem u rezervoar :: :: Tomato Republic Of Serbia !!! :: :: :: Poz, tema je u fulu... Kategorija jos jaca . :: :: :: :: :: :: Gde u bg-u valja evro-dizel, a gde ga treba izbegavati :: :: :: :: :: ::
EVO JA SAM DOKAZ DA MOGU DA TE ZAJEBU!!! moja plinska boca kad je SKROZ PRAZNA moze da primi 44,5l plina,provereno zilion puta na istoj pumpi sipam(NIS),jednom prilikom sam morao da sipam na OMV pumpi punu bocu jer sam kretao na duzi put,kad gle cuda,stalo 51l!!!!!!????? Kako bre da stane 51l u bocu 0d 50l?????? i naravno,sa ``51l`` sam presao sam ISTU KILOMETRAZU kao i kad sipam 44l na NIS pumpi? pa nek neko objasni meni kako ne mogu da varaju??? i na NIS-u je plin kvalitetan,ne predje mi potrosnja 8l U GRADU!!! pumpe se nalaze u Zrenjaninu...
ZIVOTNA JE IRONIJA KADA TI CEO ZIVOT SOLE PAMET,A UMRES OD SECERA
:: ti iz meckinog servisa imaju kombinaciju, pa su ti zato rekli tu enormnu glupost vezanu za `uvoz ovo ono` :: ono sto treba da znate je da je 1 januara ove godine ukinuta uredba o zabrani uvoza naftinih derivata u srbiju, osim evro i euro dizela (postoji razlika u kolicini sumpora po kilogramu goriva), jer nijedna rafinerija u srbiji nije mogla da preradjuje sirovu naftu u evro odnosno euro dizel. sva ostala goriva, na svim drugim bezninskim stanicama bilo koje kompanije, su stizala iskljucivo iz rafinerija pancevo i novi sad. e sad, da li ih neko `krsti` u nekoj svojoj reziji, to jest skladistu, ne znam. znam da je omv furao reklamu da dodaju aditive, pa su onda stidljivo to demantovali u politici, u vrlo malom fontu. i to je cinjenica :: medjutim, sad kad je krenuo uvoz, svi koji imaju svoje rafinerije u inostranstvu (omv, mol, lukoil...) dovoze iskljucivo svoje gorivo, osim gaspromnjefta to jes nis-a :: i cisto da znate, ako je sistem naplate povezan sa agregatom, ne postoji sansa da te zajebe u sipanju, jer sve dok se ne naplati gorivo, taj agregat je blokiran. nema sanse ni da ti sipa manje... volumetar, kao i petrovent ili weederoot sve beleze, kao i odredjeni programi koje neka naftna kompanija koristi :: te kradje su se desavale, a i dan danas se desavaju samo na onim objektima gde se sistem naplate vrsi rucno, kada komp i agregat za tocenje goriva nisu povezani. a to sto se u medijima objave sture informacije pa onda narod misli da svi svuda kradu, to je druga prica. i ne, ne radim u nis-u, to jest gaspromnjeftu, cisto da se zna :: u celoj toj prici sam nekih 11 godina i odlicno znam o cemu pricam, zato batalite `rekao mi ortak..` i tome slicno.. :: :: ::
Iz iskustva i rada sa doticnim znam da najkvalitetniji dizel imaju MOL (Madjarska) pumpe, strogo ali strogo vode racuna, sto ne bih mogao da kazem za Lukoil, gde npr. kradu gorivo i sipaju vise vode (benzin) a trebali bi da imaju najbolje gorivo na svetu..
:: Poz, tema je u fulu... Kategorija jos jaca . :: :: :: Gde u bg-u valja evro-dizel, a gde ga treba izbegavati :: :: ::
poznati slavuj sa svojim sarkasticnim izjavama. prvo, odakle ti ideja da napises da su d2 i evrodizel jedno te isto? jesi li ikad cuo za sumpor u gorivu? jesi li cuo za dozvoljenu kolicinu sumpora po kilogramu goriva? sve sam to objadnio u prethodna 3 posta, ali si dokon i bezobrazan kao i uvek, i volis da siris svoju `ulicnu` pamet. sipaj `kod proverenih` dobavljaca `pre nego sto ovi nasi to prekrste`... meni ni iz dzepa ni u dzep. i da, hvalim se 11-ogodisnjim iskustvom jer da nije tako, ne bih toliko ni radio poslove vezane za ovu tematiku. ovim prekidam svaku konverzaciju sa tobom. zidu je dzabe pricati.
@imarkovic mol nabavlja dizel i tng od lukoila, sto mogu da potvrdim, kao i europetrol i knez petrol, koji nabavljaju isto dizel od lukoila. neko je gore napomenuo da mol redovno cisti rezervoare... eh, kad bi to bilo tako. sam proces ciscenja i, zargonski receno `degazacije` rezervoara je skup i ne radi se skoro nikad, odim kad se rezervoaru menja namena (umesto bmb, koristi se na primer dizel) ili se primete velika odstupanja u merenju kolicine goriva sondom i sipkom, koja je jedini merni instrument propisan od drzave. to za kradju na lukoil-ovim pumpama je laz. odgovorno tvrdim. javi se na pm pa cu da objasnim. vode u benzinu nema, osim tehnoloske vode za koju sam objasnio kako nastaje. to nije h2o. na novim pumpama, vecih firmi (mol, omv, lukoil i nekim nis-ovim) ne postoji nacin da ti sipa vodu u rezervoar. i to sam napisao u nekom od prethodnih postova. najbolje gorivo na svetu imaju shell i texaco, s tim da se sel povukao iz maloprodaje, ali drze udeo u hellenic petroleumu, kao i u mol-u. bave se veleprodajom, pa od njih svako moze da kupi. i nemoj ovo da shvatis kao svadju, jer nije. ne volim da se svadjam. ako te zanimaju pojedinosti, javi se na pm. zaista mi ne pada na pamet da sve pisem ovde. toliko. u zdravlje ljudi.
Broj postavljenih tema: 60355. Broj poslatih odgovora: 646999. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.