Kupljen sokovnik pre nekih mesec dana u win winu. Riknuo posle 15 dana koriscenja ( nismo ga odmah ni koristili ).
Samo prestao da radi tj jedno jutro nije reagovao uopste. Nikakve znake zivota nije davao. Znaci nije riknuo u toku upotrebe ili da se nesto desilo tokom koriscenja.
Predat na reklamaciju, stize mi poruka da reklamacija nije uvazena jer ` nije koriscen na odgovarajuci nacin ` . Mikser ima jedno dugme i nije ga moguce koristiti na neodgovarajuci nacin
Bice mi javljeno koliko iznosi popravka .
Kakva su sad moja prava jer je ovo cista nebuloza. Nece ni da ga zamene a ni ocigledno poprave u garanciji
Ne radi se ni o parama ,nije bio ni skup sokovnik nego o bezobrazluku.
Ryzen 3700x | NZXT Kraken x62 | MSI x470 Gaming Pro Carbon | 32gb G.Skill Trident Z 3200mhz | Palit 1070 gtx Gamerock | Logitech Z-5500 | Creative Blaster ZxR | Samsung 970 evo PLUS 500gb | Samsung 840 pro 256gb | 2 TB WD black | Evga SuperNOVA 850w G2
objasnjenje znacenja ` nije koriscen na odgovarajuci nacin ` .
1. ako se desilo da je izgoreo motor, kao prva logicna pretpostavka namece se preopterecenje (tezina, prevelik pritisak na ``meshaljku``, previsok napon...)
2. ako su pronasli neku pukotinu na telu uredjaja (a ti je nisi primetio) ili u njegovoj unutrasnjosti, pretpostavka je da je padom uredjaja izazvan njegov kvar
Sobzirom da taj mali shit i ima verovatno samo jedan motor i nista vise onda je i logicno da je samo motor mogao da rikne.
Na sta se onda odnosi garancija ako ne se odnosi na jednu jedinu stvar koja moze da otkaze na tom uredjaju.
Nema nikakvih tragova na sebi, stoji na kuhinjskom pultu. Nije pokvasen ili na bilo koji drugi nacin uticano na njega. Proveravao uvek kolicinu koju treba da izmiksa da ne bi bilo previse.
Na sms im ne mogu odgovoriti, jedino da cekam da me zovu.
Ryzen 3700x | NZXT Kraken x62 | MSI x470 Gaming Pro Carbon | 32gb G.Skill Trident Z 3200mhz | Palit 1070 gtx Gamerock | Logitech Z-5500 | Creative Blaster ZxR | Samsung 970 evo PLUS 500gb | Samsung 840 pro 256gb | 2 TB WD black | Evga SuperNOVA 850w G2
kontaktiraj ih putem telefona, pa zatrazi objasnjenje u formi email poruke. Osim motora, mogli su da otkazu prekidac i/ili osigurac (topljivi ili ``termo`` ako ga/ih uopste ima), kabl (prekid?)... Svakako, moraju da pojasne svoju konstataciju i DOKAZU da si ti kriv. Ako to ne mogu ili nece, duzni su da ti promptno zamene uredjaj ili vrate kintu.
Nije to do WinWin-a, nego do servisa (vise servisa je u pitanju) gde salju uredjaje. To vazi za svaku prodavnicu tehnike. A sto se tice toga, kao sto su ti rekli, neka definisu `neodgovarajuci nacin`. Cak i sama ta recenica nije prihvatljiva nigde, jer koriscenje na neodgovarajuci nacin samo moze biti da je servis bio kod tebe i gledao kako ti radis sa uredjajem, pa da vide da stvarno ne koristis na neodgovarajuci nacin. Tu recenicu mogu macku o rep da okace. Taj izgovor mogu svi da lupaju i time da se ograde od toga. Uostalom, stvar masovne proizvodnje svakog uredjaja, dovodi do falinke u samoj seriji ili u nekoliko primeraka neke serije. To nista nije novo.
Radim u WinWin-u. Ne pljujte me, tu sam da pomognem. Poruka je automatska i na osnovu kolega iz prijemnog centra za reklamacije. Zakonska je obaveza da se javi u odredjenom roku, a dotle ne moze da stigne u ovlasceni servis i da oni daju svoje misljenje, pa onda za sve sto je sa pretpostavkom da moze biti kvar nastao losim rukovanjem ili fizickim ostecenjem, ide negativna poruka, pa se onda salje u ovlasceni servis. Barem sam ja tako prokljuvio. Drugim recima, ta poruka ne vazi nista dok ne dobijes drugu poruku ili poziv. U velikoj vecini ljudi dobiju takvu poruku i uredjaj im se popravi ili zameni za novi. Opusteno do drugog javljanja. Ako nesto ne bude u redu, kontaktiraj call centar 0700 33 00 33.
Iskreno, to sa SMS porukom, ako nije APP fora (Ako Prodje Prodje), onda je uzasno glupa. Pa bolje da ljudima ne salju nista, dok ne dobiju odgovor servisa. Millanche, nista licno, of kors .) Stvar iskljucivo naprednog preduzetnickog duha, koji vlada Srbijom u zlatnom dobu.
MBP Retina 13` Late 2012 macOS Catalina
i7 4790K/MasterLiquid Pro 120/Maximus Gene VII/32GB/240GB RAIDR/Strix 980ti/CM 750W/LG 27MB85Z-B
:: Radim u WinWin-u. Ne pljujte me, tu sam da pomognem. Poruka je automatska i na osnovu kolega iz prijemnog centra za reklamacije. Zakonska je obaveza da se javi u odredjenom roku, a dotle ne moze da stigne u ovlasceni servis i da oni daju svoje misljenje, pa onda za sve sto je sa pretpostavkom da moze biti kvar nastao losim rukovanjem ili fizickim ostecenjem, ide negativna poruka, pa se onda salje u ovlasceni servis. Barem sam ja tako prokljuvio. Drugim recima, ta poruka ne vazi nista dok ne dobijes drugu poruku ili poziv. U velikoj vecini ljudi dobiju takvu poruku i uredjaj im se popravi ili zameni za novi. Opusteno do drugog javljanja. Ako nesto ne bude u redu, kontaktiraj call centar 0700 33 00 33.
Reklamacija u WinWin je uvazena i baterija (velika boljka tog modela telefona) zamenjena...
E sad sta je u tvom slucaju to ne znam ALI su ti odbili reklamaciju...
Isto tako sam pre tri meseca ubio NUTRISU tako sto sam naprskao sgraso u jednu od one tri bele kvacice koje idu dole gore kad stavljas casu sa secivom da napravis smutisu... hebes ga nakon tri godine su zapekle i nije hteo da radi kako treba...
Sad ne radi nikako :-)
Citat: `Молимо паметне да престану са попуштањем, ситуација је постала неподношљива!`
da li si upucen u situaciju da ljudima salju polovne karte u reklamaciju koriscene prasnjave .... Nitro 580 8g nije u pitanju rudarenje...prestala da baca sliku .....poslali coveku power color 580 8g koji je bio daleko jeftiniji od nitro ...manji klokovi losije hladjenje... prasnjavi bulk u zamenu... usljapana termalnom pastom... ispod kulera sloj prasine ko zna koliko je koriscena... stiker sa kese u kojoj upakovana skinut ... .vratio kartu lik...ponovo mu je poslali ...vratio opet kartiu ponovo je poslali ... odneo u radnju licno rekli mu gospodine nama je zabranjeno da preuzmemo bilo kakav uredjaj od vas
Meni crkne asus hero 8. Garancija emmi, ploca kao casa ocuvana.
Dobijem odgovor ` reklamacija nije uvazena jer ima fizicko ostecenje`.
Pozovem ih.. Dobijem odgovor iskriveni pinovi.
Ima slike pre reklamacije.
Svi pinovi su uredu...
Ovo je stvarno strasno pocelo da bude.
:: Drzava banana. Samo sila bajo moj, nema druge. Treba im svima jebati mater u picku bezobraznu. :: :: :: Finalna masina konacno sastavljena :: Ryzen 3600 OC :: G.Skill Trident Z Neo 3800 :: MSI B450 Tomahawk Max :: RX 5700 xt :: Acer KG251QDbmiipx 240hz :: ::
Bravo ! I ne samo graficke karte nego i televizore ! Nude na sva usta akcija -15% Inteza karticom za gotovinu a ono kutija raskupusana, tv prasnjav , otisci prstiju na sve strane. Toliko daleko su isli da su prvi tv poslali bez dodataka za montazu nogu na TV a kako se prave naivni to tek nije normalno, sramotno je sta rade.
Inace ovo za reklamacju e tu WW nema nista to je do ovlascenog servisa.
:: da li si upucen u situaciju da ljudima salju polovne karte u reklamaciju koriscene prasnjave ... :: Nitro 580 8g nije u pitanju rudarenje...prestala da baca sliku .....poslali coveku power color 580 8g :: koji je bio daleko jeftiniji od nitro ...manji klokovi losije hladjenje.. :: prasnjavi bulk u zamenu... usljapana termalnom pastom... ispod kulera sloj prasine ko zna koliko je koriscena... :: stiker sa kese u kojoj upakovana skinut .. :: .vratio kartu lik...ponovo mu je poslali ...vratio opet kartiu ponovo je poslali .. :: odneo u radnju licno rekli mu gospodine nama je zabranjeno da preuzmemo bilo kakav uredjaj od vas :: :: evo i slika te kart :: :: https://imgur.com/u0M3lP :: :: https://imgur.com/HvYZiS :: :: https://imgur.com/qd5x2p :: :: https://imgur.com/mKqpoJ :: :: https://imgur.com/H0Z9wv :: :: banana zemlja srbija :: :: :: :: :: They say I act like I don`t give a fuck...I tell them I`m not acting...It`s just who I am.. :: ::
Sa telefona sad kucam, tako da ne mogu da citiram, odgovaram uopšteno. Svuda ima svakakvih situacija. Radio sam na više mesta, ista branša, svuda ima i zadovoljnih i nezadovoljnih. Ne mora samo da bude do firme, već i do njenih zaposlenih. Svakakvi se zapošljavaju, jer očito nema dovoljno radne snage voljne da radi za siću. E onda nastaje problem gde ti svakakvi rade svašta. Primera radi, taj tv sa prašinom i otiscina je verovatno iz neke radnje poslat na adresu, te je bio izložen. Da radi neko pažljiv, to bi sve bilo lepo spakovano, i iako bi se videlo da nije fabrički, ne bi bio nezadovoljan. Lično i mene užasavaju otisci na ekranu, tako da i ne pipam ekran ni prilikom raspakivanja, ni prilikom pakovanja. Ali i ako pipnem, obrišem. Dakle, tu je malo i stvar do čoveka. Ili prodavcu naglasiš da ne želiš raspakovan uređaj. Što se grafičke kartice tiče, ako idemo od pretpostavke da je sve kako kupac kaže, da li je kupio novu ili polovnu (outlet/b roba)? Često se dešava da ljudi ne znaju da to nije novo, pa kad im se objasni, oni se dvoume oko kupovine. A pri kupovini imaju mišljenje da je to akcija na proizvodu, ne čitajući opis outleta. Kažem, ne mora sve da bude tako crno i belo. Ima situacija gde su po mom mišljenju ljudi bili oštećeni, ali za skoro 4 godina koliko sam ovde, to je par ljudi. Ta automatska poruka i nas raspizduje, jer zakonski moraju da šalju obaveštenje, a možete da zamislite kakve su reakcije ljudi i kakav im je nastup prema nama (prva linija fronta). I u većini slučajeva, kao što rekoh, reši se pozitivno. Osim ako smo i sami u radnji videli da nešto nije u redu. P.S. Da, to za dve-tri reklamacije bez rešenog problema, i to se dešava. Takođe jedna loša stvar. Ali to je do ovlašćenog servisa.
Dok su jos imali prodavnicu, tamo ispod hotela ``Moskva``
11.12.2019. 09:24
#660001
status: user broj poruka: 10997
u Beogradu, to jest, preko puta bioskopa ``20. oktobar`` pre petnaestak godinica (pre nego sto su je preselili na drugu stranu ulice), udjem ja da malo osacujem aktuelnu ponudu, kad, na jednoj `skrajnutoj`, u cosak zavucenoj polici neki rinfuz. Pomislih da se radi o ``otpisanima``, jer mi je izgledalo neprihvatljivo da ISPRAVNE, mehanicki osetljive komponente - maticne ploce, gr karte itd. - leze onako zgomilane, umusavljene, nabacane jedne preko drugih poput pobijenih robijasa u Ausvicu... Pitam prodavaljku - ``Aaa, neee``, odgovara mi ona, ``to je roba na akciji``, isporucuju je bez orig ambalaze i bez garancije itd. itd. Ko zna koliko su takvih, sumnjivih, ``neproverenih`` komponenata, na brzu brzinu popravljenih jer su ``dosle sa greskom`` itd., uvalili srbistancima u slucajevima ``uvazene reklamacije``...
se ne podrazumeva da kupac zeli neraspakovanu , novu , ne koriscenu robu ? Zasto to treba naglasiti pa ne kupujem na buvljoj pijaci a tako je upravo bilo sa ww. Ovima sto su baratali sa uredjajima u najmanju ruku treba poseci prste.
Iz prve radnje su znali da nedostaju montirajuci delovi pa su poslali tv , prvo nekom liku a posle meni . Zaposleni su tvrdili da je sve bilo zapakovano, laz. A za drugi kao sto rekoh , poseci prste , pun prasine , skinuta zastitna nalepnica, daljinski vidljivi tragovi koriscenja ma ... zajebavaju te za vlastiti novac...
I sta posle kao kazu dobro si prosao , mogli su da ne uvaze reklamaciju za prvi tv... zivce su mi pojeli a to nije vredno usranog tva , da imam ikakav nacin da ww naplatim svoje zivce to bih i ucinio , ovako pffgg.
covek je od njih uzeo robu u vrednosti par desetina miliona dinara znaju ko je ....niije kupio outlet kupio je full kartu ...upravo zbog toga i insistira na tome da u zemenu dobije full kartu kakvu je i kupio ....a ne prasnjavo usljapano djubre kojim je neko iz firme verovatno rudario dok se ne proda ili nesto slicno tome
They say I act like I don`t give a fuck...I tell them I`m not acting...It`s just who I am...
Relativno skoro sam imao tri razlicite reklamacije u 3 prodavnice.Prva u win-u Red Devil vega 64 stara tacno 2 meseca,sve radi savrseno samo odjednom prestali ventilatori da se okrecu .Sva tiri venta.Spakovao odneo u prodavnicu gde sam kupio i cekam.Zovu zamena je stigla vega 64 nitro.Ja odem da uzmem ,kad ono karta nekako spakovana u neku kutiju od Gigabyte maticne ploce.Sako karta i nista vise.Kazu to je to.Verzija karte je bila sa tri 8 pinska dzeka (sto mi nije odgovaralo nikako).Ja to odbijem da uzmemi kazem ili celofan na kutiji ili pare.Posle sedam dana stize nitro u celofanu i to verzuja sa dva 8 pinska.Garanciju su mi nastavili od prve kupljene karte.
Druga je u Em.. prodavnici.Corsair RM 750i na kutiji pise 7god garancije,a onii su mi dali 2 kad sam uzeo.Ostalo 19 dana i rikne.Vratili su mi pare bez problema jer nisu imali nista na stanju sto je meni odgovaralo.
Treca je u tenomaniji HP Omen riknuo storage hdd.Zamenjen za nov za nekih 10 dana.
da li je onda pametnije uzeti od Fante ? kontam sa Madjarima sigurno nema takvih gluposti a i verovatnoca da kad kupis novo dobijes novo je 100% dok je kod nas neizvesno
na Android telefon rikno touch screen 10 dana pred istek garancije ,stavili su novi touch screen posle isteka garancije ,ali je kao sto rekoh reklamacija bila 10 dana pred istek garancije.Ja sa njima nemam losa iskustva,koliko znam prvo neki njihov servis gleda uredjaj da li je fizicki osteceno ili slicno i jave ti sms-om da su uvazili garanciju ,pa onda salju u servise proizvodjaca. Drugo sto je dobro kod njih imaju besplatnu isporuku robe,ako nesto ima recimo u Nisu ,a nema u Bgd oni posalju .
Zato sam ja, znajuci kakvi su svi prevaranti, lepo narucio TV da me ceka u radnji u Segedinu, seo u kola, otisao, platio, dosao kuci, raspakovao, okacio na zid i evo vec 9tu godinu radi ko singerica.
Da ne pominjem da je cena bila jedno 30% niza nego kod nas.
Kod nas tehniku kupujem samo do 50 evrica, sto mogu da prezalim ako rikne.
Vidi se da se nerazumete bas najbolje. 1. Winwin prdavnica je kao i svaka druga prodavnica u Srbiji i oni su duzni po yakonu da proslede uredjaj u ovlasceni servis. 2. Ovasceni servi (BELI MEDJADI) ustanve stanje uredjaja da li fizicko ostecenje ili nije, i uzrok kvara. 3. Obaveste ovlascenog prodavca u kakvom je stanju uredjaj da li je za popravku razduzenje ili sta vec. 4. Kakav odgvor dobije prodvac o stanju uredjaja tako i postupa. 5. Sta tu prodavac moze jedino da ide na svoaju stetu i da izda uredjaj kupcu. 6. A ti Ovlasceni servis su bukvalno BELI MEDJEDI zasticeni njih niko ne proverava i mogu da rade sta hoce.
Ti kao kupac sta mozes da radis jeste da zoves ovlasceni servis i da probas da dobijes tacno stanje kvara i zbog cega je dobije reklmacija da insistiras na razgovoru sa sefom ( mada cisto sumnjam da ces doboti borj) ili direktno da odes do njih.
Desavalo se da otvorim uredjaj ustanovim da uredjaj ne radi. Majmuni u servisu ostete zastitnu kesu (vidi se hemiska da je hemskom namerno pocepana. Tek posle razgovora sa dobavljacem gde sam uzeo laptop sta se desilo i na insistiranje moje da pricam sa njihovim pretpostavljenim su odobrili reklamaciju.
https://www.winwin.rs/servisi.html A evo ti link ovlascenih serivisa. Sve gori od gorih. Ja ne radim u winwin-u, radim u nekoj manjoj prodavnici racuanrske opreme i bele tehnike. Ali svugde je ista situacija.
Ja sam se sa emmi-em drkao skoro 2 meseca, za grafiku. Na kraju sam direktno slao mail reklamacionom centru winwin-a, strašne stvari. Zovi inspekciju i to je to. Ja sam bio na mail daleko od zvanja inspekcije.
ASUS STRIX B450-F Ryzen 2600 CM Nepton 140XL Kingston HyperX 2x8GB PREDATOR @3400 Seasonic Focus Plus 750 Gold SSR-750FX MSI RTX 2060 VENTUS
Crkne tv odnesem na reklamaciju u ww,29-ti dan mi vrate nazad,zamenuta procesorska ploca(tako nesto)Dodjem kuci da ga povezem kad ono zapusen opticki izlaz za zvuk i hdmi,mesta za srafove nisu dobra morao sam druge srafove da stavljam,nisu dobro sklopili tv u Vox servis valjda kako oni kazu,vratim nazad i kao po hitnom postupku da se sklopi kako treba....taj hitan postupak je trajao pune 3 nedelje.Zvao pretio inspekcijom,ali dzabe.Tako da sam sigurno sa ww zavrsio svaku kupovinu.
Broj postavljenih tema: 60355. Broj poslatih odgovora: 647020. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.