Moram da pitam,zasto bas trotinet,na njega stanes,vec si jednom nogom na ortopediji u bolnici sa prelomima raznih delova tela,zasto ne klasicni elektricni bicikl, kuda prodje trotinet prodje i elektricni bajs,samo 96000% bezbednije na vecim tockovima,sa vecim dometom, dobrim kocnicama, i ne tako razlicitom cenom...
:: Zamolio bih neko ko ima iskustva ili se razume u iste da preporuci neki. :: :: Koja marka se pokazala kao najbolja, da se ne kvari, da je zivot baterije dugorocniji u odnosu na druge marke i tome slicno. :: :: Cilj, best value el. trotinet mi treba, na odlazak na posao i sanjega Dakle za jurnjavu po gradu :: :: :: Dell Inspiron 373 :: Intel Core i7-4500U 1.8GH :: 8GB (2x4GB) DDR3 1600MH :: 1TB SATA 5400rp :: AMD Radeon HD 8870M 2GB DDR :: 17.3` LED Backlight HD+ 1600x900 (TrueLife)
A mnogo bolja i pametnija i zdravija stvar bicikl, cak i bez elektricarskih dodataka bi bio pun pogodak a brzo bi ušao u formu za pedaliranje i verovatno za manje novca ga možeš naći nego ovaj malo krsteniji model
Zamahnuo sam laktom i prekinuo zalet neke dileje na trotinetu I kontam da je bio u nekoj brzini da bi ga pad pretvorio u kvazimoda.
A ako ti je do eksperimentisana i da mozes dovuci od preko, pogledaj Kiwano K01+
ali to vise odgovara za Vojvodinu, za velegrade mozda neke naglavke od roshula gde je ravno i vozi .)
`The aim of public education is not to spread enlightement at all. It is simply to reduce as many individuals as possible to the same safe level, to breed a standard citizenry, to put down dissent and originallity.`
Poenta price je da mogu da ga uguram svuda. Od gradskog prevoza do ormarica za presvlacenje.
Mada elektricni bajs nije losa opcija, ali ipak ne mogu svuda sa njim. Iako bih mogao na vece udaljenosti i svakako bi bio bezbedniji. Hmmm. Sad se premisljam...
Dell Inspiron 3737 Intel Core i7-4500U 1.8GHz 8GB (2x4GB) DDR3 1600MHz 1TB SATA 5400rpm AMD Radeon HD 8870M 2GB DDR5 17.3` LED Backlight HD+ 1600x900 (TrueLife)
Kao neko ko je 7 puta u zivotu ``leteo`` sa dvotockasa, NAJISKRENIJI SAVET OD MENE, bezbednost ne moze da zameni nista... a postoje i sklopivi e-biciklovi, u ormaric nece stati ali sve ostalo... apsolutno....
:: Poenta price je da mogu da ga uguram svuda. Od gradskog prevoza do ormarica za presvlacenje. :: :: Mada elektricni bajs nije losa opcija, ali ipak ne mogu svuda sa njim. Iako bih mogao na vece udaljenosti i svakako bi bio bezbedniji. Hmmm. Sad se premisljam.. :: :: :: Dell Inspiron 373 :: Intel Core i7-4500U 1.8GH :: 8GB (2x4GB) DDR3 1600MH :: 1TB SATA 5400rp :: AMD Radeon HD 8870M 2GB DDR :: 17.3` LED Backlight HD+ 1600x900 (TrueLife :: ::
Korisno striktno na apsolutno 100% ravnom terenu. Dakle osetićeš svaku neravninu na ulici, svako oštećenje i svaki trotoar. Dodatno, nećeš ni moći da se popneš na trotoar bez stajanja. Uzbrdo više od 5 stepeni nagiba? Samo sidješ sa njega i pešačiš jer nema snage da te nosi uzbrdo.
U Varšavi sam isprobao više njih, i opet nije neka korist bila velika ali je ceo grad kompletno ravan, nema jednog brda. Na jednom priključenju na put sam krenuo uzbrdo i smejao se koliko je beskorisna stvar.
Dakle: nebezbedno i neudobno. Ako već hoćeš do posla da se ne cimaš i znojiš daleko bolja solucija je električni ili hibridni bajs još bolje.
Električni ima mnogo više snage, lako te nosi uzbrdo, ali hibridni je korisniji jer pored vožnje striktno električno može i da ti daje električni boost dok motaš pedale.
Negativna strana je što je električni bajs jbg skuplji malo od svakog trotineta, a hibridni još više.
Kao što je neko pomenuo, imaš da nadješ sklopivi električni bajs koji smešno zauzima.
Upravo što je daum napisao, i kao neko ko se dve god. konstantno vozio sa el. bajsom na posao i nazad (oko 25km), ne mogu da zamislim sebe toliki put na trotinetu. Ako ti je posao tipa 2-3km, savršenog puta, možda onda jedino trotinet.
Black Wolf
:: Korisno striktno na apsolutno 100% ravnom terenu. Dakle osetićeš svaku neravninu na ulici, svako oštećenje i svaki trotoar. Dodatno, nećeš ni moći da se popneš na trotoar bez stajanja. :: Uzbrdo više od 5 stepeni nagiba? Samo sidješ sa njega i pešačiš jer nema snage da te nosi uzbrdo :: :: U Varšavi sam isprobao više njih, i opet nije neka korist bila velika ali je ceo grad kompletno ravan, nema jednog brda. Na jednom priključenju na put sam krenuo uzbrdo i smejao se koliko je beskorisna stvar. :: :: Dakle: nebezbedno i neudobno. Ako već hoćeš do posla da se ne cimaš i znojiš daleko bolja solucija je električni ili hibridni bajs još bolje. :: :: Električni ima mnogo više snage, lako te nosi uzbrdo, ali hibridni je korisniji jer pored vožnje striktno električno može i da ti daje električni boost dok motaš pedale :: :: Negativna strana je što je električni bajs jbg skuplji malo od svakog trotineta, a hibridni još više :: :: Kao što je neko pomenuo, imaš da nadješ sklopivi električni bajs koji smešno zauzima :: :: ::
Aj da podelim iskustvo pošto sam vlasnik trotineta evo već nedelju dana i ne silazim s njega. :D U pitanju je Xiaomi mi 1S. Pored svih koje sam video uživo ovaj mi je delovao najozbiljnije a pritom cena nije bezobrazluk tako da nije bilo dileme koji uzimam. E sad idemo na utiske....
Prvo i osnovno, trotinet uzimaj samo za kratke destinacije i to gradske. Mene spasava po gradu kad treba da jurnem negde do 5km na brzaka i da se vratim. Pritom ne razmišljam o zaključavanju i ostavljanju jer ga svuda ponesem sa sobom. Takođe uskakanje u gradski prevoz sa njim je laganica. Sklopi se i rasklopi bukvalno za 3 sekunde a nosiš ga kao recimo torbu u jednoj ruci. Za sve ostalo nije pogodan. Činjenica je da ćeš osetiti svaku neravninu jer nema amortizere a točkovi su relativno mali. Postoje modeli koji imaju amortizere ali su oni u cenovnom rangu nekih električnih biciklova tako da se to ne isplati uzimati. Daleko od toga da ne može da ide po grbavom terenu ali zaista nije udobno. Ovo što kažu za uspon nije baš istina osim za neke slabije dečje modele. Ovaj moj bez problema mene od 95 kg uzvuče uz neke uspone gde bi se običnim biciklom pomučio. Ne znam da ti kažem sad u stepenima koji je uspon ali znam da nije zanemarljiv. Takođe sam primetio i da mu snaga opada kad baterija padne na 30% i manje. Na ravnom se to i ne oseti toliko ali na usponima da. Kada se napuni skroz kida bukvalno. Što se tiče padanja tu ne znam šta bih ti rekao. Ako si dileja pašćeš. U početku je nezgodno dok ne stekneš osećaj za male točkove ali posle dva dana bukvalno plivaš sa njim. Ja nisam ni blizu bilo kakvog padanja bio a prvi put u životu sam stao na trotinet. Ako vodiš računa kuda i kako voziš nemaš nikakve brige. Ako si nebaždaren onda te neće spasiti ni bicikl. Ovaj predloženi Segway je po meni preskup. Po dizajnu je preslikan 1S ali ima duplo jaču bateriju i 40% jači motor što može pomoći pri usponima. Nosivost i maksimalna brzina su im isti. Domet mu je duplo veći ali to i nije neka prednost imajući u vidu sve prethodno rečeno. Realno nije toliko bolji koliko je skuplji. Takođe mi se ne sviđa i što mu je motor na zadnjem točku.
Ja sam generalno zadovoljan ovim 1S modelom. Za sve dalje destinacije i neravne terene imam bicikl i to je to. Ako ne želiš da pukneš mnogo novaca na trotu onda pogledaj i Xiaomi Essential. Malo je slabiji što se tiče baterije i dometa ali ima motor iste jačine. Maksimalna brzina mu je 20km/h a domet 20km što je više nego dovoljno za kratke destinacije po gradu.
Da mi je posao 2-3km savrsenog puta, isao bih pesice bez problema, ili bajsom. A gde u BG-u ima savrsen i ravan put? Nigde, sem N.Beograd, mada i to nije ravno, a pogotovo ne savrseno. Za Vojvodinu je greh trotinet, svi tamo voze bajs.
Zanima me ovo sto je Daum pomenuo za hibridni bajs, nesto ne nalazim ovu varijantu kod nas, sta je to u stvari? Klasican bajs koji ima opciju pogona na baterije (kad zatreba)?.. Kako to izdrzava pri malo visoj uzbrdici recimo ~2km?
El.trotinet je isto i meni strava i uzas, mada burazer vozi jedno 2god. Xiaomi bez problema. Zalio se doduse da mnogo trese i da se oseca svaka neravnina, ali svejedno.. Bolje nego motor zbog niza ogranicavajucih faktora.
“La debilidad no está en nosotros, es lo que tenemos afuera”.
:: Upravo što je daum napisao, i kao neko ko se dve god. konstantno vozio sa el. bajsom na posao i nazad (oko 25km), ne mogu da zamislim sebe toliki put na trotinetu :: Ako ti je posao tipa 2-3km, savršenog puta, možda onda jedino trotinet :: :: Black Wolf :: :: ::
Hibrid ima bateriju koja akumulira snagu od verglanja pedala, ne moze da se puni kao klasičan e-bajk
Uzbrdica I 2km npr bi išlo lepo da je to na kraju vožnje pedalama i onda se odvrne pun gas i da nema brige kako je to sad mnogo i ode cela baterija. Opet zavisi od modela i cene, neki su takav krs da po ravnom ne funkcionišu kako treba.
Isto bih za posao 2-3 km isao peske ili biciklom, pa i nasao varijantu u blizini za ostavljanje klasičnog bicikla. To je otprilike jedno mesto u garazi pored automobila 20,30 eur mesečni trosak a zdravlje i zaobidjes bus plus i gorivo taman
:: Da mi je posao 2-3km savrsenog puta, isao bih pesice bez problema, ili bajsom. A gde u BG-u ima savrsen i ravan put? Nigde, sem N.Beograd, mada i to nije ravno, a pogotovo ne savrseno. Za Vojvodinu je greh trotinet, svi tamo voze bajs :: :: Zanima me ovo sto je Daum pomenuo za hibridni bajs, nesto ne nalazim ovu varijantu kod nas, sta je to u stvari? Klasican bajs koji ima opciju pogona na baterije (kad zatreba)?.. Kako to izdrzava pri malo visoj uzbrdici recimo ~2km? :: :: El.trotinet je isto i meni strava i uzas, mada burazer vozi jedno 2god. Xiaomi bez problema. Zalio se doduse da mnogo trese i da se oseca svaka neravnina, ali svejedno.. Bolje nego motor zbog niza ogranicavajucih faktora :: :: “La debilidad no está en nosotros, es lo que tenemos afuera”. :: :: :: Upravo što je daum napisao, i kao neko ko se dve god. konstantno vozio sa el. bajsom na posao i nazad (oko 25km), ne mogu da zamislim sebe toliki put na trotinetu :: :: Ako ti je posao tipa 2-3km, savršenog puta, možda onda jedino trotinet :: :: :: :: Black Wolf :: :: :: :: ::
Hibridni je baš kako ime kaže: klasičan bajs, ali sa dodatnim električnim motorom koji može da radi samostalno kao električni, ili da ti dodaje boost dok motaš pedale pa možeš 50km na sat da ideš bez mnogo napora. Uzbrdo te nosi bez ikakvih problema, ali pritom pričam o verzijama koje su oko 1000e, sa velikim baterijama i propisnim motorima.
Jel mozes da das primer neke uzbrdice, ne moraju ti stepeni? :D
:: Aj da podelim iskustvo pošto sam vlasnik trotineta evo već nedelju dana i ne silazim s njega. : :: U pitanju je Xiaomi mi 1S. Pored svih koje sam video uživo ovaj mi je delovao najozbiljnije a pritom cena nije bezobrazluk tako da nije bilo dileme koji uzimam. E sad idemo na utiske... :: :: Prvo i osnovno, trotinet uzimaj samo za kratke destinacije i to gradske. Mene spasava po gradu kad treba da jurnem negde do 5km na brzaka i da se vratim. Pritom ne razmišljam o zaključavanju i ostavljanju jer ga svuda ponesem sa sobom. Takođe uskakanje u gradski prevoz sa njim je laganica. Sklopi se i rasklopi bukvalno za 3 sekunde a nosiš ga kao recimo torbu u jednoj ruci. Za sve ostalo nije pogodan. Činjenica je da ćeš osetiti svaku neravninu jer nema amortizere a točkovi su relativno mali. Postoje modeli koji imaju amortizere ali su oni u cenovnom rangu nekih električnih biciklova tako da se to ne isplati uzimati. Daleko od toga da ne može da ide po grbavom terenu ali zaista nije udobno. Ovo što kažu za uspon nije baš istina osim za neke slabije dečje modele. Ovaj moj bez problema mene od 95 kg uzvuče uz neke uspone gde bi se običnim biciklom pomučio. Ne znam da ti kažem sad u stepenima koji je uspon ali znam da nije zanemarljiv. Takođe sam primetio i da mu snaga opada kad baterija padne na 30% i manje. Na ravnom se to i ne oseti toliko ali na usponima da. Kada se napuni skroz kida bukvalno. Što se tiče padanja tu ne znam šta bih ti rekao. Ako si dileja pašćeš. U početku je nezgodno dok ne stekneš osećaj za male točkove ali posle dva dana bukvalno plivaš sa njim. Ja nisam ni blizu bilo kakvog padanja bio a prvi put u životu sam stao na trotinet. Ako vodiš računa kuda i kako voziš nemaš nikakve brige. Ako si nebaždaren onda te neće spasiti ni bicikl :: Ovaj predloženi Segway je po meni preskup. Po dizajnu je preslikan 1S ali ima duplo jaču bateriju i 40% jači motor što može pomoći pri usponima. Nosivost i maksimalna brzina su im isti. Domet mu je duplo veći ali to i nije neka prednost imajući u vidu sve prethodno rečeno. Realno nije toliko bolji koliko je skuplji. Takođe mi se ne sviđa i što mu je motor na zadnjem točku :: :: Ja sam generalno zadovoljan ovim 1S modelom. Za sve dalje destinacije i neravne terene imam bicikl i to je to :: Ako ne želiš da pukneš mnogo novaca na trotu onda pogledaj i Xiaomi Essential. Malo je slabiji što se tiče baterije i dometa ali ima motor iste jačine. Maksimalna brzina mu je 20km/h a domet 20km što je više nego dovoljno za kratke destinacije po gradu ::
mozda bi ipak e-bicikla bila resenje-ali kao sto rekose ljudi premeri sve opcije-daljina i teren.Ja sam prosle godine isao na kratko b brdo-sajam relacije s tim da sam kod ade hvatao bus za nazad,denver je u pitanju,domet je bio 12-13 km al ima tvde gume pa ako imas prob sa ledjima racunaj i to,sada ga malo teram po naselju al kad su mi ledja raspolozena-svaku neravninu,kamencic,rupicu oseti i prenese na ledja pa ti vidi-dobro prostudiraj relaciju-teren,ulice,gustinu saobrac-zanimljivo jeste al trazi puno opreza ....
Imam 100 KG i podigao me je uz svako brdo, ali to je bas prejak motor. peakuje preko 1000w. Pogledaj testove gura i na preko 20 posto nagiba ljude preko 100 kg. Tako da zavisi od skutera. Ako se kupe oni od 400 evra onda mozes da zaboravis brdo svakako, a i vecinu onih od 700 evra mozes da zaboravis tu....
Ali sto se tice neravnina jedino da uzmes neki sa dobrom amortizacijom, tipa hawka pa da moze da se vozi po losem putu...
Kod mene u Banatu, bukvalno puni su oglasi raznih elektro biciklova,ovde to svi voze,ja sam vozio i elektro skuter jedno vreme,dolaze iz inostranstva polovni ispravni testirani,cene KVALITETNIH biciklova iz inostranstva su od 180e do 250e,a nije retko da naleti neki sklopivi elektro bicikl, mislim da kad razum ukljucimo svi,apsolutno je bez premca u prednosti na svim poljima sklopivi elektro bajs, jos jednom kazem, leteo sam 7 puta sa raznih dvotockasa,sto je manji bio tocak,to sam lakse leteo,zato zaboravite na te trotinete i cuda jer bezbednost vam nista ne moze zameniti... Trotineti su da trknes do prodavnice u kraju,prevezes se 2-3km plafon i to gde nema saobracaja,za bilo kakvo jurcanje kroz saobracaj po Beogradu,trotinet je jedna noga u grobu,u vecoj su opasnosti vozaci trotineta u saobracaju nego vozaci motocikala koji idu preko 300kmh...iz iskustva pisem, imam oba...
:: Od slavije ka hramu ide lagano. Od slavije do pravnog takođe. Nemanjinom odole do slavije isto :: :: :: Jel mozes da das primer neke uzbrdice, ne moraju ti stepeni? : :: ::
dzaba Perice, verovatno se nisu sretali sa ljudima koji nemaju kognitivnih sposobnosti da otvore prozor na kant, posto im nekoliko puta pokazes, fascinantan prizor, kao malo dete se trude, ali ne uspevaju, a bili su strastveni motorasi, jednom je i vise nego dovoljno da se postane `polu-vegeterijanac`, ostaris pre vremena i niko te nece, samo si teret, mene ne bi brinulo da ces svojom greskom pokleknuti, koliko od nepromisljenosti ostalih bolje oklopljenih ucesnika saobracaja
`The aim of public education is not to spread enlightement at all. It is simply to reduce as many individuals as possible to the same safe level, to breed a standard citizenry, to put down dissent and originallity.`
:: jos jednom kazem, leteo sam 7 puta sa raznih dvotockasa,sto je manji bio tocak,to sam lakse leteo,zato zaboravite na te trotinete i cuda jer bezbednost vam nista ne moze zameniti... :: :
Kakav god vozač bio i sta god radio, ukoliko izleti neka dileja nema tu sta, pa i sa autom a kamoli dvotockasem
Dopada mi se ova ideja sa kvadom micika sto je podelio moze opusteno kao u paklenim ulicama da se prolazi ispod šlepera i mozda autobusa a deluje stabilno. Neki sparco pojasevi I kod prevrtanja nema glavobolje
Znas kako,od svih 7 nesreca na dvotockasu koje sam imao,NI ZA JEDNU NISAM JA BIO KRIV, uvek je neka budaletina prosla na stop znak,ili izletela is sporedne ulice i slicno... I udarila u mene... I sto je manji motor bio koji sam vozio,teze su saobracajke bile,jer su me mali tockovi ogranicili u stabilnosti i mogucnoscu da manevrisem da izbegnem udarac.... A moje brzine kretanja su uvek bile normalne kada sam doziveo saobracajku na dvotockasu... Zato furam teoriju da si na trotinetu jednom nogom vec na ortopediji u gipsu...
:: dzaba Perice, verovatno se nisu sretali sa ljudima koji nemaju kognitivnih sposobnosti da otvore prozor na kant, posto im nekoliko puta pokazes, fascinantan prizor, kao malo dete se trude, ali ne uspevaju, a bili su strastveni motorasi, jednom je i vise nego dovoljno da se postane `polu-vegeterijanac`, ostaris pre vremena i niko te nece, samo si teret, mene ne bi brinulo da ces svojom greskom pokleknuti, koliko od nepromisljenosti ostalih bolje oklopljenih ucesnika saobracaj :: :: :: `The aim of public education is not to spread enlightement at all. It i :: simply to reduce as many individuals as possible to the same safe level :: to breed a standard citizenry, to put down dissent and originallity.` :: :: :: jos jednom kazem, leteo sam 7 puta sa raznih dvotockasa,sto je manji bio tocak,to sam lakse leteo,zato zaboravite na te trotinete i cuda jer bezbednost vam nista ne moze zameniti... :: :: :: :
`The aim of public education is not to spread enlightement at all. It is simply to reduce as many individuals as possible to the same safe level, to breed a standard citizenry, to put down dissent and originallity.`
:: moze opusteno kao u paklenim ulicama da se prolazi ispod šlepera i mozda autobusa a deluje stabilno. Neki sparco pojasevi I kod prevrtanja nema glavobolj ::
Ja imam ovaj bajs vec 4 godine: https://www.e-bikeshop.co.uk/products/electric-bike-haibike-xduro-hard-seven-rc-2016 Probao sam trotinet i video da to nije za mene, sa ovime je laganica, prelazim 30km dnevno do posla i nazad oko 35 do 40 min mi je po jednom pravcu, a kolima 1 sat ako imam srece. On je sa pedalasist-om znaci dok ne dodjeh do 25km/h on ti pomaze da vrtish pedale, a posle koliko ti mozes ili hoces. Osecaj je kao da vrtish pedale u nazad na obicnom biciklu, baterija jedno punjenje mi traje 5 dana kada je nova.
i7 11700KF @ 5Ghz CM 612 PP SP120 Gigabyte Z590 AORUS ULTRA Kingston HyperX Predator DDR4 32Gb 3200Mhz MSI GTX 1070Ti SSD Samsung 860 EVO 1TB WD Black 1Tb x2 RAID-0 Ausu ROG SWIFT PG278Q CM 932 Advanced & Corsair RMi 1000
:: Da mi je posao 2-3km savrsenog puta, isao bih pesice bez problema, ili bajsom. A gde u BG-u ima savrsen i ravan put? Nigde, sem N.Beograd, mada i to nije ravno, a pogotovo ne savrseno. Za Vojvodinu je greh trotinet, svi tamo voze bajs :: :: Zanima me ovo sto je Daum pomenuo za hibridni bajs, nesto ne nalazim ovu varijantu kod nas, sta je to u stvari? Klasican bajs koji ima opciju pogona na baterije (kad zatreba)?.. Kako to izdrzava pri malo visoj uzbrdici recimo ~2km? :: :: El.trotinet je isto i meni strava i uzas, mada burazer vozi jedno 2god. Xiaomi bez problema. Zalio se doduse da mnogo trese i da se oseca svaka neravnina, ali svejedno.. Bolje nego motor zbog niza ogranicavajucih faktora :: :: “La debilidad no está en nosotros, es lo que tenemos afuera”. :: :: :: Upravo što je daum napisao, i kao neko ko se dve god. konstantno vozio sa el. bajsom na posao i nazad (oko 25km), ne mogu da zamislim sebe toliki put na trotinetu :: :: Ako ti je posao tipa 2-3km, savršenog puta, možda onda jedino trotinet :: :: :: :: Black Wolf :: :: :: :: ::
Da li si ga kupio kod nas, ili u UK, i koliko je kostao?
“La debilidad no está en nosotros, es lo que tenemos afuera”.
:: Ja imam ovaj bajs vec 4 godine: https://www.e-bikeshop.co.uk/products/electric-bike-haibike-xduro-hard-seven-rc-201 :: Probao sam trotinet i video da to nije za mene, sa ovime je laganica, prelazim 30km dnevno do posla i nazad oko 35 do 40 min mi je po jednom pravcu, a kolima 1 sat ako imam srece. On je sa pedalasist-om znaci dok ne dodjeh do 25km/h on ti pomaze da vrtish pedale, a posle koliko ti mozes ili hoces. Osecaj je kao da vrtish pedale u nazad na obicnom biciklu, baterija jedno punjenje mi traje 5 dana kada je nova :: :: ::
Broj postavljenih tema: 60355. Broj poslatih odgovora: 647019. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.